جنایات جنسی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
چیز های وحشی
کارگردانجان مک‌ناتن
تهیه‌کنندهرادنی لایبر
استیون ای. جونز
نویسندهاستیون پیترز
بازیگرانمت دیلون
دنیس ریچاردز
مت دیلون
بیل مری
کوین بیکن
ترزا راسل
رابرت واگنر
کری اسنادگرس
جف پری
موسیقیجورج اس کلینتون
فیلم‌بردارجفری ال. کیمبل
تدوین‌گرالنا ماگانینی
شرکت
تولید
مندلی انترتینمنت
توزیع‌کنندهکلمبیا پیکچرز
تاریخ‌های انتشار
۲۰ مارس ۱۹۹۸
مدت زمان
۱۰۸ دقیقه
کشورایالات متحده آمریکا
زبانانگلیسی
هزینهٔ فیلم۲۰ میلیون دلار
فروش گیشه۳۰٬۱۴۷٬۷۳۹ دلار (در آمریکا)
۵۵٬۵۷۶٬۶۹۹ دلار (جهانی)

چیز های وحشی فیلمی اروتیک، جنایی و مرموز به کارگردانی جان مک‌ناتن با حضور مت دیلون، کوین بیکن، دنیس ریچاردز، بیل مری و ترزا راسل است که در سال ۱۹۹۸ منتشر شد. در ادامه این فیلم چیز های وحشی[۱]۲ در ۲۰۰۴ منتشر شد.

از این فیلم در سال ۲۰۰۴ نسخه کوتاه‌نشده‌ای که هفت دقیقه بلندتر بود بر روی دی‌وی‌دی توزیع شد که تغییراتی در رابطهٔ کلی و سوزی در آن دیده می‌شود. این فیلم برای صحنه‌های جنسی متعدد بدنام شد. به خصوص یکی از صحنه‌ها که در آن یک مرد و دو زن حضور دارند که بی‌پرده‌تر از غالب فیلم‌های پربودجهٔ هالیوودی بود. چند دنبالهٔ ویدئویی در سال‌های ۲۰۰۴، ۲۰۰۵ و ۲۰۱۰ از این فیلم ساخته شد. انجمن سینمایی آمریکا به این فیلم برای «صحنه‌های جنسی، برهنگی، عبارات رکیک و خشونت آمیز » درجه «R» داد.

جورج اس کلینتون در بیست و پنجمین دورهٔ جایزه ساترن نامزد جایزه بهترین موسیقی شد اما از جان کارپنتر برای فیلم خون‌آشامان، فیلمی دیگر از کلمبیا پیکچرز، شکست خورد.

داستان[ویرایش]

در ناحیه میامی یک مشاور مدرسه به اسم سم لومباردو (مت دیلون) در یک دبیرستان توسط دو دانش‌آموز کلی رایان (دنیس ریچاردز) دختری ثروتمند و سوزی تولر (نو کمبل) دختری فقیر و مطرود متهم به تجاوز جنسی می‌شود. ری داکت، کارآگاه پلیس (کوین بیکن) که به این پرونده رسیدگی می‌کند به ماجرا مشکوک می‌شود و تلاش به افشا کردن دسیسهٔ پشت ماجرا می‌کند و پای FBI را به تحقیق باز می کند تا جایی که در میامی متوجه می شوند که دو دختر چندی پیش در ازای پنجاه دلار امریکایی، به هم مدرسه ای بزرگترشان به نام تام در خانه اش تن فروشی کرده اند.

بازیگران[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. "Wild Things 2". Wikipedia (به انگلیسی). 2021-10-31.

پیوند به بیرون[ویرایش]