بو ویدربرگ: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
بدون خلاصۀ ویرایش
Reza1615 (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۱: خط ۱:
{{تمیزکاری}}
{{تمیزکاری}}


'''بو ویدربرگ'''(1می1997-1930)کارگردان و بازیگر سوئدی قرن بیستم است که از بهترین کارهایش میتوان به فیلم جو هیل اشاره کرد.او در یکی از شهرهای بزرگ سوئد و با نام بو گونار ویدربرگ(Bo Gunnar Widerberg)متولد شد.او کارگردان کارهای موفقی از جمله جو هیل(1971)و مردی بر پشت بام(1976)و همچنین ویکتوریا(1979)اشاره کرد.او همچنین برای فیلم All things fair برنده جایزه خرس نقره ای در جشنواره برلین شده است.او در یک می 1997 در سن شصت و شش سالگی در سوئد درگذشت.او در هنگام مرگ یک فرزند به نام یوهان داشت.
'''بو ویدربرگ'''(۱می۱۹۹۷-۱۹۳۰)کارگردان و بازیگر سوئدی قرن بیستم است که از بهترین کارهایش می‌توان به فیلم جو هیل اشاره کرد. او در یکی از شهرهای بزرگ سوئد و با نام بو گونار ویدربرگ(Bo Gunnar Widerberg)متولد شد. او کارگردان کارهای موفقی از جمله جو هیل(۱۹۷۱)و مردی بر پشت بام(۱۹۷۶)و همچنین ویکتوریا(۱۹۷۹)اشاره کرد. او همچنین برای فیلم All things fair برنده جایزه خرس نقره‌ای در جشنواره برلین شده‌است. او در یک می‌۱۹۹۷ در سن شصت و شش سالگی در سوئد درگذشت. او در هنگام مرگ یک فرزند به نام یوهان داشت.
== جستارهای وابسته ==


== جستارهای وابسته ==
== منابع ==
== منابع ==


{{پانویس}}
{{پانویس}}
ویکیپدیای انگلیسی
ویکی‌پدیای انگلیسی
[[رده:کارگردانان اهل سوئد]]
[[رده:کارگردانان اهل سوئد]]
[[da:Bo Widerberg]]
[[da:Bo Widerberg]]

نسخهٔ ‏۲۷ نوامبر ۲۰۱۱، ساعت ۱۲:۴۸

بو ویدربرگ(۱می۱۹۹۷-۱۹۳۰)کارگردان و بازیگر سوئدی قرن بیستم است که از بهترین کارهایش می‌توان به فیلم جو هیل اشاره کرد. او در یکی از شهرهای بزرگ سوئد و با نام بو گونار ویدربرگ(Bo Gunnar Widerberg)متولد شد. او کارگردان کارهای موفقی از جمله جو هیل(۱۹۷۱)و مردی بر پشت بام(۱۹۷۶)و همچنین ویکتوریا(۱۹۷۹)اشاره کرد. او همچنین برای فیلم All things fair برنده جایزه خرس نقره‌ای در جشنواره برلین شده‌است. او در یک می‌۱۹۹۷ در سن شصت و شش سالگی در سوئد درگذشت. او در هنگام مرگ یک فرزند به نام یوهان داشت.

جستارهای وابسته

منابع

ویکی‌پدیای انگلیسی