بحث کاربر:Arjmandi.mohammad: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
DarafshBot (بحث | مشارکت‌ها)
جز |} با استفاده از AWB
خط ۱۷۴: خط ۱۷۴:
<!-- پیام توسط کاربر:Darafsh@fawiki با استفاده از فهرست در https://fa.wikipedia.org/w/index.php?title=%D9%88%DB%8C%DA%A9%DB%8C%E2%80%8C%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%A7:1Lib1Ref/%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1/%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86&oldid=32278630 ارسال شده‌است -->
<!-- پیام توسط کاربر:Darafsh@fawiki با استفاده از فهرست در https://fa.wikipedia.org/w/index.php?title=%D9%88%DB%8C%DA%A9%DB%8C%E2%80%8C%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%A7:1Lib1Ref/%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1/%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86&oldid=32278630 ارسال شده‌است -->
|}
|}

== سپاس از محبتتون ==

ممنون بابت پیام پر مهرتان [[کاربر:Arjmandi.mohammad|Arjmandi.mohammad]] ([[بحث کاربر:Arjmandi.mohammad#top|بحث]]) ‏۱۱ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۴۵ (UTC)

نسخهٔ ‏۱۱ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۴۵

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Arjmandi.mohammad»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- لوردپروفو گفتگو ‏۲۸ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۰۲:۲۳ (UTC) [پاسخ]

منابع معتبر

درود. لطفاً به این چند نکته توجه کنید:

  1. ویکی‌پدیا تحقیق یا تفکرات دست‌اول را انتشار نمی‌دهد (ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع). هرآنچه در ویکی‌پدیا می‌آید، باید توسط منابع معتبر قابل تأیید باشد. برای تمام نقلِ‌قول‌ها و هر محتوای به‌چالش‌کشیده‌شده یا مستعد به چالش کشیده‌شدن، لازم است که منبع در خود مقاله ذکر شود (ویکی‌پدیا:تأییدپذیری و ویکی‌پدیا:منابع معتبر).
  2. مقالات نباید شامل هر گونه تحلیل جدید یا کنار هم گذاشتن مطالب چاپ‌شده به گونه‌ای باشند که در کنار هم، دیدگاه خاصی را پیش ببرند که هیچ‌کدام از آن منابع به‌تنهایی و به‌وضوح از آن دیدگاه حمایت نکنند (ویکی‌پدیا:ترکیب).
  3. هر وبگاهی به‌عنوان منبع معتبر قابل استناد نیست. لطفاً برای اطلاعات بیشتر وپ:پیوند نه را مطالعه کنید.
اگر سؤال یا ابهامی داشتید، می‌توانید در وپ:درخواست راهنمایی بپرسید.

Luckie Luke (Talk) ‏۸ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۴:۵۱ (UTC)[پاسخ]

پیونددهی

درود، لطفاٌ در ویکی‌پدیا:بیش‌پیونددهی آنچه نباید و باید بدان پیوند داد را مطالعه نمایید. ممنونم v i x i v (بحث) ‏۱۴ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۴۷ (UTC)[پاسخ]

استفاده از چند حساب کاربری

کاربر گرامی! توجه داشته باشید که اگر چه داشتن چند حساب کاربری در ویکی‌پدیا مجاز است، اما اگر ارتباط بین این حساب‌ها را علنی نکرده باشید اجازه ندارید از آن‌ها به شکل هم‌جهت استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر ویکی‌پدیا:حساب زاپاس را بخوانید. توجه کنید که استفادهٔ غیر مجاز از چند حساب کاربری می‌تواند به قطع دسترسی تمام این حساب‌ها منجر بشود. این امر شامل مشارکت از طریق ترکیبی از حساب‌های ثبت‌نام کرده و گمنام (آی‌پی) نیز می‌شود.

اگر چند حساب دارید می‌توانید رابطهٔ آن‌ها را مثلاً با کمک الگوی {{حساب جایگزین}} علنی کنید. SalmanZ (بحث) ‏۱۸ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۰:۴۶ (UTC)[پاسخ]

برچسب حذف سریع به مقاله خط سیتی افزوده شده‌است و ممکن است این مقاله به دلیل‌های زیر حذف گردد:

{{{2}}}

بر پایهٔ معیارهای حذف سریع امکان حذف مقاله وجود دارد.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. دیهیم ‏۲۶ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۵۴ (UTC)[پاسخ]

ممنوعیت تبلیغ

کاربر گرامی؛ نوشتن تبلیغات یا آگهی برای محصولات، شرکت‌ها، وبگاه‌ها و افراد مختلف، خلاف قوانین و سیاست‌های ویکی‌پدیا است. به‌جای درج تبلیغات یا آگهی، می‌توانید مقاله‌های مرتبط با موضوعات موردعلاقه و تخصص خود را گسترش دهید.
به نظر می‌آید که برخی از ویرایش‌های شما در «خط سیتی» با این قانون ناسازگارند. در صورتی که اثر ویرایش‌های شما پس از مرور توسط یک یا چند مشارکت‌کنندهٔ دیگر در مقاله‌ها پایدار باقی نمی‌مانند، لطفاً قبل از افزودن مجددشان، با آنها وارد بحث شوید و سیاست‌ها و رهنمودهای مرتبط را نیز مطالعه کنید. مقاله‌های تبلیغاتی حذف و وبگاه‌های هدف به لیست سیاه افزوده خواهند شد. لطفاً ویکی‌پدیا چه چیزی نیست، تعارض منافع، معیارهای سرشناسی و دیگر سیاست‌ها را مطالعه کنید و اگر متقاعد نشدید، از یکی از کاربران باتجربه‌تر بپرسید.

