دیرین دیرین: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
بدون خلاصۀ ویرایش
برچسب‌ها: برگردانده‌شده ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
به نسخهٔ 32100034 از M.Jamshidi6 (بحث) برگردانده شد: فحن (توینکل)
برچسب: خنثی‌سازی
خط ۲۶: خط ۲۶:
}}
}}


'''دیرین دیرین''' نام یک مجموعه [[پویانمایی]] ایرانی در ژانر [[طنز]] به کارگردانی و تصویرگری [[علی درخشی]] است که به مشکلات اجتماعی و اقتصادی و زیست‌محیطی می‌پردازد. اولین قسمت این مجموعه مسافرت‌های نوروزی بود. این مجموعه نخستین بار در نوروز ۹۴ منتشر شد. همچنین مجموعه فیلم‌های بلند ۲۰ دقیقه‌ای آن از سال ۹۹ روی [[فیلیمو]] قرار گرفت. این انیمیشن به مطالب و چالش‌های جدید جامعه ایرانی می‌پردازد و سعی می‌کند با پوشاندن لباس طنز به آن، مخاطب را سرگرم کند. [[پژوپزو]]
'''دیرین دیرین''' نام یک مجموعه [[پویانمایی]] ایرانی در ژانر [[طنز]] به کارگردانی و تصویرگری [[علی درخشی]] است که به مشکلات اجتماعی و اقتصادی و زیست‌محیطی می‌پردازد. اولین قسمت این مجموعه مسافرت‌های نوروزی بود. این مجموعه نخستین بار در نوروز ۹۴ منتشر شد. همچنین مجموعه فیلم‌های بلند ۲۰ دقیقه‌ای آن از سال ۹۹ روی [[فیلیمو]] قرار گرفت. این انیمیشن به مطالب و چالش‌های جدید جامعه ایرانی می‌پردازد و سعی می‌کند با پوشاندن لباس طنز به آن، مخاطب را سرگرم کند.

==جستارهای وابسته==
[[انیموشن آرت]]


== صداپیشگان ==
== صداپیشگان ==

نسخهٔ ‏۱۵ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۰۱

دیرین دیرین
کارگردانعلی درخشی[۱]
تهیه‌کنندهمحمد ابوالحسنی (شرکت نسل اندیشه سبز)[۲]
نویسندهعلی درخشی
راویمحمدرضا علیمردانی
موسیقیهوتن پوزکی و حامد حبیب زاده
فیلم‌بردارعلی درخشی
شرکت
تولید
NasStudio
توزیع‌کنندهاینترنتی (از طریق فیلیمو و آپارات) و شبکه ۱ و شبکه ۲
صدا و سیما(۱۳۹۴، ۱۳۹۵)
فیلیمو (۱۳۹۹)
تاریخ‌های انتشار
از فروردین ۱۳۹۴
کشورایران
زبانفارسی

دیرین دیرین نام یک مجموعه پویانمایی ایرانی در ژانر طنز به کارگردانی و تصویرگری علی درخشی است که به مشکلات اجتماعی و اقتصادی و زیست‌محیطی می‌پردازد. اولین قسمت این مجموعه مسافرت‌های نوروزی بود. این مجموعه نخستین بار در نوروز ۹۴ منتشر شد. همچنین مجموعه فیلم‌های بلند ۲۰ دقیقه‌ای آن از سال ۹۹ روی فیلیمو قرار گرفت. این انیمیشن به مطالب و چالش‌های جدید جامعه ایرانی می‌پردازد و سعی می‌کند با پوشاندن لباس طنز به آن، مخاطب را سرگرم کند.

صداپیشگان

منابع

پیوند به بیرون