ویکی‌پدیا:درخواست بازرسی کاربر/سو استفاده jeeputer: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
جزبدون خلاصۀ ویرایش
برچسب: خالی کردن
 
خط ۱: خط ۱:
{{وضعیت پرونده بازرسی|بسته}}
=== ۲۰ فوریه ۲۰۲۱ ===
'''شواهد زاپاس بودن''':

'''شواهد نقض سیاست''':

<h3>زاپاس‌های احتمالی</h3>
*'''کاربر اصلی:''' {{بازرسی کاربر|سو استفاده jeeputer}}


'''ابزارها''': [//tools.wmflabs.org/sigma/editorinteract.py?users={{urlencode:{{#titleparts:{{SUBPAGENAME}}}}}}&startdate=&enddate=&ns=&server=fawiki تشابه‌یاب ویرایش] {{گلوله}} [//tools.wmflabs.org/interaction-timeline?wiki=fawiki&user={{urlencode:{{#titleparts:{{SUBPAGENAME}}}}}} خط زمانی بین ویرایش‌ها]

باتشکر [[کاربر:Artland80|Artland80]] ([[بحث کاربر:Artland80|بحث]]) ‏۲۰ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۸:۱۳ (UTC)

با عرض سلام و احترام
سوگند به شرافت قلم و انسان که کاربر رده بالایی با اکانت jeeputer اقدام به نشر اکاذیب و افترا در صفحه ویکی پدیای دکتر حسین پاینده نموده است. این عمل را بارها با جمله بندی های مختلف انجام داده است. به نظر می رسد این اکانت از جانب دشمنان دکتر حسین پاینده شارژ می شود و از جانب آنها ماموریت دارد که این اخبار کذب را منتشر کند.
قطعا jeeputer تطمیع و شارژ مالی شده است. همچنین کسانی را که به مخالفت با او برخاسته‌اند را مسدود می کند. چه بسا همین اکانت من را هم مسدود کند.
jeeputer به نظر می رسد از این راه برای خود کاسبی راه انداخته است. کافیست که به سوابق ویرایش او نگاه کنید. به طور حتم او غیر انسانی عمل کرده است. در صفحه ویکیپدیا دکتر حسین پاینده اتهام کذبی با عنوان سرقت ادبی مطرح کرده و این اتهام را خود ویکی پدیا بارها حذف کرده است.
به شرح چند مورد از دروغ بودن این اخبار می پردازم:
۱. می گوید دکتر حسین بیات مقاله ای متهم کننده نسبت به سرقت ادبی دکتر حسین پاینده منتشر کرده. این مقاله شش سال قبل در مجله ای منتشر شد و اخیرا دکتر حسین بیات در نامه ای که منتشر کرد که در وبلاگ دکتر حسین پاینده موجود است تمامی ادعاهای کذب خود را پس گرفت و jeeputer هیچ اشاره ای به پس گرفتن این ادعا نکرده است.
۲. دکتر حسین پاینده در سلسله نوشتاری با عنوان نزد بینایان خبر گفتن خطاست در وبلاگشان پاسخ روشن به این تهمت کذب داده اند و باز jeeputer با کمال بی شرمی هیج ارجاع به این سلسله نوشتار دکتر حسین پاینده نداده است.
۳. لیلا صادقی فرد اتهام زننده با پول و امکانات وسیعی که دارد قدرت جعلی می خرد که jeeputer هم قطعا به اصطلاح زیر بلیت اوست.
۴. چه لزومی دارد این اتهام پست و سخیف که همه جا رد شده است توسط jeeputer در صفحه ویکی پدیای دکتر حسین پاینده منتشر شود؟ اگر این عرض ورزی نیست پس چه نام دارد.
۵. امروز jeeputer و دیگر اکانت‌هایی که ماموریت خلاف اخلاق دارند که دکتر حسین پاینده را ایذا و اذیت کنند اگر به هدف خود برسند این بدعتی می‌شود برای دیگران که هر خبر کذبی را بتوانند این گونه با رشوه و ارتشاء و خفه کردن صدای مخالفان به اهداف پلید خود برسند.
۶. jeeputer برای رد گم کردن خود را فعال نشان می دهد و چند صفحه را به اصطلاح ویرایش می کند و چند اکانت مخالفش را با کمک باندی که در ویکی پدیا دارد مسدود می کند.
در پایان تقاضای عاجزانه دارم که مطالب کذب را از صفحه ویکی پدیای دکتر حسین پاینده حذف کنید چون این امکان را jeeputer و دیگران برای کاربران مسدود کرده اند. همچنین باند jeeputer و دیگران را با عزل او به پایان برسانید.
باتشکر.
*{{رد-بازرسی}} + بستن سریع به دلیل اشتباه گرفتن دبک و ساختار اساساً نادرست پرونده. {{پینگ|Artland80}} لطفاً بالای [[وپ:دبک]] را بخوانید؛ به نظر می‌رسد که با کاربرد این بخش آشنایی ندارید. همچنین پیشنهاد می‌کنم [[وپ:حمله]] را در نظر داشته باشید. اتهام‌زنی بدون شواهد به کاربران، حمله شخصی است و می‌تواند به [[وپ:قطع دسترسی|قطع دسترسی]] منجر شود. [[کاربر:Ahmad252|احمد]]<sup>[[بحث کاربر:Ahmad252|گفتگو]]</sup> ‏۲۰ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۳:۵۷ (UTC)

{{پینگ|Ahmad252}} سلام حساب فعلی تا جایی که بنده اطلاع دارم پنجمین حساب زاپاسی است که برای خرابکاری در مقاله [[حسین پاینده]] ایجاد شده است [[User:Luckie Luke|<font color="orange">Luckie Luke</font>]] ([[User talk:Luckie Luke|<font color="orange">Talk</font>]]) ‏۲۲ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۵:۱۷ (UTC)

:سلام. ممنون. اگر صرفاً در همان مقاله بوده، به نظرم گزارش در تام و بستن با [[وپ:اردک]] + حفاظت مقاله سریع‌تر از دبک خواهد بود. [[کاربر:Ahmad252|احمد]]<sup>[[بحث کاربر:Ahmad252|گفتگو]]</sup> ‏۲۲ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۰۲ (UTC)
----

نسخهٔ کنونی تا ‏۲۷ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۲:۲۷