کیت کرنشپشت: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Mohsen.mehraban (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
Mohsen.mehraban (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۱: خط ۱:
استاد بزرگ کرنشپکت رئیس و بنیانگذار سازمان اروپایی وینگ چون [[EWTO]] می‌باشد.
استاد بزرگ کرنشپکت رئیس و بنیانگذار سازمان اروپایی [[وینگ چون]] [[EWTO]] می‌باشد.
[[تصویر:K.kernspecht.jpg|left|frame|استاد بزرگ کرنشپکت]]


== زندگی ==
== زندگی ==

نسخهٔ ‏۱۹ سپتامبر ۲۰۰۷، ساعت ۱۴:۱۸

استاد بزرگ کرنشپکت رئیس و بنیانگذار سازمان اروپایی وینگ چون EWTO می‌باشد.

پرونده:K.kernspecht.jpg
استاد بزرگ کرنشپکت

زندگی

وی در اوایل زندگی متوجه شد که علاقه‌ای شدید به هنرهای رزمی و پرورش اندام دارد. ایشان در طول دوران تحصیلش به شدت در مورد هنرهای دفاع شخصی آسیایی (که در آن زمان در آلمان نادر بود) به مطالعه می‌پرداخت، حضور در کلاس‌های خصوصی مربیان آسیایی و تمرینات زیاد ایشان تا حدی بود که حتی موجب غفلت ایشان در امتحانات پایانی دبیرستان شد. ایشان بعدها با فراگیری مترجمی وارد پلیس آلمان شدو پس از کسب عنوان سرمربی وینگ چون اروپا به تحصیلاتش ادامه داد تا اینکه به مقام استادی در دانشگاه رسید.

در اواخر دهه ۵۰ او شروع به مطالعه و تمرین هنرهای رزمی شرقی و غربی کرد. این هنرهای رزمی شامل کشتی آزاد، کشتی کج، ‌جوجیتسو، جودو، کمپو و کونگ فو شائولین بود. ایشان سپس شوتوکان، وادوکاراته، کوبادو (هنر استفاده از سلاح سرد) تکواندو، آیکیدو، هنر رزمی تای، اسکریما (مبارزه با چاقو و چوب فیلیپین) و کونگ فوی غیر کلاسیک بروس لی را تمرین کرد.

او بعدها با وینگ چون لئونگ تینگ آشنا شد. در سال ۱۹۷۵ برای اولین بار لئونگ تینگ را به آلمان دعوت کرد و با تلاش و زحمت فراوان EWTO را تأسیس وبعدها آن را تبدیل به بزرگترین سازمان حرفه‌ای هنرهای رزمی اروپا کرد.

در پایان باید گفت ابتکارات و طرح‌های ویژه او از جمله ابداع سیستم بلیتز دیفتسT راه اندازی نشریه دنیای وینگ چون و طرح‌های خلاقانه دیگر سبب شد تا وینگ چون WT اروپا را تسخیر کند و همگان را از قابلیت‌هایش شگفت زده کند.

منبع

سایت سازمان وینگ چون WT ایران