وایو: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
بدون خلاصۀ ویرایش
Rezabot (بحث | مشارکت‌ها)
خط ۴۶: خط ۴۶:


=== http://www.sony-mea.com/productcategory/vaio-laptop ===
=== http://www.sony-mea.com/productcategory/vaio-laptop ===
[[رده:رایانه‌های شخصی]]
[[رده:لپ‌تاپ‌ها]]
[[رده:محصولات سونی]]
[[رده:سونی]]
[[رده:سونی]]



نسخهٔ ‏۱۰ دسامبر ۲۰۱۱، ساعت ۰۲:۳۱

سونی وایو (انگلیسی:vaio) نشان کامپیوترهای سونی است. این شرکت در سال ۱۹۹۶م توسط تیموتی هانلی (انگلیسی: Timothy Hanley) شروع به کار کرد.

لپ تاپ‌ها شخصی

  • سری C

VAIO C سری به کامپیوتر‌های نوت بوک است که نوری زندگی خود را با طراحی فوق العاده از جمله رنگ‌های زنده را بر اساس یک ساطع نور مادی است. صفحه نمایش با وضوح بالا، ۲ نسل پردازنده Intel ® ™ خانواده هسته پردازنده و کارایی بالا GPU با حافظه ۱GB VRAM ارائه قدرت کافی را برای استفاده روزانه‌است.

  • سری E

VAIO سری E موجود است با انواع پردازنده‌ها، اندازه صفحه نمایش و رنگ برای رفع نیازهای متنوع شما. طراحی اصیل آن با یک بافت خرپا الگو اضافه می‌کند اورا منحصر به فرد و مسابقات هر سناریو کاربر است.

لپ تاپ‌های تجاری (وایو حرفه‌ای)

  • سری S

سری VAIO S کامپیوتر کاملا متعادل تلفن همراه است. این نازک، نور، و تلفن همراه به شدت در اندازه ۱۳٫۳ اینچ به شما لذت بردن از مصرف در سراسر روزمره. از لحاظ طراحی، عملکرد، عملکرد و قابلیت استفاده، همه چیز در مورد آن است که برای تحرک طراحی شده‌است. سری VAIO S قدرت در حرکت است.

  • سری S۱

سری VAIO S با کارایی بالا می‌گیرد و باعث می‌شود که تلفن همراه. قابلیت عملکرد آن است تا به خواسته‌های چند وظیفه‌ای که در محل کار یا در خانه. و در دسترس طیف وسیعی از رنگ لهجه تا با هر صحنه‌است.

  • سری Y


سری VAIO Y کامپیوتر تلفن همراه با ۱۱٫۶ اینچ با وضوح بالا روی صفحه نمایش و انتخاب پردازنده اینتل و یا AMD برای استفاده راحت است، که آیا برای کسب و کار و یا خصوصی. و این سبک و کوچک به اندازه کافی با شما را در سایت برای مشاغل و یا ساعت‌ها خاموش است. لذت بردن از وقت آزاد خود و یا افزایش بهره وری خود را با دستی سری VAIO Y، و رضایت است که همیشه در دسترس است.



لپ تاپ‌های HD و سرگرمی و مناسب همه کاره

  • سری F

سری VAIO F ارائه کامل ۳D HD واقعی تجربه در حال مشاهده در کامپیوتر نوت بوک. لذت ببرید ۳D دیسک‌های بلو ری و عکس‌های ۳D و یا تبدیل هر فیلم HD از ۲D به ۳D.۲۴۰ فریم در ثانیه و سرعت بالا قاب LCD قرار می‌دهد که یک تصویر روشن و واضح در ۱۶ اینچ است. "طراحی صداً از سری VAIO F اجازه می‌دهد تا خود را غرق در محتوای در حال مشاهده شده‌است.

  • سری L
سری VAIO L در کامپیوتر از همه بزرگ تر به نظر می‌رسد  که از هر زاویه قابل دیدن است و عمل ارتباط راحت تر و بصری با یک قاب لمسی. صفحه نمایش ۲۴ اینچ همچنین به شما امکان لذت بردن از پخش Blu - ray ™ HD و دیگر مشاهده محتوا با ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰ با وضوح HD کامل را می‌دهد.
  • سری J

VAIO سری J دوستانه همه در یک کامپیوتر است که گرد هم می‌آورد بصری چند لمسی عمل و سرگرمی آسان و HD و باریک است.۲۱٫۵ اینچ با کیفیت Full HD ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰ پیکسل و صفحه نمایش لمسی و نرم افزار‌های مختلف ارائه تفریح ​​و سرگرمی برای تمام خانواده از جمله امکانات این سری است.


اطلاعات بیشتر در وبسایت SONY خاورمیانه به نشانی:

http://www.sony-mea.com/productcategory/vaio-laptop

http://www.sony-mea.com/productcategory/vaio-laptop