جامعه‌شناس: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
خنثی‌سازی ویرایش 34148562 از Aref.ftahy (بحث) منبع؟
برچسب: خنثی‌سازی
Aref.ftahy (بحث | مشارکت‌ها)
ب
برچسب‌ها: برگردانده‌شده ویرایشگر دیداری ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
خط ۱: خط ۱:
'''جامعه‌شناس''' کسی است که در [[دانش]] [[جامعه‌شناسی]] تخصص دارد و عهده‌دارِ درک و تفسیرِ یک، دو، یا چند شاخه از این دانش است؛ کسی که انسان ها و مردم و کنش های انسانی را در سطح بالایی درک کند.جامعه شناس فردی است که با به کار گیری روش های کمی و کیفی ، علاوه بر درک یک یا چند شاخه از دانش جامعه‌شناسی به بررسی مسائل ، انحرافات و ساختار اجتماعی بپردازد.
'''جامعه‌شناس''' کسی است که در [[دانش]] [[جامعه‌شناسی]] تخصص دارد و عهده‌دارِ درک و تفسیرِ یک، دو، یا چند شاخه از این دانش است؛ کسی که انسان ها و مردم و کنش های انسانی را در سطح بالایی درک کند.جامعه شناس فردی است که با به کار گیری روش های کمی و کیفی ، علاوه بر درک یک یا چند شاخه از دانش جامعه‌شناسی به بررسی مسائل ، انحرافات و ساختار اجتماعی بپردازد.یک جامعه شناس فردی پژوهشگر است. یعنی قدرت نقد وتحلیل کنش های اجتماعی را دارا باشد.





نسخهٔ ‏۲۵ فوریهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۲۲:۰۱

جامعه‌شناس کسی است که در دانش جامعه‌شناسی تخصص دارد و عهده‌دارِ درک و تفسیرِ یک، دو، یا چند شاخه از این دانش است؛ کسی که انسان ها و مردم و کنش های انسانی را در سطح بالایی درک کند.جامعه شناس فردی است که با به کار گیری روش های کمی و کیفی ، علاوه بر درک یک یا چند شاخه از دانش جامعه‌شناسی به بررسی مسائل ، انحرافات و ساختار اجتماعی بپردازد.یک جامعه شناس فردی پژوهشگر است. یعنی قدرت نقد وتحلیل کنش های اجتماعی را دارا باشد.


جستارهای وابسته

منابع