پرونده:Justice League Dark Apokolips War dvd cover.jpg

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

Justice_League_Dark_Apokolips_War_dvd_cover.jpg(۲۶۵ × ۳۷۴ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۴۵ کیلوبایت، نوع MIME پرونده: image/jpeg)

شرح[ویرایش]

دلیل استفاده از اثر غیرآزاد برای مقالهٔ لیگ عدالت تاریک: جنگ آپوکالیپس.
توضیحات

این پوستر انتشار لیگ عدالت تاریک: جنگ آپوکالیپس است. اعتقاد بر این است که حق چاپ روی جلد متعلق به وانر هوم مدیا است.

منبع

اعتقاد بر این است که هنر جلد را می توان از ناشر یا استودیو تهیه کرد.

مقاله

لیگ عدالت تاریک: جنگ آپوکالیپس

میزان استفاده
کیفیت پایین؟
کاربرد

صندوق اطلاعات اصلی از تصویر برای شناسایی در زمینه تفسیر انتقادی اثری استفاده می‌شود که برای آن به عنوان هنر جلد عمل می‌کند. این کمک قابل توجهی به درک کاربر از مقاله می کند، که عملا نمی تواند تنها با کلمات منتقل شود. این تصویر در جعبه اطلاعات در بالای مقاله قرار می گیرد که در مورد کار بحث می کند تا تصویر بصری اولیه مرتبط با کار را نشان دهد و به کاربر کمک کند تا به سرعت کار را شناسایی کند و بداند آنچه را که به دنبالش است پیدا کرده است. استفاده برای این منظور با اهداف اثر اصلی، یعنی توانایی خالق جلد ویدیو برای ارائه خدمات طراحی جلد ویدیو و در نتیجه بازاریابی ویدیو برای عموم، رقابت نمی کند.

محتوای آزاد جایگزین؟


اجازه‌نامه[ویرایش]


اجازه‌نامه[ویرایش]


تاریخچهٔ پرونده

روی تاریخ/زمان‌ها کلیک کنید تا نسخهٔ مربوط به آن هنگام را ببینید.

تاریخ/زمانبندانگشتیابعادکاربرتوضیح
کنونی‏۱۷ نوامبر ۲۰۲۲، ساعت ۰۸:۳۶تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۱۷ نوامبر ۲۰۲۲، ساعت ۰۸:۳۶۲۶۵ در ۳۷۴ (۴۵ کیلوبایت)Ishtogo (بحث | مشارکت‌ها){{دلیل استفاده اثر غیر آزاد |توضیحات = این پوستر انتشار لیگ عدالت تاریک: جنگ آپوکالیپس است. اعتقاد بر این است که حق چاپ روی جلد متعلق به وانر هوم مدیا است. |منبع = اعتقاد بر این است که هنر جلد را می توان از ناشر یا استودیو تهیه کرد. |مقاله = لیگ عدالت تاریک: جنگ آپوکالیپس |بخش یا قسمت = |کیفیت پایین‌تر = |دلیل = صندوق اطلاعات اصلی از تصویر برای شناسایی در زمینه تفسیر انتقادی اثری استفاده می‌شود که برای آن به عنوان هنر جلد عمل می‌کند. این کمک قابل توجه...