بحث کاربر:Hashter: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه ویرایش پیشرفتهٔ همراه
خط ۴۹۷: خط ۴۹۷:
::[[پیش‌نویس:سد فینسک]] و [[پیش‌نویس:ورف‌چال]]
::[[پیش‌نویس:سد فینسک]] و [[پیش‌نویس:ورف‌چال]]
:{{شد}} [[کاربر:Samuel T.Owen|'''آرتا''']] [[بحث کاربر:Samuel T.Owen|<sup><sup><sup>''SATO''</sup></sup></sup>]] ‏۹ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۰۹ (UTC)
:{{شد}} [[کاربر:Samuel T.Owen|'''آرتا''']] [[بحث کاربر:Samuel T.Owen|<sup><sup><sup>''SATO''</sup></sup></sup>]] ‏۹ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۰۹ (UTC)

== ویرایش مقاله [[کردآباد (علی‌آباد)]] ==

با درود ب دوست عزیزم در حال گشت زنی بودم و ویرایش حضرتعالی را گشت زدم اما در خلاصه ویرایش نوشتین که منبع نبوده ، منظورتون جعل منبع بوده ؟؟؟ مگر نه ویرایش قبلی منبع داشته با تشکر و احترام [[کاربر:Vivina3290|Vivina3290]] ([[بحث کاربر:Vivina3290|بحث]]) ‏۱۰ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۳۲ (UTC)

نسخهٔ ‏۱۰ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۳۲

مه گپ مازرونی ویکی‌پدیا دله

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Hashter»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- ‎محمدحسین ‏۳۰ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۴۲ (UTC) [پاسخ]

شاد باشید.Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۲۴ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۱۶ (UTC)[پاسخ]

We sent you an e-mail

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.

Hello Hashter,

Really sorry for the inconvenience. This is a gentle note to request that you check your email. We sent you a message titled "The Community Insights survey is coming!". If you have questions, email surveys@wikimedia.org.

You can see my explanation here.

MediaWiki message delivery (بحث) ‏۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۴۹ (UTC)[پاسخ]

منابع معتبر

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.

درود. لطفاً به این چند نکته توجه کنید:

  1. ویکی‌پدیا تحقیق یا تفکرات دست‌اول را انتشار نمی‌دهد (ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع). هرآنچه در ویکی‌پدیا می‌آید، باید توسط منابع معتبر قابل تأیید باشد. برای تمام نقلِ‌قول‌ها و هر محتوای به‌چالش‌کشیده‌شده یا مستعد به چالش کشیده‌شدن، لازم است که منبع در خود مقاله ذکر شود (ویکی‌پدیا:تأییدپذیری و ویکی‌پدیا:منابع معتبر).
  2. مقالات نباید شامل هر گونه تحلیل جدید یا کنار هم گذاشتن مطالب چاپ‌شده به گونه‌ای باشند که در کنار هم، دیدگاه خاصی را پیش ببرند که هیچ‌کدام از آن منابع به‌تنهایی و به‌وضوح از آن دیدگاه حمایت نکنند (ویکی‌پدیا:ترکیب).
  3. هر وبگاهی به‌عنوان منبع معتبر قابل استناد نیست. لطفاً برای اطلاعات بیشتر وپ:پیوند نه را مطالعه کنید.
اگر سؤال یا ابهامی داشتید، می‌توانید در وپ:درخواست راهنمایی بپرسید.
شهنام ک (گفتگو) ‏۱ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۲۱ (UTC)[پاسخ]

این نشان برای شما!

