بحث کاربر:Dalba

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

نسخه‌ای که می‌بینید نسخه‌ای قدیمی از صفحه است که توسط 4nn1l2 (بحث | مشارکت‌ها) در تاریخ ‏۴ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۲۷ ویرایش شده است. این نسخه ممکن است تفاوت‌های عمده‌ای با نسخهٔ فعلی داشته باشد.


آخرین نظر: ۵ سال پیش توسط 4nn1l2 در مبحث گرفتن دسترسی‌ها

الگو:Infobox military conflict

سلام. گویا واپسین تغییرات در الگو:Infobox military conflict توسط شما انجام شده. اخیراً این الگو نقصی یافته. به طور مثال به جعبه‌ی درون مقاله عملیات نظامی ترکیه در عفرین بنگرید: «کشته‌شدگان و آسیب‌دیدگان» در «تلفات و خسارات» تکرار شده. تغییرات در چنین الگوهایی باید با توجه انجام شود زیرا در مقالات بیشماری این الگوها استفاده شده و هر تغییر ریز می‌تواند مقالات بسیاری را دچار اشکال کند. ارادتمند: --محک 📞 ‏۲۷ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۴:۳۶ (UTC)پاسخ

@محک سلام،
الگو را برای اصلاح خطایی که در تعدادی از مقالات می‌داد تغییر دادم. (بنگرید به ویکی‌پدیا:قهوه‌خانه/فنی/بایگانی_۵۴#برطرف_کردن_اشکال_الگو).
کدهای پودمان کمی پیچیده است و در حال حاضر فرصت نمی‌کنم اشکال‌زدایی کنم.
پیشنهاد می‌کنم در وپ:فنی مطرح کنید تا شاید کسی زودتر اصلاحش کند یا اگر فکر می‌کنید مشکل الگو نیاز به رفع سریع دارد بفرمایید ویرایش‌های خودم را واگردانی کنم تا در صورت رفع اشکال بعداً اعمال شود.
مشکلش جدی نبود، الآن باید درست شده باشد.
Dalba ‏۲۷ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۴:۵۴ (UTC)پاسخ
خیلی ممنونم 🌷 --محک 📞 ‏۲۷ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۱:۴۰ (UTC)پاسخ

گرفتن دسترسی‌ها

سلام. در صورتی که امکانش از لحاظ فنی برایتان مقدور است، لطفاً دسترسی‌های «واگردان»، «گشت‌زن»، و «بارگذار» را یکجا از حساب کاربری 4nn1l2 حذف کنید. لطفاً در خلاصه‌ویرایش به انگلیسی بنویسید:

own request: this is not indicative of breaking any policies.

با تشکر ‏4nn1l2 (بحث) ‏۴ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۸:۲۷ (UTC)پاسخ