راس گلر: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
بدون خلاصۀ ویرایش
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۶: خط ۶:
| همسر = کرول ویلیک(۱۹۸۹ تا ۱۹۹۴ طلاق)، امیلی والتام(۱۹۹۸تا۱۹۹۹ طلاق)،[[ریچل گرین]](۱۹۹۹ تا ۲۰۰۰ و ۲۰۰۴ تا کنون)
| همسر = کرول ویلیک(۱۹۸۹ تا ۱۹۹۴ طلاق)، امیلی والتام(۱۹۹۸تا۱۹۹۹ طلاق)،[[ریچل گرین]](۱۹۹۹ تا ۲۰۰۰ و ۲۰۰۴ تا کنون)
| فرزندان = بن گلر (با کرول ویلیک)، اما گلر (با [[ریچل گرین]])}}
| فرزندان = بن گلر (با کرول ویلیک)، اما گلر (با [[ریچل گرین]])}}
راس گلر، دکترا، یکی از شخصیت‌های اصلی [[دوستان (مجموعه تلویزیونی)]] است که توسط [[دیوید شویمر]] بازی شده است. راس باهوش ترین عضو گروه دوستان است. او از دوران کالج عاشق [[ریچل گرین]] دوست مانیکا خواهرش شده و در مجموعه ششم در لاس وگاس در حالی که مست بوده با ریچل ازدواج می‌کند. او و ریچل که می‌فهمند طلاق می‌گیرند و دوباره در انتهای مجموعه ۱۰ با هم ازدواج می‌کنند. آنها در ابتدای مجموعه نهم بچه دار می‌شوند. نام بچه را ''اما''(Emma) می‌گذارند و ''اما'' را معمولاً در وقت‌هایی که سرشان شلوغ بود پیش پدر و مادر راس یا مادر ریچل می‌گذارند.
راس گلر، دکترا، یکی از شخصیت‌های اصلی [[دوستان (مجموعه تلویزیونی)]] است که توسط [[دیوید شویمر]] بازی شده است. راس باهوش ترین عضو گروه دوستان است. او از دوران کالج عاشق [[ریچل گرین]] دوست مانیکا خواهرش شده و در مجموعه ششم در لاس وگاس در حالی که مست بوده با ریچل ازدواج می‌کند. او و ریچل که می‌فهمند طلاق می‌گیرند و دوباره در انتهای مجموعه ۱۰ با هم ازدواج می‌کنند. آنها در ابتدای مجموعه نهم بچه دار می‌شوند. نام بچه را ''اما'' (Emma) می‌گذارند و ''اما'' را معمولاً در وقت‌هایی که سرشان شلوغ بود پیش پدر و مادر راس یا مادر ریچل می‌گذارند.
[[رده:شخصیت‌های تخیلی معرفی شده در ۱۹۹۴ (میلادی)]]
[[رده:شخصیت‌های تخیلی معرفی شده در ۱۹۹۴ (میلادی)]]

نسخهٔ ‏۱۵ مارس ۲۰۱۳، ساعت ۱۰:۰۹

راس گلر
پرونده:200px-David Schwimmer as Ross Geller.jpg
دیوید شویمر در نقش راس گلر در دوستان (مجموعه تلویزیونی)
همسر(ها) کرول ویلیک(۱۹۸۹ تا ۱۹۹۴ طلاق)، امیلی والتام(۱۹۹۸تا۱۹۹۹ طلاق)،ریچل گرین(۱۹۹۹ تا ۲۰۰۰ و ۲۰۰۴ تا کنون)
فرزندان بن گلر (با کرول ویلیک)، اما گلر (با ریچل گرین)

راس گلر، دکترا، یکی از شخصیت‌های اصلی دوستان (مجموعه تلویزیونی) است که توسط دیوید شویمر بازی شده است. راس باهوش ترین عضو گروه دوستان است. او از دوران کالج عاشق ریچل گرین دوست مانیکا خواهرش شده و در مجموعه ششم در لاس وگاس در حالی که مست بوده با ریچل ازدواج می‌کند. او و ریچل که می‌فهمند طلاق می‌گیرند و دوباره در انتهای مجموعه ۱۰ با هم ازدواج می‌کنند. آنها در ابتدای مجموعه نهم بچه دار می‌شوند. نام بچه را اما (Emma) می‌گذارند و اما را معمولاً در وقت‌هایی که سرشان شلوغ بود پیش پدر و مادر راس یا مادر ریچل می‌گذارند.