نشان پشتکار
درود

این نشان، تقدیم به شما که با پشتکار فراوان، در تلاش برای گسترش بیشتر دانش مردم درباره استان مازندران هستید. از سوی یک همشهری Moz83 (بحث) ‏۱۸ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۲۷ (UTC)[پاسخ]

سپاسگزارم.
Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۱۸ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۰۶ (UTC)[پاسخ]

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسبی در حمام پرکوه جای گرفته که خواستار حذف سریع آن از ویکی‌پدیا شده‌است. این کار بر پایهٔ بند ع۱۲ از معیارهای حذف سریع صورت گرفته‌است، زیرا به نظر می‌رسد مقاله نقض آشکار حق تکثیر باشد. بنا به دلایل قانونی، ما نمی‌توانیم تصاویر دارای حق نشر یا متن‌های برگرفته از دیگر وبگاه‌ها یا مطالب چاپ‌شده را پذیرا باشیم، و در نتیجه، آنچه افزودید به احتمال زیاد حذف خواهد شد. شما می‌توانید از وبگاه‌های بیرونی به عنوان یک منبع اطلاعات استفاده کنید، اما نه به عنوان منبع جملات. این بخش بسیار مهم است: با واژه‌های خودتان بگویید. ویکی‌پدیا زیر پا گذاشتن حق نشر را بسیار جدی می‌گیرد و متخلفان لجوج از ویرایش منع خواهند شد.

اگر آن وبگاه بیرونی متعلق به خودتان است، و شما به ویکی‌پدیا اجازه می‌دهید که از متن آن استفاده کنید، و این یعنی اجازه می‌دهید دیگران هم آن را ویرایش کنن، آنگاه باید آنگاه باید این موضوع را از بیرون ویکی‌پدیا به وسیلهٔ یکی از روش‌های معرفی شده در وپ:بخشش موارد دارای حق نشر، اثبات کنید. اگر شما دارندهٔ آن وبگاه نیستید، اما از دارندهٔ آن اجازه گرفته‌اید، وپ:درخواست مجوز حق نشر را ببینید. همچنین ممکن است بخواهید برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر به سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا نگاهی بیندازید، یا پرسشی در ویکی‌پدیا:میز کمک مطرح کنید.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. مهرداد :) (بحث) ‏۲۴ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۵۰ (UTC)[پاسخ]

درود.
از کدام نقض سخن می‌گوئید؟
قانون حق تکثیر کاملاً در مقاله رعایت شده است و برای تمامی مطالبی که آورده شده منبع ذکر شده است!!
اگر در مورد عکس می‌فرمائید، باید توضیح بدهم که عکس را با نام شخص عکاس که یکی از آشنایان بنده بوده است در ویکی‌پدیا بارگذاری کردم و در آن مورد نیز حق تکثیر نقض نشده است.
لطفاً به من پاسخ بدهید از کدام نقض حق تکثیر سخن می‌گوئید؟؟
Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۲۴ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۵۹ (UTC)[پاسخ]

لطفاً آگاه‌سازی کنید

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.

درود بر شما دوست گرامی. دوباره ورودتان را خوش‌آمد می‌گویم. شما می‌توانید با ذکر نام کاربریِ کاربران در پیام‌ها و نوشته‌های خود، کاربران را از متنِ نوشتهٔ خود، آگاه کنید. این ویژگی، به‌عنوانِ آگاه‌سازی کردن یا آگاه‌ساختنِ کاربران نامیده شده‌است. برای آگاه‌سازی کردن می‌توانید پیوندی به صفحهٔ کاربر مورد نظر را در متن پیامتان درج کنید (مثلاً [[کاربر:فلانی]]) یا از الگوی {{آگاه‌سازی}} استفاده کنید. مترادف‌های این الگو (شامل «پاسخ به»، «پینگ»، «ping» و ...) نیز برای این منظور قابل استفاده هستند.

برای نمونه، مثال‌های زیر را ببینید: (به‌جای فلانی، باید نام کاربر مورد نظرتان را بنویسید)

  1. {{آگاه‌سازی|فلانی}}: برای استفاده در آغازِ متن.
    مانند: @فلانی: سلام! با گسترشِ مقاله موافقم. --فرستندهٔ پیام
  2. {{پینگ|فلانی|بهمانی}}: برای استفاده در آغازِ متن.
    مانند: @فلانی و بهمانی: سلام! با گسترشِ مقاله موافقم. --فرستندهٔ پیام

نکته:

  • نیازی نیست کسی را در صفحهٔ بحثِ خودش آگاه‌سازی کنید، چون وی به صورت خودکار از ایجادِ تغییر در صفحهٔ بحثش آگاه خواهد شد.
  • توجه داشته باشید که آگاه‌سازی همزمان چند کاربر ممکن است مصداقی از جارزنی تلقی گردد.
  • آگاه‌سازی فقط با امضا عمل می‌کند. اگر در نوشتن نام کاربر دچار اشتباه شدید، ویرایش مجدد صفحه و اصلاح نام کاربری منجر به آگاه‌سازی او نمی‌شود (مگر اینکه اطلاعات امضای پیشین را پاک کرده و دوباره با چهار مدک «~~~~» امضا کنید).


