کاربر:Ahmad252/SpamUserPage

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
ابزار حذف صفحهٔ کاربر، بستن و آگاه‌ساختن او از بندایش
توضیحبستن کاربرانی که صفحهٔ کاربری تبلیغاتی، نام کاربری نامناسب، حساب مخصوص هرزنگاری یا خرابکاری و... دارند را آسان می‌کند.
سازنده
Mr. Stradivarius در انگلیسی
Ahmad252 در فارسی
نخستین نسخه۲۰ اوت ۲۰۱۹
آخرین به‌روزرسانی۱۳ نوامبر ۲۰۲۳
 (۵ ماه پیش)

ابزار حذف، بستن و آگاه‌سازی (یا به اختصار، حبا) با یک کلیک اجازه بستن کاربر (زمان‌دار/بی‌پایان)، انتخاب تنظیمات بستن او (بستن بحث، ایمیل، قابلیت ایجاد حساب)، خلاصه بستن، خلاصه حذف (همزمان صفحه کاربری‌اش را هم حذف می‌کند) و آگاه‌ساختن کاربر را می‌دهد. برای نصب، می‌بایست کد زیر را در common.js خود وارد کنید: {{جا:نصب اسکریپت کاربری|User:Ahmad252/scripts/SpamUserPage.js}} حالا به صفحهٔ کاربری یک کاربر بروید (مثلاً کاربر:آزمایشی) و از زبانهٔ «بیشتر» در بالای صفحه، گزینهٔ «حذف و بستن» را انتخاب کنید. ابزار چند حالت پیش‌فرض دارد (مثلاً برای حساب ایجادشده برای خرابکاری، هرزنگاری و چند مورد مشابه) ولی می‌توانید دستی هم تنظیمش کنید.

نکات:

  • لطفاً زمان بندایش را فارسی‌سازی نکنید. نرم‌افزار مدیاویکی متوجه زمان فارسی (مثلاً ۳ ساعت) نمی‌شود و باید همان 3 hours وارد شود که بفهمد.
  • اولین تنظیم پیش‌فرض (نام کاربری نامناسب و حساب ایجادشده برای هرزنگاری) علاوه بر بستن کاربر، قابلیت ایجاد حساب او را هم خواهد بست. اگر می‌خواهید صرفاً نام کاربری بسته شود (و کاربر بتواند دوباره حساب بسازد)، باید تنظیم «نام کاربری تبلیغاتی» را انتخاب کنید.
  • ویکی‌بانان هم می‌توانند از ابزار استفاده کنند و شرط مدیریت نیست.