بحث کاربر:Reyhanehsadegh: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
بدون خلاصۀ ویرایش
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه ویرایش پیشرفتهٔ همراه
خط ۲۱۰: خط ۲۱۰:
</div>
</div>
[[User:Luckie Luke|<font color="orange">Luckie Luke</font>]] ([[User talk:Luckie Luke|<font color="orange">Talk</font>]]) ‏۲۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۲۸ (UTC)
[[User:Luckie Luke|<font color="orange">Luckie Luke</font>]] ([[User talk:Luckie Luke|<font color="orange">Talk</font>]]) ‏۲۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۲۸ (UTC)

خرابکار! درج اطلاعات در صفحه ویکیپدیای دانشگاه تهران خرابکاریه؟ قطعا دیگه ویرایش نمی کنم! و حتما لین رو به mardetanha انتقال میدم. اینهمه اطلاعات ناقص و اشتباه ویکیپدیای ایران باعث شده همه محققین ویکیپدیا رو منبع ناموثق بدونند چون اعضایی چون شما داره. بدون شک پروسه ویرایشم رو که بسیار دقیق انجام می دادم متوقف می کنم. لیاقت این فضا امون دیدگاه تمسخرامیز محققینه و حق دارند بابت نظرات کارشناسانه شون... [[کاربر:Reyhanehsadegh|Reyhanehsadegh]] ([[بحث کاربر:Reyhanehsadegh#top|بحث]]) ‏۲۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۳:۰۶ (UTC)

نسخهٔ ‏۲۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۳:۰۶

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Reyhanehsadegh»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- ‎محمدحسین ‏۳۱ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۳۲ (UTC) [پاسخ]

ویرایش‌های شما

فیلم خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیای فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً به این نکته توجه کنید که به علت عدم رعایت قوانین و شیوه‌نامه‌های ویکی‌پدیا ممکن است مطالب شما حذف شود.

لطفاً پیش از هرگونه ویرایش حتماً آموزش سریع، خودآموز و شیوه‌نامهٔ نگارش در ویکی‌پدیای فارسی را مطالعه نمایید تا ویرایش‌های شما حداقل استانداردهای مورد نیاز برای ماندن در ویکی‌پدیا را داشته باشد. در صورتی که اینترنت پرسرعت دارید تماشای فیلم‌های آموزشی را نیز پیشنهاد می‌کنم. برخی ویرایش‌ها که حکم خرابکاری داشته باشد ممکن است موجب قطع دسترسی شما شود. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. موفق باشید.

شهنام ک (گفتگو) ‏۵ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۴۶ (UTC)[پاسخ]

ممنونم Reyhanehsadegh (بحث) ‏۲۸ اوت ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۱۱ (UTC)[پاسخ]

ممنون . دقت می کنم Reyhanehsadegh (بحث) ‏۶ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۵۶ (UTC)[پاسخ]

پیشنهادی برای استفادهٔ بهینه از دکمهٔ «انتشار تغییرات»

با درود و سپاسگزاری از مشارکت‌های شما. به نظر می‌رسد در ویرایش‌های اخیرتان، مانند مقاله‌هایی که به تازگی ساخته‌اید، بیش از حد از دکمهٔ انتشار تغییرات استفاده می‌کنید. این کار ایراد چندانی ندارد، اما برای جلوگیری از شلوغ شدن صفحهٔ «تغییرات اخیر» بهتر است که در به کار بردن مداوم آن خودداری کنید، چراکه شلوغ‌شدن بیش از حدِ این صفحه، روند نگهبانی از ویکی‌پدیا و شناسایی ویرایش‌های خرابکارانه را دشوار می‌کند. برای پیشگیری از این مسئله پیشنهاد می‌شود که از دکمهٔ پیش‌نمایش برای دیدن، آزمودن و اِعمال تغییرات جزئی استفاده کنید و پس از پایان تغییرات مدنظرتان، با حداقل استفاده از دکمهٔ انتشار تغییرات، ویرایش‌هایتان را به پایان ببرید. پیشاپیش از توجه شما به این پیشنهاد سپاسگزارم.