دیهیم ‏۲۶ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۵۵ (UTC)[پاسخ]

اشتباه گرفته‌اید

کاربر گرامی!

به نظر می‌آید ویکی‌پدیا را با با سایت تبلیغی و تجاری اشتباه گرفته‌اید. لطفاً صفحهٔ ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و دیگر سیاست‌ها را مطالعه کنید و اگر متقاعد نشدید از یکی از کاربران باتجربه‌تر بپرسید. دیهیم ‏۲۶ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۵۵ (UTC)[پاسخ]

پیونددهی

درود، بالاتر در صفحه بحث شما در مورد بیش‌پیونددهی یادآوری کرده بودم اما شما بدون توجه همان رویه قبلی را ادامه می‌دهید، به عنوان مثال در ویژه:تفاوت/32188226 نیازی به پیوند به جوان نیست، لطفاً در ویکی‌پدیا:بیش‌پیونددهی آنچه نباید و باید بدان پیوند داد را مطالعه نمایید. ممنونم v i x i v (بحث) ‏۲۶ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۲۳ (UTC)[پاسخ]

هشدار برای پاسخگویی

درود، در ویکی‌پدیا ویرایش‌ها بر پایهٔ بحث و گفتگو پیش می‌روند و عدم پاسخگویی یا عدم توجه به هشدارها می‌تواند نوعی رفتار اخلال‌گرانه تلقی شود. در صورتی که به هشدارهایی که پیش از این، توسط من یا سایر کاربران، به شما داده‌شده‌است توجه نفرمائید، امکان گرفته‌شدن دسترسی ویرایشی شما وجود دارد.

لطفاً به هشدارها و درخواست‌های مطرح شده پاسخ دهید یا به موارد درخواستی عمل نمائید. برای پاسخ‌دادن می‌توانید در همین صفحه یا صفحهٔ بحث من، نظرها و دلایلتان را بیان کنید. با تشکر v i x i v (بحث) ‏۲۶ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۳۰ (UTC)[پاسخ]

سپاس بابت راهنماییتون

ممنون بابت راهنماییتون ، بله حتما ، موارد یادآوری شده اجرا خواهند شد سپاس

~~Arjmandi.mohammad~~

لطفاً آگاه‌سازی کنید

درود بر شما دوست گرامی. دوباره ورودتان را خوش‌آمد می‌گویم. شما می‌توانید با ذکر نام کاربریِ کاربران در پیام‌ها و نوشته‌های خود، کاربران را از متنِ نوشتهٔ خود، آگاه کنید. این ویژگی، به‌عنوانِ آگاه‌سازی کردن یا آگاه‌ساختنِ کاربران نامیده شده‌است. برای آگاه‌سازی کردن می‌توانید پیوندی به صفحهٔ کاربر مورد نظر را در متن پیامتان درج کنید (مثلاً [[کاربر:فلانی]]) یا از الگوی {{آگاه‌سازی}} استفاده کنید. مترادف‌های این الگو (شامل «پاسخ به»، «پینگ»، «ping» و ...) نیز برای این منظور قابل استفاده هستند.

برای نمونه، مثال‌های زیر را ببینید: (به‌جای فلانی، باید نام کاربر مورد نظرتان را بنویسید)

  1. {{آگاه‌سازی|فلانی}}: برای استفاده در آغازِ متن.
    مانند: @فلانی: سلام! با گسترشِ مقاله موافقم. --فرستندهٔ پیام
  2. {{پینگ|فلانی|بهمانی}}: برای استفاده در آغازِ متن.
    مانند: @فلانی و بهمانی: سلام! با گسترشِ مقاله موافقم. --فرستندهٔ پیام

نکته:

  • نیازی نیست کسی را در صفحهٔ بحثِ خودش آگاه‌سازی کنید، چون وی به صورت خودکار از ایجادِ تغییر در صفحهٔ بحثش آگاه خواهد شد.
  • توجه داشته باشید که آگاه‌سازی همزمان چند کاربر ممکن است مصداقی از جارزنی تلقی گردد.
  • آگاه‌سازی فقط با امضا عمل می‌کند. اگر در نوشتن نام کاربر دچار اشتباه شدید، ویرایش مجدد صفحه و اصلاح نام کاربری منجر به آگاه‌سازی او نمی‌شود (مگر اینکه اطلاعات امضای پیشین را پاک کرده و دوباره با چهار مدک «~~~~» امضا کنید).


