ویکی‌پدیا:ویکی‌پروژه مایکل جکسون

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

«ویکی‌پروژه مایکل جکسون»

به ویکی‌پروژه مایکل جکسون خوش آمدید!
ویکی‌پروژه
صفحهٔ پروژه بحث
جدول ارزیابی
وضعیت مقاله‌ها
Article alerts
کیفیت مقاله‌ها
تصاویر و مدیا

این ویکی‌پروژه در رابطه با ایجاد و بهتر کردن مقالات مربوط به مایکل جکسون است که محتوی رهنمودهایی است که باید برای یکدست شدن مقالات سلطان پاپ از آن‌ها پیروی کنیم. پس لطفا محتویات این صفحه را بخوانید.

برای بحث درباره‌ی چگونگی ویرایش مقالات مایکل جکسون، می‌توانید به اینجا بروید.

اهداف[ویرایش]

اهداف این پروژه ایجاد و گسترش مقالات درباره‌ی سلطان پاپ است. اهداف دیگر این پروژه، خوب و سپس برگزیده کردن مقالات ذکر شده است. برای اطلاع از مقالات ایجاد شده درباره‌ی مایکل جکسون، به رده:مایکل جکسون مراجعه کنید.

مشاهده میزان بازدید از صفحات[ویرایش]

  • با کلیک بر روی این لینک، می‌توانید با وارد کردن نام اصلی مقاله، میزان بازدید روزانه و ماهانه صفحات مورد جستجو را ببینید. با این روش از محبوبیت مقالات در بین خوانندگان ویکی‌پدیا مطلع می شوید.

نوشتارها[ویرایش]

نوشتارهای برگزیده[ویرایش]

  1. «تریلر (آلبوم)»؛ در تاریخ ۲۷ آذر ۱۳۹۰ برگزیده شد. این مقاله، اولین مقالهٔ مربوط به موسیقی است که در ویکی‌پدیا فارسی عنوان برگزیده را کسب کرد. قبل از برگزیده شدن، در تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۹۰ عنوان خوب را کسب کرد. این مقاله اولین آلبوم موسیقی بود که در ویکی‌پدیا فارسی عنوان خوب را کسب می‌کرد.
  2. مایکل جکسون؛ در تاریخ ۴ آبان ۱۳۹۲ برگزیده شد.

فهرست‌های برگزیده[ویرایش]

نوشتارهای خوب[ویرایش]

  1. «تو تنها نیستی» در تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۹۰ خوب شد. این مقاله اولین ترانه‌ای است که در ویکی‌پدیا فارسی عنوان خوب را کسب کرد.
  2. «اسپیچ‌لس»

نوشتارهای نامزد خوب یا برگزیده شدن[ویرایش]

نوشتارهای مهم که هنوز ایجاد نشده‌اند[ویرایش]

نوشتارهای مهم که نیاز به گسترش دارند[ویرایش]

اعضا[ویرایش]

همه می‌توانند به این پروژه بپیوند و مشارکت داشته باشند. فهرست مشارکت‌کنندگان در کادر زیر آمده است.

برای پیوستن به این پروژه، لطفاً جعبهٔ کاربری زیر را با افزودن کد {{ویکی‌پروژه مایکل جکسون/کاربر}} در صفحه کاربری خود قرار دهید. شما به طور خودکار به ردهٔ کاربران عضو ویکی‌پروژه مایکل جکسون اضافه می‌شوید.

همچنین کد {{کاربر مایکل جکسون}} را به صفحهٔ کاربری خود بیفزایید: {{کاربر مایکل جکسون}}

خوش‌آمد گویی به دیگران[ویرایش]

اگر دوست دارید به کاربرانی جدید، با پیغامی مناسب این پروژه، خوش‌آمد بگویید، لطفاً از کد {{ویکی‌پدیا:ویکی‌پروژه مایکل جکسون/خوش‌آمد}} استفاده کنید که این پیغام را در صفحهٔ بحثشان بر جای می‌گذارد.

توضیحات کلی دربارهٔ پروژه[ویرایش]

الگوهای جعبه‌ای[ویرایش]

مقالات مایکل جکسون به ۵ دستهٔ کلی: آلبوم‌ها، تک‌آهنگ‌ها، ترانه‌ها، تورها و فیلم‌ها تقسیم می‌شوند. برای اینکه شکل ظاهری هر کدام از این مقالات یک دست باشد الگوهایی در ابتدای آن‌ها قرار می‌گیرد. (همانند مقالهٔ آلبوم تریلر؛ در ابتدا و سمت چپ این مقاله الگویی دیده می‌شود که به الگوی جعبه‌ای معروف است.)

شما می توانید فهرستی از تمام الگوهای جعبه‌ای ویکی‌پدیا را از ردهٔ الگوهای جعبه‌ای پیدا کنید. (روش استفاده از هر الگو در همان جا توضیح داده شده است.)

الگوهای مخصوص پروژه[ویرایش]

الگوی زیر باید در تمام مقالات مربوط به مایکل جکسون (به جز تک‌آهنگ‌ها و ترانه‌ها) بیاید. به این صورت که باید کد {{مایکل جکسون}} را به پایان مقاله و بعد از قسمت منابع اضافه کنید.

الگوی زیر تنها باید در مقالات مربوط به تک‌آهنگ‌ها و ترانه‌ها اضافه شود. به این صورت که باید کد {{تک‌آهنگ‌های مایکل جکسون}} را به پایان مقاله و بعد از قسمت منابع اضافه کنید.

الگوی زیر باید در صفحهٔ بحث تمام مقالات مربوط به مایکل جکسون اضافه شود. به این صورت که باید کد {{ویکی‌پروژه مایکل جکسون}} را به اول صفحهٔ بحث مقاله اضافه کنید. {{ویکی‌پروژه مایکل جکسون}}

دیگر الگوها[ویرایش]

کد مکان مورد استفاده
{{ویکی‌پروژه مایکل جکسون}} برای استفاده در صفحه‌های بحث مقالات مایکل جکسون
{{مایکل جکسون}} برای استفاده در پایان مقاله
{{تک‌آهنگ‌های مایکل جکسون}} برای استفاده در پایان مقاله
{{درگاه|جنت جکسون}}

{{درگاه|خانواده جکسون}}
{{درگاه|مایکل جکسون}}

برای استفاده در قسمت «همچنین ببینید»
{{ویکی‌پروژه مایکل جکسون/کاربر}} تنها برای استفاده در صفحه‌ی کاربری