شهنام ک (گفتگو) ‏۵ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۴۸ (UTC)[پاسخ]

ممنونم از راهنماییتون Reyhanehsadegh (بحث) ‏۱۳ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۵۱ (UTC)[پاسخ]

با سلام. ممنون از توضیحات شما. به دلیل اینکه صفحات مربوط به گردشگری اصولی و درست ارلئه نشده و بارها و بارها نیاز به ویرایش دارد تا به صورت استاندارد ارائه و در دسترس مخاطب قرار گیرد، اینجانب با تجربه ۱۸ سال ویرایش فنی در دانشگاه، مرتب در حال درج منبع موثق و لینک هستم. قطعا مواردی سلیقه است و هر فردی سلیقه خلص دارد که غیر قابل اجتناب است. امیدوارم موارد اصلاحی شما به دسترسی اسان و راحت مخاطب کمک کرده باشد. با احترام Reyhanehsadegh (بحث) ‏۷ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۱۹ (UTC)[پاسخ]

با سلام، ممنونم، حتما مدنظر قرار می دهم. با تشکر Reyhanehsadegh (بحث) ‏۳ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۰۵ (UTC)[پاسخ]

افزودن منبع

درود، از ویرایش شما در دانشگاه تهران ممنونم؛ اما لطفا و حتما با افزودن اطلاعات جدید با لینک دادن بر اساس وپ:معتبر ویرایش‌هایتان را منطبق بر ویکی‌نویسی کنید. در اعلان بعدی نحوی ارجاع صحیح را برایتان می‌گذارم. ممنونم -- نسیان «بحث» ‏۱۴ اوت ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۰۲ (UTC)[پاسخ]

ارجاع صحیح

آموزش افزودن پانویس

درود، خوشحالم که شما در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید. لطفاً برای ارجاع دادن به منابع ویکی‌پدیا:شیوه ارجاع به منابع را مطالعه نمایید. هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند. نسیان «بحث» ‏۱۴ اوت ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۰۲ (UTC)[پاسخ]

سلام ممنونم از شما، حتما دقت می کنم و مطالعه. ممنون از شما Reyhanehsadegh (بحث) ‏۲۸ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۱۰ (UTC)[پاسخ]

لطفاً آگاه‌سازی کنید

درود بر شما دوست گرامی. دوباره ورودتان را خوش‌آمد می‌گویم. شما می‌توانید با ذکر نام کاربریِ کاربران در پیام‌ها و نوشته‌های خود، کاربران را از متنِ نوشتهٔ خود، آگاه کنید. این ویژگی، به‌عنوانِ آگاه‌سازی کردن یا آگاه‌ساختنِ کاربران نامیده شده‌است. برای آگاه‌سازی کردن می‌توانید پیوندی به صفحهٔ کاربر مورد نظر را در متن پیامتان درج کنید (مثلاً [[کاربر:فلانی]]) یا از الگوی {{آگاه‌سازی}} استفاده کنید. مترادف‌های این الگو (شامل «پاسخ به»، «پینگ»، «ping» و ...) نیز برای این منظور قابل استفاده هستند.

برای نمونه، مثال‌های زیر را ببینید: (به‌جای فلانی، باید نام کاربر مورد نظرتان را بنویسید)

  1. {{آگاه‌سازی|فلانی}}: برای استفاده در آغازِ متن.
    مانند: @فلانی: سلام! با گسترشِ مقاله موافقم. --فرستندهٔ پیام
  2. {{پینگ|فلانی|بهمانی}}: برای استفاده در آغازِ متن.
    مانند: @فلانی و بهمانی: سلام! با گسترشِ مقاله موافقم. --فرستندهٔ پیام

نکته:

  • نیازی نیست کسی را در صفحهٔ بحثِ خودش آگاه‌سازی کنید، چون وی به صورت خودکار از ایجادِ تغییر در صفحهٔ بحثش آگاه خواهد شد.
  • توجه داشته باشید که آگاه‌سازی همزمان چند کاربر ممکن است مصداقی از جارزنی تلقی گردد.
  • آگاه‌سازی فقط با امضا عمل می‌کند. اگر در نوشتن نام کاربر دچار اشتباه شدید، ویرایش مجدد صفحه و اصلاح نام کاربری منجر به آگاه‌سازی او نمی‌شود (مگر اینکه اطلاعات امضای پیشین را پاک کرده و دوباره با چهار مدک «~~~~» امضا کنید).