برای اطلاعات بیشتر آگاه‌ساز را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. با احترام.

دیهیم ‏۲۶ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۲۸ (UTC)[پاسخ]

لطفاً امضا کنید

درود بر شما دوست گرامی. دوباره ورودتان را خوش‌آمد می‌گویم. به نظر می‌آید شما در صفحات بحث از امضا استفاده نمی‌کنید. لطفاً پس از آنکه در صفحهٔ بحث خود یا دیگر کاربران مطلبی نوشتید، آن را با چهار علامت مَدّک موجود در نوار ابزارهای ویرایشی، امضا کنید (~~~~). با این کار، نام شما و تاریخ به عنوان امضا درج خواهد شد. اگر آن را نیافتید، لطفاً بالای صفحهٔ ویرایش را دوباره مرور کنید؛ امضا را خواهید یافت. با کلیک بر روی آن، امضای شما در پای مطلبتان درج خواهد شد. دیهیم ‏۲۶ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۲۸ (UTC)[پاسخ]

سرشناسی

کاربر گرامی، برای مقالهٔ اخیرتان ممکن است نیاز به احراز سرشناسی داشته باشید. لطفاً پس از مطالعهٔ وپ:سرشناسی، منابع اثبات‌کنندهٔ سرشناسی موضوع را به مقاله بیفزایید. همچنین مطالعهٔ هر یک از موارد زیر می‌تواند به شما در سرشناسی موضوع‌های مختلف کمک کند:

در صورتی که مقالهٔ شما حذف شده‌است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد.

نکته: در ویکی‌پدیا معیارهای سنجش سرشناسی با جامعه و کوچه و بازار تفاوت دارد. پیش از قضاوت حتماً وپ:سرشناسی را مطالعه کنید. دیهیم ‏۲۶ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۲۸ (UTC)[پاسخ]

سپاس بابت راهنماییتون

بابت راهنماییتون بسیار ممنون Arjmandi.mohammad (بحث) ‏۲۶ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۲۶ (UTC)[پاسخ]

هشدار برای پاسخگویی

درود، در ویکی‌پدیا ویرایش‌ها بر پایهٔ بحث و گفتگو پیش می‌روند و عدم پاسخگویی یا عدم توجه به هشدارها می‌تواند نوعی رفتار اخلال‌گرانه تلقی شود. در صورتی که به هشدارهایی که پیش از این، توسط من یا سایر کاربران، به شما داده‌شده‌است توجه نفرمائید، امکان گرفته‌شدن دسترسی ویرایشی شما وجود دارد.

لطفاً به هشدارها و درخواست‌های مطرح شده پاسخ دهید یا به موارد درخواستی عمل نمائید. برای پاسخ‌دادن می‌توانید در همین صفحه یا صفحهٔ بحث من، نظرها و دلایلتان را بیان کنید. با تشکر SalmanZ (بحث) ‏۲ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۰۰:۰۷ (UTC)[پاسخ]

هشدار برای پاسخگویی

ممنون بابت راهنماییتون ، من کاربر تازه کار هستم و اطلاع نداشتم ، ممنون بابت راهنمایی و توضیحات

Arjmandi.mohammad (بحث) ‏۲ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۰۳:۳۴ (UTC)[پاسخ]

June 2021

Information iconلطفا از شیوه نگارش و قالب‌بندی غیر معمول در مقالات استفاده نکنید، همانند کاری که در عروسک سکس انجام دادید. این کار خواندن مقالات و همچنین دسترسی به آنها را سخت‌تر می‌کند. ویکی‌پدیا شیوه‌نامه‌ای دارد که همه مقالات باید بر طبق آن نوشته شودند و جز در موارد بسیار ویژه و بدون یک دلیل قانع‌کننده نباید از آن سرپیچی کرد. سپاس از شما. v i x i v (بحث) ‏۲ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۴۲ (UTC)[پاسخ]

ممنون بابت راهنماییتون

بابت توضیحات سپاسگذارم

Arjmandi.mohammad (بحث) ‏۲ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۲۵ (UTC)[پاسخ]

حضور در پویش هر کاربر یک ارجاع

سپاس از حضورتان!
از اینکه در دومین پویش هر کاربر یک ارجاع در ویکی‌پدیای فارسی حضور داشتید و کمک کردید تا ویکی‌پدیای تأییدپذیر شود، از طرف کتابخانهٔ ویکی‌پدیا از شما تشکر می‌کنم. امیدواریم در پویش‌ها و برنامه‌های بعدی ویکی‌پدیای فارسی نیز در کنار ما باشید. با احترام درفش کاویانی (بحث)

سپاس از محبتتون

ممنون بابت پیام پر مهرتان Arjmandi.mohammad (بحث) ‏۱۱ ژوئن ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۴۵ (UTC)[پاسخ]