برای اطلاعات بیشتر آگاه‌ساز را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. با احترام.

مهرداد :) (بحث) ‏۲۵ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۰۲ (UTC)[پاسخ]

سپاس از راهنمایی‌تان @Cgl02: .
Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۲۵ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۲۶ (UTC)[پاسخ]

مقالهٔ حذف شده

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.

کاربر گرامی، مقالهٔ که ایجاد کرده‌اید، برپایه معیارهای حذف یا نظرخواهی برای حذف، حذف شده‌است پیش از ساخت مجدد مقاله لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  • پیشنهاد می‌کنم ویکی‌پدیا:چرا صفحه‌ای که ساختم حذف شد؟، وپ:سرشناسی، وپ:کپی مکنید، وپ:تبلیغ مکنید را مطالعه کنید.
  • در صورتی که تصور می‌کنید مطلبی که حذف شده‌است بر پایه سیاست‌ها قابل گسترش یا بهبود است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد.
  • از ساخت مجدد مقاله بپرهیزید چون علاوه بر حذف مقاله، محافظت در مقابل ساخت پی در پی، بستن حساب کاربری شما، از پی‌آمدهای تکرار ساخت می‌باشد.

هر گونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند

شهنام ک (گفتگو) ‏۲۵ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۱۰ (UTC)[پاسخ]

@شهنام: متوجه شدم.
سعی می‌کنم به مواردی که ذکر کردید عمل کنم. من مقاله حمام پرکوه را هم ساخته‌ام اگر ایرادی دارد به بنده گوشزد فرمائید با جان و دل می‌پذیرم.
Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۲۵ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۱۳ (UTC)[پاسخ]

هشدار احتمال حذف مقالهٔ فهرست انواع کلاه‌ها

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.

برای مقالهٔ فهرست انواع کلاه‌ها احتمال حذف شدن وجود دارد و به‌زودی مدیران آن را بررسی می‌کنند. دلیل ارائه‌شده این است:

مقالهٔ کوتاه و بدون میان‌ویکی است. برای نشان دادن سرشناسی و اهمیت موضوع به مطالب آن بیافزایید.

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، این پیام را نادیده گیرید. نگهبان ویکی‌پدیا ‏۷ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۱۸ (UTC)[پاسخ]

رده‌دهی

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.
فیلم آموزش رده‌دهی

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً به مقاله‌ها رده‌ای مناسب بیافزایید. با افزودن رده مقاله‌های هم‌موضوع با مقالهٔ مورد نظر راحت‌تر در دسترس قرار می‌گیرند. به عنوان مثال با افزودن [[رده:آبزیان]] به انتهای مقالهٔ دلفین، آن مقاله در ردهٔ آبزیان قرار می‌گیرد. برای اطلاعات بیشتر ویکی‌پدیا:رده‌بندی را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. ارادتمند نسیان «بحث» ‏۸ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۰:۳۸ (UTC)[پاسخ]

تذکر

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.

درود بر شما. لطفاً توجه داشته باشید که در ویکی‌پدیا دست بردن در نوشته‌های دیگران عملی پذیرفته نیست. لطفا در آینده از تکرار این موضوع بپرهیزید. با تشکر MMjexDo (بحث) ‏۱۴ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۶:۰۸ (UTC)[پاسخ]

درود.
منظورتان را متوجه نمی‌شوم.Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۱۴ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۶:۱۱ (UTC)[پاسخ]

شما در این ویرایش مطلب کاربر:محک را تغییر دادید. MMjexDo (بحث) ‏۱۴ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۶:۱۸ (UTC)[پاسخ]