برای اطلاعات بیشتر آگاه‌ساز را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. با احترام.

نسیان «بحث» ‏۱۴ اوت ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۲۰ (UTC)[پاسخ]

استفاده از القاب ممنوع

درود، خوشحالم که شما در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید.

مانند بسیاری از دانشنامه‌های عمومی دیگر، مخاطب ویکی‌پدیا گروه یا مذهب یا عقیدهٔ خاصی نیست و این دانشنامه که تنها با هدف اطلاع‌رسانی تأسیس شده برای احترام گذاشتن به عقاید همگان، اصل بی‌طرفی را برگزیده و برای هیچ شخص یا گروه یا مذهب یا گرایشی از القاب احترام‌آمیز یا توهین‌آمیز استفاده نمی‌کند و به این خاطر افزودن آن‌ها به مقالات ویکی‌پدیا مجاز نیست. محترم یا نکوهیده‌بودن موضوع مورد بررسی یک مدخل دانشنامه برعهدهٔ خود خواننده و به برداشت او گذارده شده است و بس؛ بنابراین:

کاربرد القابی چون جناب، دکتر، مهندس، آقا، آیت‌الله، اعلی‌حضرت، علیاحضرت، حضرت، امام، خادم خادمان، شهید، شادروان، جهانخوار، مستکبر، ملحد و صفات و اصطلاحاتی همچون همایونی، علیه‌السلام، اسقف محترم، صلی‌الله، (ص) و (ع)، ملعون، لعنة الله علیه، خدا بیامرز و عبارت‌هایی مانند دار فانی را بدرود گفت، شهید شد، به هلاکت رسید، و سَقط شد در این دانشنامه منع‌شده است و برای اشاره به مفهوم مرگ عبارت‌هایی مانند «مرگ»، «کشته شد» و «درگذشت» برای استفاده در همهٔ مقاله‌های این دانشنامه بی‌طرفانه و مناسب است. لطفاً از القاب در متن و عنوان مقالات استفاده نکنید.

تنها عنوان‌های فوق زمانی در متن مقاله استفاده می‌شوند که جزئی از نام خاص آن مکان یا مجموعه باشند مانند ورزشگاه شهید شیرودی یا بزرگراه شهید همت. اگر پرسشی بود در بحث من مطرح کنید. ارادتمند، Gm110m (بحث) ‏۲۵ اوت ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۴۴ (UTC)[پاسخ]

القاب

درود، بسیار عالی است که القاب را از دانشگاه تهران می‌زدایید. لطفاً کلماتی مانند «آقا» و «خانم» را نیز حذف کنید. ضمناً برای هر مورد جدید که می‌افزایید از یادکرد دقیق و ارجاع به منابع استفاده نمایید. بالاتر، راهنمایی و شیوه‌اش را در صفحهٔ بحثتان ببینید. ارادتمند. Gm110m (بحث) ‏۸ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۲۹ (UTC)[پاسخ]

ممنونم از تذکرتون. حتما Reyhanehsadegh (بحث) ‏۸ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۴۸ (UTC)[پاسخ]

جستارهای وابسته

سلام. مواردی که در بخش جستارهای وابسته در مقالات می‌گذارید، عموماً مناسب نیستند. وپ:جستارهای وابسته را ببینید. «به عنوان یک قاعدهٔ کلی عبارت‌هایی که در متن مقاله پیونددار شده‌اند در بخش جستارهای وابسته نمی‌آیند و پیوندهایی آورده می‌شوند که در متن اصلی مجال گنجایش نداشتند.» Pirhayati (بحث) ‏۱۳ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۳۷ (UTC)[پاسخ]

