الگو:خوشامد-ناشناس-آزمایشی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از الگو:Welcome-anon-test)
خوش آمدید

سلام، به ویکی‌پدیا خوش آمدید!

شخصی از این نشانی آی‌پی (خوشامد-ناشناس-آزمایشی) ویرایش‌هایی آزمایشی انجام داده‌است که ممکن است برگردانده یا حذف شده باشند. اگر شما این کار را انجام داده‌اید، لطفاً برای سایر ویرایش‌های آزمایشی که قصد انجامشان را دارید از صفحهٔ تمرین استفاده کنید. اگر خوشامد-ناشناس-آزمایشی یک نشانی آی‌پی مشترک است و شما ویرایش مذکور را انجام نداده‌اید می‌توانید یک حساب کاربری بسازید تا از اشتباه گرفته شدن با ویرایشگران دیگر و همچنین دریافت اعلان‌های نامرتبط بیشتر جلوگیری کنید.

در زیر تعدادی از پیوندهای مفید برای تازه‌واردان فهرست شده است:

همچنین نکات و راهنمایی‌های زیر نیز می‌توانند برای شما مفید باشند:

  • توصیه می‌کنم که یک حساب کاربری بسازید. برای مطالعه یا ویرایش مقاله‌های ویکی‌پدیا نیازی به ورود به حساب کاربری نیست، اما ایجاد حساب کاربری آسان، رایگان، و به‌دور از زحمت است و نه تنها نیازی به ارائهٔ اطلاعات خصوصی ندارد، بلکه مزایای بسیاری نیز دارد (اگر بدون حساب کاربری ویرایش کنید، نشانی آی‌پی شما برای معرفی شما به دیگران به‌کار خواهد رفت).
  • هنگام استفاده از صفحه‌های بحث لطفاً با قرار دادن چهار مدک (~~~~) در انتهای پیام امضا کنید. این کار باعث می‌شود که نام شما و تاریخ درج پیام به‌طور خودکار در انتهای متن پیام درج شود.

امیدوارم از ویرایش کردن در اینجا و ویکی‌نویس بودن لذت ببرید! اگر نیاز به راهنمایی داشتید، سری به ویکی‌پدیا:پرسش‌ها بزنید و اگر پاسخ خود را نیافتید، آن را در صفحهٔ درخواست راهنمایی مطرح کنید یا پس از نوشتن آن در صفحهٔ بحث خود عبارت {{کمک به من}} را پیش از متن پرسش قرار دهید تا کاربر دیگری در اولین فرصت به کمک شما بیاید. باز هم خوشامد می‌گویم!

توضیحات الگو[ایجاد] [پاکسازی]