ناین ترک مایند

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از نه آهنگ ذهني)
ناین ترک مایند
An image of Puth sporting a green jacket, posing a front a yellow backdrop, with his name and the title, "Nine Track Mind" appearing in the portrait's center.
Standard edition cover
آلبوم استودیویی از
انتشار۲۹ ژانویه ۲۰۱۶ (۲۰۱۶-01-۲۹)
ضبط۲۰۱۴–۲۰۱۵
ژانر
مدت۴۱:۰۴
ناشر
تهیه‌کننده
گاه‌نگاری چارلی پوث
Some Type of Love
(۲۰۱۵)
ناین ترک مایند
(۲۰۱۶)
Spotify Singles
(۲۰۱۷)
تک‌آهنگ‌های نه آهنگ ذهنی
  1. «ماروین گی»
    تاریخ انتشار: ۱۰ فوریه ۲۰۱۵
  2. «وان کال اوی»
    تاریخ انتشار: ۲۰ اوت ۲۰۱۵
  3. «دیگه با هم حرف نمی‌زنیم»
    تاریخ انتشار: ۲۴ مه ۲۰۱۶
  4. «خطرناک»
    تاریخ انتشار: ۲ دسامبر ۲۰۱۶

ناین ترک مایند (انگلیسی: Nine Track Mind) اولین آلبوم استودیویی چارلی پوث خواننده آمریکایی است. این آلبوم قرار بود در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۱۵ منتشر شود اما در ۲۹ ژانویه ۲۰۱۶ توسط آتلانتیک رکوردز منتشر شد.[۱] پوث یکی از تهیه‌کنندگان آلبوم بود.[۲]

سوابق[ویرایش]

پوث ابتدا در سال ۲۰۱۲ و با انتشار کاوری از آهنگ «یکی مثل تو» به خوانندگی ادل در یوتیوب، به شهرت رسید. نتیجه این کاور، دو بار حضور به عنوان مهمان در شوی الن دی‌جنرس و همچنین امضای قراردادی با شرکت ضبط موسیقی eleveneleven شد که مؤسس آن الن دی جنرس بود. در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵، پوث به همراه ویز خلیفه روی موسیقی «دوباره میبینمت» که برای سری هفت فیلم سریع و خشن نوشته شده بود و در آوریل ۲۰۱۵ اکران شد، کار می‌کرد.

انتشار[ویرایش]

فهرست نهایی ترک‌ها در تاریخ ۱۱ دسامبر ۲۰۱۵ اعلام شد.[۳] این فهرست نهایی شامل حذف ترک "Know Your Name" و "Hard" و جایگزینی آنها با ترک‌های "Dangerously" و "We Don't Talk Anymore" بود.

سینگل ترک‌ها و آلبوم[ویرایش]

ترانهٔ «ماروین گی» که در آن خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی مگان ترینر نیز حضور داشت، در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۱۵ به عنوان اولین تک‌آهنگ این آلبوم منتشر شد. «اندازه یک تماس باهات فاصله دارم» نیز به عنوان دومین تک‌آهنگ از آلبوم در تاریخ ۴ اوت ۲۰۱۵ توسط پوث معرفی شد و همراه با پیش‌خرید آلبوم در تاریخ ۲۰ اوت ۲۰۱۵ منتشر شد.[۴]

انتقادات دریافتی[ویرایش]

آلبوم Nine Track Mind با نقدهای منفی از سوی منتقدان موسیقی روبرو شد که به شدت از نویسندگی، تولید و عملکرد کلی پوث انتقاد کردند.

جستارهای وابسته[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. Nine Track Mind by Charlie Puth (به انگلیسی), retrieved 2019-03-11
  2. "Charlie Puth: "It took years to become an overnight success"". www.officialcharts.com (به انگلیسی). Retrieved 2019-03-11.
  3. «Charlie Puth Reveals New 'Nine Track Mind' Tracklist Featuring New Selena Gomez Collaboration». idolator. ۲۰۱۵-۱۲-۱۱. دریافت‌شده در ۲۰۲۳-۰۷-۰۵.
  4. "Nine Track Mind by Charlie Puth". 2016-01-29. Retrieved 2023-07-23.