بحث کاربر:Adelsaeedi: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
افزودن پیام خوش‌آمد به صفحهٔ بحث کاربر تازه
 
آگاه‌سازی: نامزدی حذف سریع صفحهٔ حمله. (T)
خط ۴۰: خط ۴۰:


-- [[User:Gharouni|<b style="color:navy;">Gharouni</b>]]<sup> [[User talk:Gharouni|<i style="color:orange">Talk</i>]]</sup> ‏۱۷ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۴۷ (UTC)
-- [[User:Gharouni|<b style="color:navy;">Gharouni</b>]]<sup> [[User talk:Gharouni|<i style="color:orange">Talk</i>]]</sup> ‏۱۷ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۴۷ (UTC)
==نامزدی [[ویکی‌پدیا:معیارهای حذف سریع|حذف سریع]] [[:عادل سعیدی راد]]==
[[Image:Ambox_octogon_stop.svg|48px|right|alt=|link=]]

خواهشمندیم از عبارات حاوی حمله به اشخاص یا گروه‌ها بپرهیزید. ویکی‌پدیا سیاست سختی در برابر [[ویکی‌پدیا:حمله‌های شخصی ممنوع|حملات شخصی]] دارد. تصاویر و [[وپ:صفحه‌های حمله|صفحه‌های حمله]] در ویکی‌پدیا '''تحمل نمی‌شوند''' و [[ویکی‌پدیا:معیارهای حذف سریع|به سرعت حذف می‌گردند]]. کاربرانی که به ساخت و بازفرستادن اینگونه صفحه‌ها و تصاویر ادامه دهند برابر سیاست [[ویکی‌پدیا:زندگی‌نامه زندگان|زندگی‌نامه زندگان]] [[ویکی‌پدیا:قطع دسترسی|دسترسی‌شان قطع خواهد شد]] تا نتوانند در ویکی‌پدیا ویرایش کنند. با سپاس.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با [[:عادل سعیدی راد|بازدید از صفحه]] و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» '''با نامزدی مخالفت کنید'''. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای [[ویکی‌پدیا:فهرست سیاست‌ها|رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا]] دریغ نکنید. <!-- Template:Db-csd-notice-custom --> [[کاربر:Mahdy Saffar|<span style="color:#007FAF;">مهدی</span>]] [[بحث کاربر:Mahdy Saffar|<span style="color:#CF7F2F;">صفار</span>]] ۲۶ آبان ۱۴۰۰، ساعت ۲۲:۳۱ (ایران) ‏۱۷ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۰۱ (UTC)

نسخهٔ ‏۱۷ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۰۱

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Adelsaeedi»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- Gharouni Talk ‏۱۷ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۴۷ (UTC)[پاسخ]

خواهشمندیم از عبارات حاوی حمله به اشخاص یا گروه‌ها بپرهیزید. ویکی‌پدیا سیاست سختی در برابر حملات شخصی دارد. تصاویر و صفحه‌های حمله در ویکی‌پدیا تحمل نمی‌شوند و به سرعت حذف می‌گردند. کاربرانی که به ساخت و بازفرستادن اینگونه صفحه‌ها و تصاویر ادامه دهند برابر سیاست زندگی‌نامه زندگان دسترسی‌شان قطع خواهد شد تا نتوانند در ویکی‌پدیا ویرایش کنند. با سپاس.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. مهدی صفار ۲۶ آبان ۱۴۰۰، ساعت ۲۲:۳۱ (ایران) ‏۱۷ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۰۱ (UTC)[پاسخ]