ممنونم. مطالعه کردم Reyhanehsadegh (بحث) ‏۱۴ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۴۰ (UTC)[پاسخ]

درود؛ از ۲۳ اکتبر برابر با ۲ آبان فرایند رأی‌گیری برای انتخابات یازدهمین دورهٔ هیئت نظارت شروع شده‌است؛ این انتخابات به مدت دو هفته ادامه پیدا می‌کند. حساب شما واجد شرایط رأی‌دهی در این انتخابات است.

هیئت نظارت گروهی متشکل از کاربران مجرب ویکی‌پدیای فارسی است که وظیفهٔ حل اختلاف در بالاترین سطح جامعه را بر عهده دارد. رأی دادن در انتخابات الزامی نیست، اما از شرکتتان استقبال می‌شود.

برای آشنایی با نامزدان به ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت/دور یازدهم/نامزدها مراجعه کنید. هر نامزد صفحهٔ جداگانه‌ای دارد که در آن به معرفی خود پرداخته و به سؤالات عمومی و سؤالات کاربران پاسخ داده است.

انتخابات با برگه‌های رأی مخفی با استفاده از افزونهٔ رأی‌گیری امن برگزار می‌شود و آرا به روش شولتسه تجمیع می‌شوند. برای آشنایی با این روش راهنما:رأی‌دهی به روش شولتسه را مطالعه کنید.

لطفاً پیش از رأی دادن ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت#رأی‌گیری را بخوانید. اگر حساب‌تان در ویکی‌پدیای فارسی قطع دسترسی شده باشد، در مدت قطع دسترسی مجاز به رأی دادن نیستید. اگر چند حساب کاربری دارید، توجه کنید که رأی‌دادن در انتخابات برای هر فرد تنها با یک حساب کاربری مجاز است و شرکت در رأی‌گیری با بیش از یک حساب کاربری، تخلف است؛ حساب تمامی رأی‌دهندگان از این نظر بررسی می‌شود. همچنین استفاده از پروکسی باز (مثل فیلتر شکن، وی‌پی‌ان و نظایر آن) در زمان رأی‌دهی ممنوع است و آرایی که با پروکسی باز ثبت شده باشند خط خواهند خورد.

برای رأی دادن به ویژه:نظرسنجی_امن/vote/340 مراجعه کنید.

با احترام -- MediaWiki message delivery (بحث) ‏۲۳ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۰:۴۱ (UTC)[پاسخ]


پیشنهادی برای استفادهٔ بهینه از دکمهٔ «انتشار تغییرات»

با درود و سپاسگزاری از مشارکت‌های شما. به نظر می‌رسد در ویرایش‌های اخیرتان، مانند مقاله‌هایی که به تازگی ساخته‌اید، بیش از حد از دکمهٔ انتشار تغییرات استفاده می‌کنید. این کار ایراد چندانی ندارد، اما برای جلوگیری از شلوغ شدن صفحهٔ «تغییرات اخیر» بهتر است که در به کار بردن مداوم آن خودداری کنید، چراکه شلوغ‌شدن بیش از حدِ این صفحه، روند نگهبانی از ویکی‌پدیا و شناسایی ویرایش‌های خرابکارانه را دشوار می‌کند. برای پیشگیری از این مسئله پیشنهاد می‌شود که از دکمهٔ پیش‌نمایش برای دیدن، آزمودن و اِعمال تغییرات جزئی استفاده کنید و پس از پایان تغییرات مدنظرتان، با حداقل استفاده از دکمهٔ انتشار تغییرات، ویرایش‌هایتان را به پایان ببرید. پیشاپیش از توجه شما به این پیشنهاد سپاسگزارم. SalmanZ (بحث) ‏۵ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۵۵ (UTC)[پاسخ]