در خلاصه ویرایش هم نوشته‌ام این ویرایش در راستای وپ:نزاکت بوده است. Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۱۴ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۶:۲۴ (UTC)[پاسخ]

@MMjexDo: لطفاً مستدل و مستند بحث کنید من به وپ:نزاکت استناد کردم بر چه اساس من من نمی‌توانم،آن را ویرایش کنم؟؟ آیا من حق ندارم مطلبی که از الفاظ رکیک استفاده کرده را تصحیح کنم؟ طبق کدام قانون؟ لطفاً پاسخ بدهید Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۱۴ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۶:۵۱ (UTC)[پاسخ]

November 2020

درود. شما براساس سیاست‌های ویکی‌پدیا، کاربر خرابکار تشخیص داده شده‌اید. منش خود را نسبت به ویکی‌پدیا تغییر دهید. در غیر این صورت دسترسی شما برای مدت محدود یا نامحدود قطع خواهد شد. این آخرین هشدار است.


لطفاً مستدل و مستند بحث کنید من به وپ:نزاکت استناد کردم بر چه اساس من خرابکار هستم؟؟ آیا من حق ندارم مطلبی که از الفاظ رکیک استفاده کرده را تصحیح کنم؟ طبق کدام قانون؟ Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۱۴ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۶:۳۹ (UTC)[پاسخ]

ویکی‌پدیا:رهنمودهای صفحه بحث کاربران را از دست بردن بدون اجازه در بحث‌های یکدیگر منع میکند. رکیک بودن این واژه تازه آن هم ناقص کاملا برداشت ذهنی و ضمنی شماست تحمیل آن به دیگران توجیه ندارد. اصرار بر روی تکرار عمل اشتباه از نشانه‌های خرابکاری است. موفق باشید MMjexDo (بحث) ‏۱۴ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۶:۵۰ (UTC)[پاسخ]

۱-من اصراری بر تکرار آن عمل نکردم فقط از شما خواستم توضیح بیشتری بدهید.
۲-آن واژه چند برداشت مگر می‌تواند داشته باشد؟ تنها یک برداشت از آن جمله می‌توان کرد. Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۱۴ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۶:۵۳ (UTC)[پاسخ]

لطفاً پاسخ بدهید.
Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۱۴ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۰۱ (UTC)[پاسخ]

شما بر روی عمل خود اصرار داشتید [۱] حالا بگذریم. لازم است لینک‌هایی که دادم را کامل بخوانید تا جواب بیشتر سوالاتی که دارید را بگیرید. در حالت کلی به شما توصیه میکنم هیچوقت در متن کاربران قدیمی دست نبرید و اگر مورد خاصی هست یا فکر میکنید تخلفی صورت گرفته با خودشان یا یکی از مدیران مطرح نمایید‌ در قدم اول، اگر نتیجه نگرفتید سراغ درخواست نظر سوم و تابلوی اعلانات بروید. MMjexDo (بحث) ‏۱۴ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۱۰ (UTC)[پاسخ]
  • در این ویرایش مجدداً در اظهار نظر دیگران دست برده‌اید و این رسماً خرابکاری است. شما مسئول حرف دیگران نیستید و افراد/کاربران/همه آزادند تا زمانی که تخلفی از اصول ویکی‌پدیا نکرده‌اند، نظرشان را درباره موارد مختلف بگویند. ویکی‌پدیا سانسور ندارد و اگر هم جایی نیاز به پنهان کردن نظری باشد، این کار شما نیست. مدیران به چنین مواردی بایستی رسیدگی کنند. من حوصله بوروکراسی و شکایت کردن در تام ندارم و این بار هم به هشدار کفایت می‌کنم، ولی اگر بیش از این بخواهید به خرابکاری ادامه دهید، اقدام جدی‌تری خواهم کرد. --محک 📞 ‏۱۵ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۰۴ (UTC)[پاسخ]

