بحث کاربر:Ckazemi: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
 
خط ۸۲: خط ۸۲:
هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند
هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند
[[کاربر:shahnamk|<span style="font-family: times; text-shadow: 0 0.1em .11em #6af; font-size: 12.1pt;">'''شهنام''' <big><sup>ک</sup></big></span>]] ([[بحث کاربر:shahnamk|<span title="گفتگو" style="cursor: crosshair;">گفتگو</span>]]) ‏۱۷ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۴۸ (UTC)
[[کاربر:shahnamk|<span style="font-family: times; text-shadow: 0 0.1em .11em #6af; font-size: 12.1pt;">'''شهنام''' <big><sup>ک</sup></big></span>]] ([[بحث کاربر:shahnamk|<span title="گفتگو" style="cursor: crosshair;">گفتگو</span>]]) ‏۱۷ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۴۸ (UTC)
== پیشنهاد حذف [[کمیته دانشجویی انجمن مهندسی گاز ایران]] ==
<div class="floatright" style="margin-bottom:0">[[File:Ambox warning orange.svg|42px|alt=|link=]]</div>
درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ '''[[کمیته دانشجویی انجمن مهندسی گاز ایران]]''' پیرو [[ویکی‌پدیا:سیاست‌ها و رهنمودها|سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا]] مناسب ماندن است یا باید [[وپ:حذف|حذف]] شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در [[ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/کمیته دانشجویی انجمن مهندسی گاز ایران{{#اگر:|{{{order}}}}}]] ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. [[کاربر:shahnamk|<span style="font-family: times; text-shadow: 0 0.1em .11em #6af; font-size: 12.1pt;">'''شهنام''' <big><sup>ک</sup></big></span>]] ([[بحث کاربر:shahnamk|<span title="گفتگو" style="cursor: crosshair;">گفتگو</span>]]) ‏۱۴ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۲۸ (UTC)

نسخهٔ کنونی تا ‏۱۴ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۲۸

خوش‌آمدید[ویرایش]

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Ckazemi»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. — KOLI ‏۱۷ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۴۹ (UTC)[پاسخ]

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسب حذف سریع به مهندس اسماعیل کاظمی به علت عدم سرشناسی افزوده‌شده‌است.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. — KOLI ‏۱۷ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۴۵ (UTC)[پاسخ]


راجع به خودتان مقاله ننویسید[ویرایش]

کاربر گرامی، خوشحالم که در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید!

به نظر می‌رسد که شما در ایجاد یا توسعهٔ مطلبی راجع به خودتان در فضای مقاله‌های ویکی‌پدیا مشارکت داشته‌اید. دقت کنید که در ویکی‌پدیا نباید راجع به خودتان مقاله بسازید چرا که این کار ناقض سیاست تعارض منافع است. در ضمن، اگر سرشناس هستید، مطمئن باشید که کسی پیدا می‌شود و مطلبی دربارهٔ شما می‌نویسد. اگر هدف‌تان تنها ارائهٔ اطلاعات شخصی خود به دیگر کاربران ویکی است، لطفاً آن را در صفحهٔ کاربری خود بنویسید نه در یک مقاله. توجه کنید که حتی اگر مقاله‌ای در مورد شما هم‌اینک در ویکی موجود هست هم باید در ویرایش آن محتاط باشید، چرا که اطلاعاتی که خودتان به آن دسترسی دارید اما در منابع مستقل از شما نیامده، نباید در مقاله اضافه شود چون ناقض سیاست تحقیق دست اول خواهد بود. بهتر است در صفحهٔ بحث مقاله با دیگر کاربران وارد گفتگو شوید و موردتان را بیان کنید. اگر سؤالی داشتید، لطفاً در درخواست راهنمایی بپرسید یا در صفحهٔ بحث من پیام بگذارید. با سپاس. — KOLI ‏۱۷ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۴۸ (UTC)[پاسخ]

سرشناسی[ویرایش]

کاربر گرامی، برای مقالهٔ مهندس اسماعیل کاظمی ممکن است نیاز به احراز سرشناسی داشته باشید. لطفاً پس از مطالعهٔ وپ:سرشناسی، منابع اثبات‌کنندهٔ سرشناسی موضوع را به مقاله بیفزایید. همچنین مطالعهٔ هر یک از موارد زیر می‌تواند به شما در سرشناسی موضوع‌های مختلف کمک کند:

در صورتی که مقالهٔ شما حذف شده‌است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد.

نکته: در ویکی‌پدیا معیارهای سنجش سرشناسی با جامعه و کوچه و بازار تفاوت دارد. پیش از قضاوت حتماً وپ:سرشناسی را مطالعه کنید. — KOLI ‏۱۷ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۱:۵۱ (UTC)[پاسخ]

مقالهٔ حذف شده[ویرایش]

کاربر گرامی، مقالهٔ که ایجاد کرده‌اید، برپایه معیارهای حذف یا نظرخواهی برای حذف، حذف شده‌است پیش از ساخت مجدد مقاله لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  • پیشنهاد می‌کنم ویکی‌پدیا:چرا صفحه‌ای که ساختم حذف شد؟، وپ:سرشناسی، وپ:کپی مکنید، وپ:تبلیغ مکنید را مطالعه کنید.
  • در صورتی که تصور می‌کنید مطلبی که حذف شده‌است بر پایه سیاست‌ها قابل گسترش یا بهبود است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد.
  • از ساخت مجدد مقاله بپرهیزید چون علاوه بر حذف مقاله، محافظت در مقابل ساخت پی در پی، بستن حساب کاربری شما، از پی‌آمدهای تکرار ساخت می‌باشد.

هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند

شهنام ک (گفتگو) ‏۱۷ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۴۸ (UTC)[پاسخ]

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ کمیته دانشجویی انجمن مهندسی گاز ایران پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/کمیته دانشجویی انجمن مهندسی گاز ایران ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. شهنام ک (گفتگو) ‏۱۴ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۲۸ (UTC)[پاسخ]