November 2020

Information icon سلام، من SalmanZ هستم. خواستم اطلاع دهم که تعدادی از مشارکت‌های اخیر شما را خنثی کردم، چرا که فکر می‌کردم مفید و سازنده نبود. اگر می‌خواهید تجربه کسب کنید و ویرایش کردن را یاد بگیرید، می‌توانید از صفحه تمرین استفاده کنید. اگر فکر می‌کنید که من اشتباه کردم، یا اگر سؤالی دارید، می‌توانید در صفحه بحثم برای من پیغامی بگذارید. تشکر! SalmanZ (بحث) ‏۵ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۰۰ (UTC)[پاسخ]

پیونددهی

سلام و وقت به‌خیر. تعداد زیادی از ویرایش‌های شما پیوندهای نالازم و مغایر با شیوه‌نامه است. لطفاً ویکی‌پدیا:شیوه‌نامه/پیونددهی و به‌ویژه این بخش را مطالعه کنید. پیروز باشید. --SalmanZ (بحث) ‏۸ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۴:۱۴ (UTC)[پاسخ]

سلام و وقت به‌خیر. آیا توضیح و راهنمایی بالا را مطالعه کردید. لطفا به رهنمودها توجه نموده و در صفحات مختلف پیوندهای تکراری ایجاد نکنید. --SalmanZ (بحث) ‏۸ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۱۲ (UTC)[پاسخ]

پاسخگویی

سلام و وقت به‌خیر، در ویکی‌پدیا ویرایش‌ها بر پایهٔ بحث و گفتگو پیش می‌روند و عدم پاسخگویی یا عدم توجه به هشدارها می‌تواند نوعی رفتار اخلال‌گرانه تلقی شود. لطفاً به هشدارهایی که پیش از این، توسط من یا سایر کاربران به شما داده‌شده‌است پاسخ دهید یا به موارد درخواستی عمل نمائید. برای پاسخ‌دادن می‌توانید در همین صفحه یا صفحهٔ بحث من، نظرها و دلایلتان را بیان کنید. پیروز باشید. --SalmanZ (بحث) ‏۱۰ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۴:۳۸ (UTC)[پاسخ]

ارجاع صحیح

آموزش افزودن پانویس

درود، خوشحالم که شما در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید. لطفاً برای ارجاع دادن به منابع ویکی‌پدیا:شیوه ارجاع به منابع را مطالعه نمایید. هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند. Gm110m (بحث) ‏۲۸ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۵۱ (UTC)[پاسخ]


پیشنهادی برای استفادهٔ بهینه از دکمهٔ «انتشار تغییرات»

با درود و سپاسگزاری از مشارکت‌های شما. به نظر می‌رسد در ویرایش‌های اخیرتان، مانند مقاله‌هایی که به تازگی ساخته‌اید، بیش از حد از دکمهٔ انتشار تغییرات استفاده می‌کنید. این کار ایراد چندانی ندارد، اما برای جلوگیری از شلوغ شدن صفحهٔ «تغییرات اخیر» بهتر است که در به کار بردن مداوم آن خودداری کنید، چراکه شلوغ‌شدن بیش از حدِ این صفحه، روند نگهبانی از ویکی‌پدیا و شناسایی ویرایش‌های خرابکارانه را دشوار می‌کند. برای پیشگیری از این مسئله پیشنهاد می‌شود که از دکمهٔ پیش‌نمایش برای دیدن، آزمودن و اِعمال تغییرات جزئی استفاده کنید و پس از پایان تغییرات مدنظرتان، با حداقل استفاده از دکمهٔ انتشار تغییرات، ویرایش‌هایتان را به پایان ببرید. پیشاپیش از توجه شما به این پیشنهاد سپاسگزارم. GodNey🐍 ‏۳ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۰۱ (UTC)[پاسخ]

ویرایش‌های شما

درود، کاربر گرامی لطفا نام بازیگران را در مقاله‌های فیلم‌ها را با استفاده از '''''' پررنگ نکنید چون این کار نالازم و خارج از استاندارد است، لطفا به پیام‌ها و تذکراتی که در این صفحه برای شما گذاشته میشود توجه کنید و آنها را رعایت کنید. --Kasir بحث ‏۶ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۱۵ (UTC)[پاسخ]