جناب @محک: گرامی، این اظهار نظر متعلق به سال ۲۰۱۳ هست و موضوعی را زیر سوال برده بود که منابع و دلایل متعدّد برای اثبات‌ش هست؛ در ضمن، این نظر به وضوح جانبدارانه نوشته شده بود؛ بنده هم با توجه به این مسائل آن را حذف کردم.
در بحث با کاربر قبلی هم قانع شدم و به همین دلیل سکوت کردم.
لطفاً فرض را بر حسن نیت بگذارید و با چماق به استقبال تازه‌واردها نروید.
Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۱۵ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۴۸ (UTC)[پاسخ]

@IamMM: گرامی،
در میان پیام‌تان نوشته‌اید:

در حالت کلی به شما توصیه میکنم هیچوقت در متن کاربران قدیمی دست نبرید


این عبارت از لحاظ قوانین ویکی‌پدیا درست نیست. نکند خون کاربران قدیمی سرخ‌تر است؟ بهتر بود اینطور می‌نوشتید:

در حالت کلی به شما توصیه میکنم هیچوقت در متن هیچ کاربری دست نبرید.


(البته این موضوع خارج از بحثی است که درباره خرابکاری و اینها کردیم فقط خواستم یادآوری کرده باشم.)
با احترام،
Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۱۹ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۰۳ (UTC)[پاسخ]
درسته دست بردن و سانسور مطالب دیگران کاملا خلاف سیاست‌ها است و میتواند بابت اخلال به قطع دسترسی خاطی منجر بشود. ممنون از یادآوری MM ʘ‿ʘ (گفتگو) ‏۱۹ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۱۷ (UTC)[پاسخ]

@IamMM: اینکه دست بردن در سخن دیگران کاری غلط است برجای خود. ولی لطفاً دردانه‌پروری نکنید. یادآوری‌ام این بود.
 وندادهرمز گپ ‏۲۹ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۲۱ (UTC)[پاسخ]

پیشنهادی برای استفادهٔ بهینه از دکمهٔ «انتشار تغییرات»

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.

با درود و سپاسگزاری از مشارکت‌های شما. به نظر می‌رسد در ویرایش‌های اخیرتان، مانند مقاله‌هایی که به تازگی ساخته‌اید، بیش از حد از دکمهٔ انتشار تغییرات استفاده می‌کنید. این کار ایراد چندانی ندارد، اما برای جلوگیری از شلوغ شدن صفحهٔ «تغییرات اخیر» بهتر است که در به کار بردن مداوم آن خودداری کنید، چراکه شلوغ‌شدن بیش از حدِ این صفحه، روند نگهبانی از ویکی‌پدیا و شناسایی ویرایش‌های خرابکارانه را دشوار می‌کند. برای پیشگیری از این مسئله پیشنهاد می‌شود که از دکمهٔ پیش‌نمایش برای دیدن، آزمودن و اِعمال تغییرات جزئی استفاده کنید و پس از پایان تغییرات مدنظرتان، با حداقل استفاده از دکمهٔ انتشار تغییرات، ویرایش‌هایتان را به پایان ببرید. پیشاپیش از توجه شما به این پیشنهاد سپاسگزارم. Gharouni Talk ‏۱۴ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۶:۵۵ (UTC)[پاسخ]

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسب حذف سریع به مازندنومه به علت عدم سرشناسی افزوده‌شده‌است.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید. Vivina3290 (بحث) ‏۱۵ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۲۹ (UTC)[پاسخ]

درود.
می‌شود دو دقیقه صبر کنید بعد برچسب حذف بزنید؟؟ داشتم مقاله را ویرایش می‌کردم! و بابت آن ویرایش زحمت زیادی کشیده بودم. اما به خاطر ویرایش شما ویرایش بنده ذخیره نشد. Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۱۵ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۳۴ (UTC)[پاسخ]


لطفاً در شیوه و زمان برچسب زدن بر روی مقاله‌ها تجدید نظر کنید. شاید سازنده مقاله مشغول ویرایش و تکمیل مقاله باشد.
به زبان ساده: صبر کنید ۵ دقیقه از ساخته شدن مقاله بگذرد بعد برچسب حذف بزنید!! Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۱۵ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۳۷ (UTC)[پاسخ]

در ضمن این اولین مقاله‌ای نیست که می‌سازم اگر این‌قدر عجله به خرج نمی‌دادید و صفحه کاربری‌ام را مشاهده می‌کردید می‌فهمیدید. Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۱۵ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۴۴ (UTC)[پاسخ]

پیشنهاد حذف مازندنومه

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ مازندنومه پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/مازندنومه ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. شهنام ک (گفتگو) ‏۱۵ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۱۹ (UTC)[پاسخ]


پیشنهادی برای استفادهٔ بهینه از دکمهٔ «انتشار تغییرات»

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد.

