طالقان (شفت): تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Tanhabot (بحث | مشارکت‌ها)
جز ربات: ویرایش جزئی
Ebrambot (بحث | مشارکت‌ها)
جز ربات: اصلاح ی/ک درون پیوندهای درون ویکی
خط ۱: خط ۱:
{{منبع}}
{{منبع}}
دهي جزء دهستان شفت ، بخش مرکزي شهرستان [[فومن]] . در ۳۱هزارگزي جنوب خاوري فومن و ۲۲هزارگزي جنوب خاوري شفت . کوهستاني معتدل مرطوب ومالاريائي . با ۲۹۷ تن سکنه . آب آن از نهر امامزاده ابراهيم . محصول آنجا [[برنج]] و [[ابريشم]] و [[عسل]] و لبنيات . شغل اهالي زراعت و گله داري و شال بافي و راه آن مالرو است . زيارتگاه امامزاده ابراهيم برادر امام رضا (ع ) در چهارهزارگزي جنوب اين آبادي واقع و زيارتگاه قراءاطراف محسوب ميگردد.
دهي جزء دهستان شفت ، بخش مرکزي شهرستان [[فومن]] . در ۳۱هزارگزي جنوب خاوري فومن و ۲۲هزارگزي جنوب خاوري شفت . کوهستاني معتدل مرطوب ومالاريائي . با ۲۹۷ تن سکنه . آب آن از نهر امامزاده ابراهيم . محصول آنجا [[برنج]] و [[ابریشم]] و [[عسل]] و لبنيات . شغل اهالي زراعت و گله داري و شال بافي و راه آن مالرو است . زيارتگاه امامزاده ابراهيم برادر امام رضا (ع ) در چهارهزارگزي جنوب اين آبادي واقع و زيارتگاه قراءاطراف محسوب ميگردد.


== منابع ==
== منابع ==

نسخهٔ ‏۱۷ اوت ۲۰۱۰، ساعت ۲۳:۳۴

دهي جزء دهستان شفت ، بخش مرکزي شهرستان فومن . در ۳۱هزارگزي جنوب خاوري فومن و ۲۲هزارگزي جنوب خاوري شفت . کوهستاني معتدل مرطوب ومالاريائي . با ۲۹۷ تن سکنه . آب آن از نهر امامزاده ابراهيم . محصول آنجا برنج و ابریشم و عسل و لبنيات . شغل اهالي زراعت و گله داري و شال بافي و راه آن مالرو است . زيارتگاه امامزاده ابراهيم برادر امام رضا (ع ) در چهارهزارگزي جنوب اين آبادي واقع و زيارتگاه قراءاطراف محسوب ميگردد.

منابع

فرهنگ جغرافيائي ايران ج ۲.