بحث کاربر:Safir Aramesh GHarn: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
افزودن پیام خوش‌آمد به صفحهٔ بحث کاربر تازه
 
 
خط ۴۰: خط ۴۰:


-- [[User:Gharouni|<b style="color:navy;">Gharouni</b>]]<sup> [[User talk:Gharouni|<i style="color:orange">Talk</i>]]</sup> ‏۱۵ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۰۹ (UTC)
-- [[User:Gharouni|<b style="color:navy;">Gharouni</b>]]<sup> [[User talk:Gharouni|<i style="color:orange">Talk</i>]]</sup> ‏۱۵ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۰۹ (UTC)
== مقالهٔ حذف شده ==
کاربر گرامی، مقالهٔ که ایجاد کرده‌اید، برپایه [[وپ:معیار|معیارهای حذف]] یا [[وپ:نبح|نظرخواهی برای حذف]]، حذف شده‌است. پیش از ساخت مجدد مقاله لطفاً به موارد زیر توجه کنید:
* پیشنهاد می‌کنم [[ویکی‌پدیا:چرا صفحه‌ای که ساختم حذف شد؟]]، [[ویکی‌پدیا:سرشناسی]]، [[ویکی‌پدیا:کپی مکنید]] و [[ویکی‌پدیا:تبلیغ مکنید]] را مطالعه کنید.
* در صورتی که تصور می‌کنید مطلبی که حذف شده‌است بر پایه سیاست‌ها قابل گسترش یا بهبود است، می‌توانید آن را در '''[[Special:Mypage/صفحه_تمرین|صفحهٔ تمرین خودتان]]''' بسازید و منابع معتبر به آن بیفزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده‌باشد، به بخش مقاله‌ها انتقال یابد.
* از ساخت مجدد مقاله بپرهیزید. چون علاوه بر حذف مقاله، محافظت در مقابل ساخت پی در پی و بستن حساب کاربری شما، از پی‌آمدهای تکرار ساخت می‌باشد.

هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند،
[[کاربر:shahnamk|<span style="font-family: times; text-shadow: 0 0.1em .11em #6af; font-size: 12.1pt;">'''شهنام''' <big><sup>ک</sup></big></span>]] ([[بحث کاربر:shahnamk|<span title="گفتگو" style="cursor: crosshair;">گفتگو</span>]]) ‏۱۵ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۲۴ (UTC)

نسخهٔ کنونی تا ‏۱۵ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۲۴

خوش‌آمدید[ویرایش]

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Safir Aramesh GHarn»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- Gharouni Talk ‏۱۵ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۰۹ (UTC)[پاسخ]

مقالهٔ حذف شده[ویرایش]

کاربر گرامی، مقالهٔ که ایجاد کرده‌اید، برپایه معیارهای حذف یا نظرخواهی برای حذف، حذف شده‌است. پیش از ساخت مجدد مقاله لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند، شهنام ک (گفتگو) ‏۱۵ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۲۴ (UTC)[پاسخ]