با درود و سپاسگزاری از مشارکت‌های شما. به نظر می‌رسد در ویرایش‌های اخیرتان، مانند «فرهنگ طبری» بیش از حد از دکمهٔ انتشار تغییرات استفاده می‌کنید. این کار ایراد چندانی ندارد، اما برای جلوگیری از شلوغ شدن صفحهٔ «تغییرات اخیر» بهتر است که در به کار بردن مداوم آن خودداری کنید، چراکه شلوغ‌شدن بیش از حدِ این صفحه، روند نگهبانی از ویکی‌پدیا و شناسایی ویرایش‌های خرابکارانه را دشوار می‌کند. برای پیشگیری از این مسئله پیشنهاد می‌شود که از دکمهٔ پیش‌نمایش برای دیدن، آزمودن و اِعمال تغییرات جزئی استفاده کنید و پس از پایان تغییرات مدنظرتان، با حداقل استفاده از دکمهٔ انتشار تغییرات، ویرایش‌هایتان را به پایان ببرید. پیشاپیش از توجه شما به این پیشنهاد سپاسگزارم. حسین (بحث) ‏۲۴ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۲۸ (UTC)[پاسخ]

ممنوعیت تبلیغ

کاربر گرامی؛ نوشتن تبلیغات یا آگهی برای محصولات، شرکت‌ها، وبگاه‌ها و افراد مختلف، خلاف قوانین و سیاست‌های ویکی‌پدیا است. به‌جای درج تبلیغات یا آگهی، می‌توانید مقاله‌های مرتبط با موضوعات موردعلاقه و تخصص خود را گسترش دهید.
به نظر می‌آید که برخی از ویرایش‌های شما در «فرهنگ طبری» با این قانون ناسازگارند. در صورتی که اثر ویرایش‌های شما پس از مرور توسط یک یا چند مشارکت‌کنندهٔ دیگر در مقاله‌ها پایدار باقی نمی‌مانند، لطفاً قبل از افزودن مجددشان، با آنها وارد بحث شوید و سیاست‌ها و رهنمودهای مرتبط را نیز مطالعه کنید. مقاله‌های تبلیغاتی حذف و وبگاه‌های هدف به لیست سیاه افزوده خواهند شد. لطفاً ویکی‌پدیا چه چیزی نیست، تعارض منافع، معیارهای سرشناسی و دیگر سیاست‌ها را مطالعه کنید و اگر متقاعد نشدید، از یکی از کاربران باتجربه‌تر بپرسید.

حسین (بحث) ‏۲۴ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۳۹ (UTC)[پاسخ]

کاربر گرامی، @Hosseinronaghi: ، تبلیغاتی صورت نگرفته است. شبکه استانی تبرستان تنها کانال تلویزیونی است که به زبان طبری هم فعالیت می‌کند پس می‌تواند جزئی از مقاله فرهنگ طبری باشد چنانچه زبان طبری جزئی از این فرهنگ است.
تبلیغات بهانه خوبی نیست. من این اطلاعات را عیناً از خود مقاله کپی کرده‌ام پس اگر این تبلیغات باشد پس حتماً آن مقاله هم تبلیغاتی است و باید روی آن برچسب حذف زده شود.
Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۲۴ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۰۹ (UTC)[پاسخ]

استفاده از چند حساب کاربری

کاربر گرامی! توجه داشته باشید که اگر چه داشتن چند حساب کاربری در ویکی‌پدیا مجاز است، اما اگر ارتباط بین این حساب‌ها را علنی نکرده باشید اجازه ندارید از آن‌ها به شکل هم‌جهت استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر ویکی‌پدیا:حساب زاپاس را بخوانید. توجه کنید که استفادهٔ غیر مجاز از چند حساب کاربری می‌تواند به قطع دسترسی تمام این حساب‌ها منجر بشود. این امر شامل مشارکت از طریق ترکیبی از حساب‌های ثبت‌نام کرده و گمنام (آی‌پی) نیز می‌شود.