پیشنهادی برای استفادهٔ بهینه از دکمهٔ «انتشار تغییرات»

با درود و سپاسگزاری از مشارکت‌های شما. به نظر می‌رسد در ویرایش‌های اخیرتان، مانند مقاله‌هایی که به تازگی ساخته‌اید، بیش از حد از دکمهٔ انتشار تغییرات استفاده می‌کنید. این کار ایراد چندانی ندارد، اما برای جلوگیری از شلوغ شدن صفحهٔ «تغییرات اخیر» بهتر است که در به کار بردن مداوم آن خودداری کنید، چراکه شلوغ‌شدن بیش از حدِ این صفحه، روند نگهبانی از ویکی‌پدیا و شناسایی ویرایش‌های خرابکارانه را دشوار می‌کند. برای پیشگیری از این مسئله پیشنهاد می‌شود که از دکمهٔ پیش‌نمایش برای دیدن، آزمودن و اِعمال تغییرات جزئی استفاده کنید و پس از پایان تغییرات مدنظرتان، با حداقل استفاده از دکمهٔ انتشار تغییرات، ویرایش‌هایتان را به پایان ببرید. پیشاپیش از توجه شما به این پیشنهاد سپاسگزارم. SalmanZ (بحث) ‏۶ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۲۳:۳۴ (UTC)[پاسخ]

هشدار برای پاسخگویی

درود، در ویکی‌پدیا ویرایش‌ها بر پایهٔ بحث و گفتگو پیش می‌روند و عدم پاسخگویی یا عدم توجه به هشدارها می‌تواند نوعی رفتار اخلال‌گرانه تلقی شود. در صورتی که به هشدارهایی که پیش از این، توسط من یا سایر کاربران، به شما داده‌شده‌است توجه نفرمائید، امکان گرفته‌شدن دسترسی ویرایشی شما وجود دارد.

لطفاً به هشدارها و درخواست‌های مطرح شده پاسخ دهید یا به موارد درخواستی عمل نمائید. برای پاسخ‌دادن می‌توانید در همین صفحه یا صفحهٔ بحث من، نظرها و دلایلتان را بیان کنید. با تشکر SalmanZ (بحث) ‏۳ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۲۳:۱۹ (UTC)[پاسخ]

درود

درود احتراما به تذکر عدم تعدد ذخیره صفحه توجه نفرمودید خواستم راهمکاری برای شما پیشنهاد نمایم ضمن تقاضا برای پاسخگو بودن به همکاران که متوجه شوند شما مورد را مد نظر گرامیتان قرار داده‌اید حال راهنمایی برای مقالاتی که قصد دارید به صورت کلی روی آن کار بفرمایید ابتدا توجه همکاران را برای ویرایش با استفاده از الگوی {{ویرایش}} که بر ابتدایش قرار میدهید جلب نمایید سپس مقاله را به صورت ویرایش متنی و کپی کامل مقاله در صفحه تمرین خود بار نمایید سپس تغییرات را داده و میتوانید بارها از پیش نمایش استفاده کنید و یا حتی آن را ذخیره فرمایید در نهایت به صفحه اصلی مقاله رفته آنچه قرار دارد را حذف و آنچه با تغییرات انجام شده در صفحه تمرین دارید را به آنجا پیس بفرمایید و ذخیره کنید. اگر هر سوال و یا مشکلی بود با حقیر و یا همکاران قدیمی در میان قرار دهید. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۱۸ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۰۷ (UTC)[پاسخ]

سلام ممکنه به ای دی oshaghetehran در اینستا گرام مرلجعه کنید و من سوال هام رو بپرسم؟ Reyhanehsadegh (بحث) ‏۱۸ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۴۵ (UTC)[پاسخ]


پیشنهادی برای استفادهٔ بهینه از دکمهٔ «انتشار تغییرات»

