پرونده:اتمل استودیو نسخه 4.jpg

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

پروندهٔ اصلی(۱٬۲۸۰ × ۹۸۴ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۱۵۲ کیلوبایت، نوع MIME پرونده: image/jpeg)

خلاصه

توضیح
فارسی: اتمل استودیو نسخه 4 - اتمل در این نسخه از برنامه خود حتما به کامپایلر WinAVR به عنوان ابزار کمکی نیاز دارد.
تاریخ
منبع

Source of derivative work is not properly indicated: [[:{{{1}}}]]

العربية  català  čeština  Deutsch  English  español  hrvatski  italiano  slovenščina  Tiếng Việt  беларуская‎  беларуская (тарашкевіца)‎  русский  ไทย  မြန်မာဘာသာ  ပအိုဝ်ႏဘာႏသာႏ  日本語  中文(简体)‎  中文(繁體)‎  فارسی  +/−
Warning sign
این تصویر ممکن است حذف شود.
پرونده‌ای که در ویکی‌انبار بارگذاری کرده‌اید، [[:{{{1}}}]]، یک اثر اشتقاقی می‌باشد، که حاوی «تصویری در تصویری دیگر» است. مثال‌هایی از این دست شامل مواردی چون: تصویری از یک مجسمه، اسکن جلد مجله، یا نقشه‌ای که نسبت به اصلش تغییراتی پیدا کرده‌است، می‌باشند. در هر یک از این موارد، باید حقوق خالق اصلی اثر نیز در کنار حقوق خالقین اثر اشتقاقی در نظر گرفته شود.

درحالی‌که صفحهٔ توصیف، خالق اثر اشتقاقی را مشخص کرده‌است، در حال حاضر به خالق اثر اصلی اشاره‌ای نکرده‌، لذا روی هم رفته وضعیت حق تکثیر اثر نامشخص است. اگر شما خالق اثر اصلی که در تصویر مشاهده می‌شود نیستید، باید مالک حق تکثیر را مشخص و معین کنید.

لطفاً [{{fullurl:{{{1}}}|action=edit}} توضیحات پرونده را ویرایش کنید] و اطلاعات ناموجود را به آن بیفزایید، در غیر این صورت ممکن است پرونده حذف شود. اگر خالق اثر اصلی خود شما هستید، در قسمت منبع به این مورد اشاره کنید. اگر کس دیگری خالق اثر اصلی است، قسمت منبع باید شامل نشانی وبگاهی که تصویر را در آنجا یافتید، نام و شابک کتابی که تصویر را از آن اسکن کردید، و یا موارد مشابه باشد. همچنین باید قسمت پدیدآور را تکمیل کنید، اطلاعات معتبری دربارهٔ در مالکیت عموم بودن اثر و یا انتشار آن تحت مجوز آزاد فراهم آورید، و الگویی مناسب که وضعیت اجازه‌نامه یا در مالکیت عموم بودن اثر را مشخص کند به صفحهٔ توصیف بیفزایید.

لطفاً پیش از بارگذاری تصاویر جدید، اطلاعات لازم را به این پرونده و سایر پرونده‌هایی که تا کنون بارگذاری کرده‌اید، بیفزایید. اگر به کمک نیاز دارید، از میز کمک استفاده کنید. سپاسگزاریم!
پدیدآور Msadr471

اجازه‌نامه

من، صاحب حقوق قانونی این اثر، به این وسیله این اثر را تحث اجازه‌نامهٔ ذیل منتشر می‌کنم:
w:fa:کرییتیو کامنز
انتساب انتشار مشابه
این پرونده تحت پروانهٔ Creative Commons Attribution-Share Alike 4.0 International منتشر شده است.
شما اجازه دارید:
  • برای به اشتراک گذاشتن – برای کپی، توزیع و انتقال اثر
  • تلفیق کردن – برای انطباق اثر
تحت شرایط زیر:
  • انتساب – شما باید اعتبار مربوطه را به دست آورید، پیوندی به مجوز ارائه دهید و نشان دهید که آیا تغییرات ایجاد شده‌اند یا خیر. شما ممکن است این کار را به هر روش منطقی انجام دهید، اما نه به هر شیوه‌ای که پیشنهاد می‌کند که مجوزدهنده از شما یا استفاده‌تان حمایت کند.
  • انتشار مشابه – اگر این اثر را تلفیق یا تبدیل می‌کنید، یا بر پایه‌ آن اثری دیگر خلق می‌کنید، می‌‌بایست مشارکت‌های خود را تحت مجوز یکسان یا مشابه با ا اصل آن توزیع کنید.

عنوان

شرحی یک‌خطی از محتوای این فایل اضافه کنید

آیتم‌هایی که در این پرونده نمایش داده شده‌اند

توصیف‌ها

این خصوصیت مقداری دارد اما نامشخص است.

تاریخچهٔ پرونده

روی تاریخ/زمان‌ها کلیک کنید تا نسخهٔ مربوط به آن هنگام را ببینید.

تاریخ/زمانبندانگشتیابعادکاربرتوضیح
کنونی‏۲۹ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۶:۳۲تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۲۹ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۶:۳۲۱٬۲۸۰ در ۹۸۴ (۱۵۲ کیلوبایت)Msadr471Cross-wiki upload from fa.wikipedia.org

صفحهٔ زیر از این تصویر استفاده می‌کند: