بحث کاربر:Fsd2070: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Taranet (بحث | مشارکت‌ها)
Amolbot (بحث | مشارکت‌ها)
ربات: درخواست منبع تصویر
خط ۶۰: خط ۶۰:


کاربر گرامی روی تصویری که متعلق به خودتان نیست برچسب گنو-خود نزنید!--[[کاربر:Taranet|Taranet]] ([[بحث کاربر:Taranet|بحث]]) ‏۲۲ ژوئن ۲۰۱۲، ساعت ۰۹:۳۳ (UTC)
کاربر گرامی روی تصویری که متعلق به خودتان نیست برچسب گنو-خود نزنید!--[[کاربر:Taranet|Taranet]] ([[بحث کاربر:Taranet|بحث]]) ‏۲۲ ژوئن ۲۰۱۲، ساعت ۰۹:۳۳ (UTC)
== وضعیت [[:پرونده:پوردستان.jpg]] ==
کاربر گرامی، پرونده [[:پرونده:پوردستان.jpg|پوردستان.jpg]] که در ویکی‌پدیا بارگذاری کرده‌اید منبع یا برچسب حق تکثیر مناسب ندارد. لطفاً با توجه به [[ویکی‌پدیا:حق تکثیر]] و [[ویکی‌پدیا:برچسب‌های حق تکثیر]] حق تکثیر و منبع پرونده را مشخص کنید. در صورتی که تا یک هفته منبع ویا برچسب حق‌تکثیر اضافه نشود، پرونده بارگذاری‌شده پاک خواهدشد. &nbsp;<small><span style="border:4px #FDA;">[[user:Amolbot|<span style="background:#ffffff; color:#f69307;">&nbsp;Amolbot&nbsp;</span>]][[user_talk: Amolbot |<span style="background:#f69307; color:#ffffff;">&nbsp;Talk</span>]]</span></small> ‏۲۲ ژوئن ۲۰۱۲، ساعت ۰۹:۳۴ (UTC)

نسخهٔ ‏۲۲ ژوئن ۲۰۱۲، ساعت ۰۹:۳۴

خوش آمدید

سلام Fsd2070، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید. ویکی‌پدیا دانشنامه‌ای است که با همکاری خوانندگانش نوشته می‌شود. این وب‌گاه یک ویکی است، یعنی هرکسی، از جمله خود شما می‌تواند با کلیک کردن روی پیوند «ویرایش» که در همهٔ مقالات می‌آید، آن را ویرایش کند. اگر نظری در مورد محتویات موجود در مقاله‌ای داشتید، یادداشتی در بخش بحث‌ مقاله بنویسید. برای این کار اول پیوند بحث را از بالای صفحهٔ مقالهٔ مورد نظر انتخاب کنید تا به صفحهٔ بحث بروید؛ سپس در صفحهٔ بحث روی ویرایش یا افزودن عنوان کلیک کنید. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید.

Can't read Persian? Read this message in English welcome or French Bienvenue

نیاز به کمک

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و (فقط) در صفحات بحث نام خود را با چهار مدک (~~~~) امضا کنید. با این کار نام شما و تاریخ به عنوان امضا درج خواهد شد. در صورتی که سؤالی فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به صفحهٔ ویکی‌پدیا:میز کمک بروید یا از {{کمک به من}} در صفحهٔ بحثتان استفاده کنید تا کسی برای کمک به شما بیاید. در ضمن بهتر است قبل از پرسیدن سؤال، «ویکی‌پدیا:راهنما» را مطالعه کنید؛ یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. اگر پرسشی پیرامون موضوعی علمی/دانشنامه‌ای داشتید به ویکی‌پدیا:میز مرجع بروید. اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن مقاله‌های پرحجم، نگاهی به نمونه‌های فهرست‌شده در مقاله‌های برگزیده یا مقاله‌های خوب بیندازید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید. از مطالعهٔ پیوندهای معرفی‌شده غفلت مکنید. درفش کاویانی (بحث) ‏۲۱ ژوئن ۲۰۱۲، ساعت ۱۷:۱۰ (UTC)[پاسخ]

نکاتی که به شما در ویکی‌پدیا کمک خواهد کرد
پروژه‌های خواهر
ویکی‌پدیا پروژه‌ای است از بنیاد غیر انتفاعی ویکی‌مدیا. این بنیاد چندین پروژه چند زبانه با محتویات آزاد با عناوین زیر در دست اقدام دارد:
ویکی‌واژه
فرهنگ واژه‌ها و اصطلاح‌نامه
ویکی‌نَسک
متون و کتابچه راهنماهای آزاد
ویکی‌گفتاورد
مجموعه‌ای از نقل قول‌ها
ویکی‌نبشته
متون پایه و مرجع آزاد
ویکی‌گونه
راهنمای گونه‌های زیستی
ویکی‌خبر
مرجع خبری با محتوای آزاد
ویکی‌انبار
انبار پرونده‌های چندرسانه‌ای عمومی
فراویکی
هماهنگ‌کنندهٔ پروژه‌های ویکی‌مدیا

برچسب مجوز نادرست

کاربر گرامی روی تصویری که متعلق به خودتان نیست برچسب گنو-خود نزنید!--Taranet (بحث) ‏۲۲ ژوئن ۲۰۱۲، ساعت ۰۹:۳۳ (UTC)[پاسخ]

کاربر گرامی، پرونده پوردستان.jpg که در ویکی‌پدیا بارگذاری کرده‌اید منبع یا برچسب حق تکثیر مناسب ندارد. لطفاً با توجه به ویکی‌پدیا:حق تکثیر و ویکی‌پدیا:برچسب‌های حق تکثیر حق تکثیر و منبع پرونده را مشخص کنید. در صورتی که تا یک هفته منبع ویا برچسب حق‌تکثیر اضافه نشود، پرونده بارگذاری‌شده پاک خواهدشد.   Amolbot  Talk ‏۲۲ ژوئن ۲۰۱۲، ساعت ۰۹:۳۴ (UTC)[پاسخ]