پرونده:Flag of Ayyubid Dynasty.svg

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

پروندهٔ اصلی(پروندهٔ اس‌وی‌جی، با ابعاد ۹۰۰ × ۶۰۰ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۱۱۳ بایت)

خلاصه

توضیح

Flag of Ayyubid. The Ayyubid dynasty is often represented by the colour yellow.

"The Ayyubids and Mamluks, who succeeded the Fatimids in Egypt and Syria, retained the association of yellow with the ruler." Jane Hathaway, A Tale of Two Factions: Myth, Memory, and Identity in Ottoman Egypt and Yemen, p. 97.
تاریخ
منبع اثر شخصی
پدیدآور Ch1902
اجازه‌نامه
(استفادهٔ مجدد از این پرونده)
Insignia این تصویر یک پرچم، یک نشان ملی، یک مهر یا یک نشان رسمی را نشان می‌دهد. استفاده از چنین نشانه‌هایی در بسیاری از کشورها محدود است. این محدودیت‌ها مستفل از وضعیت حق تکثیر است.
دیگر نسخه‌ها Raster version at Image:Ayyubid Flag.png

اجازه‌نامه

این پرونده فاقد شرایط لازم برای حق تکثیر است و بنابراین در مالکیت عمومی قرار دارد، به این دلیل که شامل اطلاعاتی است که دارای مالکیت مشترک بوده و مؤلف اولیهٔ اصلی ندارد.

عنوان

سلسله ایوبی اغلب با رنگ زرد نشان داده می شود. ایوبیان و ممالک که جانشین فاطمیان در مصر و سوریه شدند، پیوند رنگ زرد را با حاکم حفظ کردند. صلاح الدین (صلاح الدین)، بنیانگذار سلسله ایوبی، پرچم زرد رنگ منقش به عقاب را حمل می کرد که ظاهراً به ارث رسیده

آیتم‌هایی که در این پرونده نمایش داده شده‌اند

توصیف‌ها

تاریخچهٔ پرونده

روی تاریخ/زمان‌ها کلیک کنید تا نسخهٔ مربوط به آن هنگام را ببینید.

تاریخ/زمانبندانگشتیابعادکاربرتوضیح
کنونی‏۱۴ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۲۶تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۱۴ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۲۶۹۰۰ در ۶۰۰ (۱۱۳ بایت)FDRMRZUSAIncreased nominal dimensions (same aspect ratio >2:3<). Optimized svg code with code cleanup and reduction. No other changes.
‏۱۶ مارس ۲۰۱۰، ساعت ۱۵:۲۴تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۱۶ مارس ۲۰۱۰، ساعت ۱۵:۲۴۳۶۰ در ۲۴۰ (۱۲۲ بایت)MnmazurCode simplification
‏۵ آوریل ۲۰۰۸، ساعت ۱۷:۱۸تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۵ آوریل ۲۰۰۸، ساعت ۱۷:۱۸۳۶۰ در ۲۴۰ (۴۸۵ بایت)Ch1902{{Information |Description=Flag of the Ayyubid Dynasty |Source=self-made |Date=2008-04-05 |Author= Ch1902 |Permission={{insignia}} |other_versions=Raster version at [[:[edit]Image:Ayyubid Flag.png]] }} [[Category:[+]]]

بیش از ۱۰۰ صفحه از این پرونده استفاده می‌کنند. فهرست زیر تنها اولین ۱۰۰ استفاده از این پرونده را نشان می‌دهد. فهرست کامل نیز موجود است.

پیوندهای دیگر به این پرونده را ببینید.

کاربرد سراسری پرونده

ویکی‌های دیگر زیر از این پرونده استفاده می‌کنند:

نمایش استفاده‌های سراسری از این پرونده.

فراداده