زمین مرتفع (فیلم ۲۰۲۰): تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Ariobarzan (بحث | مشارکت‌ها)
صفحه‌ای تازه حاوی «'''زمین مرتفع''' {{انگلیسی|High Ground}} فیلمی وسترن پای‌گوشتی محصول ۲۰۲۰ استرالیا...» ایجاد کرد
(بدون تفاوت)

نسخهٔ ‏۲۴ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۲۲:۳۸

زمین مرتفع (به انگلیسی: High Ground) فیلمی وسترن پای‌گوشتی محصول ۲۰۲۰ استرالیاست. فیلم را استیون مکسول جانسن کارگردانی کرده و هنرپیشگانی چون جیکب جونیور نایینگگول، سایمون بیکر، کالن مالوی و کارن پیستوریوس در آن ایفای نقش کرده‌اند. زمین مرتفع برای نخستین بار در ۲۳ فوریهٔ۲۰۲۰ در هفتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین به نمایش درآمد.

داستان

در سال‌های بعد از جنگ جهانی اول، یک تک‌تیرانداز به نام تراویس (با بازی سایمون بیکر) به همراه نیروهای پلیس، یک کشیش و چند مزرعه‌دار در تعقیب بومیانی که گاوی را دزدیده‌اند به سرزمین‌های آنان وارد می‌شوند. اوضاع از کنترل خارج می‌شود و مزرعه‌داران یک خانواده از بومیان را کشتار می‌کنند. تراویس مزرعه‌داران را می‌کشد و پسر خردسالی را که در زیر آب پنهان شده بیرون آورده و او را به خانواده‌ای می‌سپارد و آنان او را تامی می‌نامند و بزرگ می‌کنند. دوازده سال بعد، عموی تامی که از حادثه جان به در برده درصدد انتقام است و پلیس در جستجوی مخفی‌گاه او به تراویس مراجعه می‌کند.

منابع

Wikipedia contributors, "High Ground (2020 film)," Wikipedia, The Free Encyclopedia, https://en.wikipedia.org/w/index.php?title=High_Ground_(2020_film)&oldid=1014336631 (accessed April 24, 2021).