با درود و سپاسگزاری از مشارکت‌های شما. به نظر می‌رسد در ویرایش‌های اخیرتان، مانند مقاله‌هایی که به تازگی ساخته‌اید، بیش از حد از دکمهٔ انتشار تغییرات استفاده می‌کنید. این کار ایراد چندانی ندارد، اما برای جلوگیری از شلوغ شدن صفحهٔ «تغییرات اخیر» بهتر است که در به کار بردن مداوم آن خودداری کنید، چراکه شلوغ‌شدن بیش از حدِ این صفحه، روند نگهبانی از ویکی‌پدیا و شناسایی ویرایش‌های خرابکارانه را دشوار می‌کند. برای پیشگیری از این مسئله پیشنهاد می‌شود که از دکمهٔ پیش‌نمایش برای دیدن، آزمودن و اِعمال تغییرات جزئی استفاده کنید و پس از پایان تغییرات مدنظرتان، با حداقل استفاده از دکمهٔ انتشار تغییرات، ویرایش‌هایتان را به پایان ببرید. پیشاپیش از توجه شما به این پیشنهاد سپاسگزارم. Luckie Luke (Talk) ‏۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۰:۳۰ (UTC)[پاسخ]

هشدار خرابکاری

با درود! تغییراتی که در صفحه‌ها می‌دهید خرابکاری محسوب می‌شود. خواهشمندیم دست نگه دارید. برای تمرین به صفحهٔ تمرین بروید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر به صفحهٔ راهنما رجوع کنید.

Luckie Luke (Talk) ‏۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۰:۳۸ (UTC)[پاسخ]

قطع دسترسی موقت

دسترسی ویرایشی شما به مدت یک روز قطع شد؛ این قطع دسترسی موقتی است و به زودی یکی از مدیران به مشارکت‌های شما رسیدگی خواهد کرد. صفحه بحث شما کماکان فقط برای اعتراض به قطع دسترسی در چارچوب سیاست‌ها، قابل ویرایش است. اگر گمان می‌کنید این قطع دسترسی به اشتباه رخ داده است، در پایین همین پیام، در قالب {{بازکردن|دلیلتان را اینجا بنویسید ... .}} درخواست و دلیل‌های خود را اضافه کنید.

Luckie Luke (Talk) ‏۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۲۱ (UTC)[پاسخ]

پیشنهاد

سلام. اگر کمک یا راهنمایی دربارهٔ ویکی‌پدیا و شیوهٔ فعالیت در این‌جا خواستید خوشحال می‌شوم اگر بتوانم کمکتان کنم. ‏Hanooz ‏۲۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۶:۴۹ (UTC)[پاسخ]

سلام، ممنون از محبتتون ، حتما سوالی داشتم می پرسم، سپاسگزارم Reyhanehsadegh (بحث) ‏۲۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۶:۴۶ (UTC)[پاسخ]

آخرین هشدار خرابکاری

شما براساس سیاست‌های ویکی‌پدیا، کاربر خرابکار تشخیص داده شده‌اید. منش خود را نسبت به ویکی‌پدیا تغییر دهید. در غیر این صورت، دسترسی شما برای مدت محدود یا نامحدود، قطع خواهد شد. این آخرین هشدار است.

Luckie Luke (Talk) ‏۲۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۲۸ (UTC)[پاسخ]

خرابکار! درج اطلاعات در صفحه ویکیپدیای دانشگاه تهران خرابکاریه؟ قطعا دیگه ویرایش نمی کنم! و حتما لین رو به mardetanha انتقال میدم. اینهمه اطلاعات ناقص و اشتباه ویکیپدیای ایران باعث شده همه محققین ویکیپدیا رو منبع ناموثق بدونند چون اعضایی چون شما داره. بدون شک پروسه ویرایشم رو که بسیار دقیق انجام می دادم متوقف می کنم. لیاقت این فضا امون دیدگاه تمسخرامیز محققینه و حق دارند بابت نظرات کارشناسانه شون... Reyhanehsadegh (بحث) ‏۲۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۳:۰۶ (UTC)[پاسخ]