الگو:هشدار حذف زمان‌دار

الگو به طور دائم حفاظت‌شده است
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

حذف زمان‌دار صفحهٔ مقاله نمونه

اعلان

درود؛ برای مقالهٔ مقاله نمونه پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل پیشنهاد حذف زمان‌دار در داخل برچسب موجود در مقاله توضیح داده شده‌است.

هرچند که از هر مشارکت سازنده‌ای در ویکی‌پدیا استقبال می‌شود، اما صفحه‌ها ممکن است به دلایل مختلفی از ویکی‌پدیا حذف شوند.

شما می‌توانید مانع حذف این مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات آن رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «تاریخ ده روز بعد مصادف با تاریخ ده روز بعد به خورشیدی» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه: برچسب حذف را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از صفحه، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است این مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، از ویکی‌پدیا حذف شود..

توضیحات الگو[نمایش] [ویرایش] [تاریخچه] [پاکسازی]

استفاده

این الگو حتماً باید به کمک جا: یا subst: به‌کار برده شود.


نکته مهم دربارهٔ رده

اگر از این الگو برای نبح رده استفاده می‌کنید، حتماً پیش از کلمهٔ «رده» از دونقطه (:رده:....) استفاده کنید؛ در غیر این صورت، پیوند رده در صفحه‌بحث کاربر نمایش داده نمی‌شود و صفحه‌بحث وی به آن رده افزوده خواهد شد. مثال صحیح: {{جا:آگاه‌سازی نبح|:رده:آزمایش}}

جستارهای وابسته

<--bipm-->