کاربر:M samadi/درباره: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
جز خنثی‌سازی ویرایش 2179900
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه ویرایش پیشرفتهٔ همراه
 
خط ۵: خط ۵:


== من و ویکی‌پدیا ==
== من و ویکی‌پدیا ==
من در سال ۱۳۸۴ با ویکی‌پدیای فارسی آشنا شدم، ولی اولین ویرایش را در شهریور ۱۳۸۵ انجام دادم. در آغاز، هدف من گسترش مقاله‌های مرتبط با [[فردوس|زادگاهم]] بود. پس از مدتی با گشت و گذار در ویکی‌پدیا، هر اشکالی که در هر مقاله‌ای‌ می‌دیدم، برطرف می‌کردم. سپس به سمت ویرایش و نگارش مقاله‌های مربوط به [[موسیقی ایرانی|موسیقی اصیل ایرانی]] میل پیدا کردم. در حال حاضر به دلیل مشغلهٔ کاری، فرصت چندانی برای ویرایش در ویکی ندارم که آن فرصت کوتاه هم عمدتاً صرف بررسی تغییرات پی‌گیری‌ها می‌شود. هر از چند گاهی هم یک یا چند مقاله به ویکی می‌افزایم. همچنین در [[ویکی‌پدیا:ویکی‌پروژه رده‌بندی|پروژه رده‌بندی]] و [[ویکی‌پدیا:پروژه شهرها و استانهای ایران|پروژه شهرها و استان‌های ایران]] (به عنوان سرپرست [[استان خراسان جنوبی]] و همکار [[استان خراسان رضوی]]) عضویت دارم. امیدوارم با همکاری همه کاربران، ویکی‌پدیای فارسی مانند مشابه انگلیسی خود، به صورت یک دانشنامه بزرگ و پربار و یک مرجع مناسب درآید.
من در سال ۱۳۸۴ با ویکی‌پدیای فارسی آشنا شدم، ولی اولین ویرایش را در شهریور ۱۳۸۵ انجام دادم. در آغاز، هدف من گسترش مقاله‌های مرتبط با [[فردوس|زادگاهم]] بود. پس از مدتی با گشت و گذار در ویکی‌پدیا، هر اشکالی که در هر مقاله‌ای‌ می‌دیدم، برطرف می‌کردم. سپس به سمت ویرایش و نگارش مقاله‌های مربوط به [[موسیقی ایرانی|موسیقی اصیل ایرانی]] میل پیدا کردم. در حال حاضر به دلیل مشغلهٔ کاری، فرصت چندانی برای ویرایش در ویکی ندارم که آن فرصت کوتاه هم عمدتاً صرف بررسی تغییرات پی‌گیری‌ها می‌شود. هر از چند گاهی هم یک یا چند مقاله به ویکی می‌افزایم. امیدوارم با همکاری همه کاربران، ویکی‌پدیای فارسی مانند مشابه انگلیسی خود، به صورت یک دانشنامه بزرگ و پربار و یک مرجع مناسب درآید.

نسخهٔ کنونی تا ‏۲۱ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۰۴

من، نفر ششم از چپ!!

مصطفی صمدی هستم، متولد ۱۳۶۱ در فردوس و دانش‌آموخته دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی مکانیک.

علایق و سرگرمی‌های من علاوه بر موضوعات کاری و تحصیلی، در زمینه‌های موسیقی سنتی ایرانی، موسیقی کلاسیک، ادبیات، تاریخ و جغرافیا می‌باشد و به زبان انگلیسی تسلط دارم. من همچنين به کوهنوردی و گردش در طبيعت علاقهٔ زیادی دارم.

من و ویکی‌پدیا[ویرایش]

من در سال ۱۳۸۴ با ویکی‌پدیای فارسی آشنا شدم، ولی اولین ویرایش را در شهریور ۱۳۸۵ انجام دادم. در آغاز، هدف من گسترش مقاله‌های مرتبط با زادگاهم بود. پس از مدتی با گشت و گذار در ویکی‌پدیا، هر اشکالی که در هر مقاله‌ای‌ می‌دیدم، برطرف می‌کردم. سپس به سمت ویرایش و نگارش مقاله‌های مربوط به موسیقی اصیل ایرانی میل پیدا کردم. در حال حاضر به دلیل مشغلهٔ کاری، فرصت چندانی برای ویرایش در ویکی ندارم که آن فرصت کوتاه هم عمدتاً صرف بررسی تغییرات پی‌گیری‌ها می‌شود. هر از چند گاهی هم یک یا چند مقاله به ویکی می‌افزایم. امیدوارم با همکاری همه کاربران، ویکی‌پدیای فارسی مانند مشابه انگلیسی خود، به صورت یک دانشنامه بزرگ و پربار و یک مرجع مناسب درآید.