الگو:حپ-بدون اجازه‌نامه-آگاه‌سازی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از الگو:Di-no permission-notice)

مشکل اجازه‌نامهٔ پروندهٔ پرونده:{{{1}}}[ویرایش]

برای بارگذاری [[:پرونده:{{{1}}}]] از شما سپاسگزاریم. متوجه شدم که شما برای این پرونده یک برچسب معتبر حق تکثیر ارائه کرده‌اید، ولی هیچ سندی وجود ندارد که نشان دهد خود ایجادکنندهٔ این اثر، موافق اجازه‌نامه‌ای باشد که شما برای آن ارائه داده‌اید.

اگر حق تکثیر این پروندهٔ رسانه‌ای کاملاً متعلق به خود شماست، اما پیش از این آن را در جای دیگری (به‌ویژه به‌صورت آنلاین) منتشر کرده‌اید، لطفاً:

  • با نوشتن یک یادداشت در وبگاه محل انتشار اولیهٔ پرونده، اجازهٔ استفاده از آن تحت کرییتیو کامنز ارجاع + اشتراک همسان یا مجوز آزاد قابل قبول دیگری را صادر کنید (این فهرست (به انگلیسی) را ببینید)؛ یا
  • از یک نشانی ایمیل وابسته به ناشر اصلی به نشانی permissions-fa@wikimedia.org یک ایمیل بفرستید و ضمن اشاره به مالکیت خود بر روی محتوا، قصد خود از انتشار آن تحت اجازه‌نامهٔ آزاد را ذکر کنید. در اینجا (به انگلیسی) می‌توانید نمونه‌ای از یک نامهٔ اعطای مجوز را ببینید. اگر این مرحله را طی کردید، لطفاً {{OTRS pending}} را به صفحهٔ توضیحات پرونده اضافه کنید تا از حذف زودهنگام آن جلوگیری شود.

اگر این اثر به‌طور کامل توسط خودتان خلق نشده، لطفاً از خالق آن بخواهید تا یکی از اقدامات فوق را انجام دهد، یا اگر مالک پرونده پیش از این اجازهٔ استفاده از آن را از طریق ایمیل به شما اعطا کرده، لطفاً آن ایمیل را به نشانی permissions-fa@wikimedia.org ارسال کنید.

اگر باور دارید که این پرونده معیارهای مندرج در ویکی‌پدیا:محتوای غیرآزاد را برآورده می‌کند، از برچسبی نظیر {{استفاده منصفانه غیرآزاد}} یا یکی از برچسب‌های دیگر فهرست‌شده در این صفحه استفاده کنید و استدلالی ارائه دهید که استفاده از این پرونده در مقاله یا مقاله‌هایی که از آن استفاده می‌کنند را توجیه کند. برای مشاهدهٔ فهرست کاملی از برچسب‌های حق تکثیری که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، Wikipedia:File copyright tags (انگلیسی) را ببینید.

اگر پرونده‌های دیگری نیز بارگذاری کرده‌اید، لطفاً مطمئن شوید که شواهد کافی برای اثبات اجازهٔ صاحب(ان) اثر مبنی بر موافقت آن‌ها با انتشار پرونده تحت اجازه‌نامه‌های ارائه‌شده از سوی شما را نیز ارائه داده باشید. می‌توانید فهرستی از بارگذاری‌های خودتان را مشاهده کنید. مطابق با آنچه در بند پ۱۱ از معیارهای حذف سریع ذکر شده، پرونده‌های فاقد شواهد کافی برای کسب اجازه ممکن است با گذشت یک هفته از زمان برچسب زدن حذف شوند. مطالعهٔ سیاست استفاده از تصاویر ویکی‌پدیا نیز می‌تواند برای شما مفید باشد. در صورتی که هرگونه پرسشی داشتید، در صفحهٔ درخواست راهنمایی مطرح کنید تا کاربران باتجربه شما را راهنمایی کنند. سپاس از شما.

توضیحات الگو[نمایش] [ویرایش] [تاریخچه] [پاکسازی]

Usage[ویرایش]

Notify the uploader with: {{subst:di-no permission-notice|1=PAGENAME|source=SOURCE}} ~~~~

See also[ویرایش]