اگر چند حساب دارید می‌توانید رابطهٔ آن‌ها را مثلاً با کمک الگوی {{حساب جایگزین}} علنی کنید. فرهنگ2016 (بحث) ‏۲۴ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۲۹ (UTC)[پاسخ]

@فرهنگ2016: گرامی، این که دو کاربر بر سر موضوعی اختلاف نظر داشته باشند عادی است. اما اینکه وقتی اختلاف نظر داشتند یکی از دو کاربر به آن یکی اتهام زاپاس بزند کار زشتی است. من هیچ حساب زاپاسی ندارم.
Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۲۴ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۳۰ (UTC)[پاسخ]
سلام. سوتفاهم شده. این اعلان های از پیش آماده حاوی اتهام یا نظرات شخصی نیست تنها برای این استفاده می شود که مطمئن شویم کاربران جدیدتر با سیاستها و رهنمودهای این ویکی آشنایی کافی پیدا کنند. به شما اطمینان می دهم اختلاف ما در آن نبح موضوع خاصی نیست و ارتباطی با این اعلان ندارد و من در آن فقط نسبت به منابعی که دیدم استدلالی مطرح کردم و حتی جمع بندی مقاله و اینکه اجماع چه شود به روند همان نبح مرتبط است. می توانید این اعلان را از بحث تان حذف کنید چون هدف فقط اطمینان از آشنایی کاربران با این سیاست است. فرهنگ2016 (بحث) ‏۲۴ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۴۲ (UTC)[پاسخ]
سلام مجدد @فرهنگ2016: گرامی،
بله مثل اینکه سوءتفاهم شده.
چون همه‌ی مسائل اختلاف نظر بنده و شما، این پیام، با این محتوا، ناگهان با هم اتفاق افتادند و باعث شدند من دچار اشتباه بشوم و فکر کنم میان این دو ارتباطی هست.
Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۲۴ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۲۰ (UTC)[پاسخ]

November 2020

Information icon سلام، من پاتريشيا67 هستم. خواستم اطلاع دهم که تعدادی از مشارکت‌های اخیر شما در کلاته سلطانی را خنثی کردم، چرا که فکر می‌کردم مفید و سازنده نبود. اگر می‌خواهید تجربه کسب کنید و ویرایش کردن را یاد بگیرید، می‌توانید از صفحه تمرین استفاده کنید. اگر فکر می‌کنید که من اشتباه کردم، یا اگر سؤالی دارید، می‌توانید در صفحه بحثم برای من پیغامی بگذارید. تشکر! Patricia (بحث) ‏۳۰ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۴۲ (UTC)[پاسخ]

@پاتريشيا67: سلام. چطور ویرایش‌ من را خنثی کردید؛ ولی بعد در ویرایش بعدی‌تان میزان بیشتری از مقاله را حذف کردید؟
ممنون که تجربه من را از ویکی‌پدیا بیشتر کردید؛ تا حالا به همچین موضوع عجیبی برنخورده بودم
Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۳۰ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۱۲ (UTC)[پاسخ]

نظرسنجی

ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/ماندانا زندی اگه میشه شرکت کنید wqxjgp (بحث) ‏۴ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۵۷ (UTC)[پاسخ]

سلام @Wqxjgp: گرامی، چشم ولی این چنین پیام دادن مصداق وپ:جارزنی است. لطفاً آن را مطالعه بفرمائید.
 وندادهرمز گپ ‏۳ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۱۲ (UTC)[پاسخ]

هشدار خرابکاری

با درود! تغییراتی که در صفحه‌ها می‌دهید خرابکاری محسوب می‌شود. خواهشمندیم دست نگه دارید. برای تمرین به صفحهٔ تمرین بروید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر به صفحهٔ راهنما رجوع کنید.

سینما بدون رنگ (بحث) ‏۵ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۵۲ (UTC)[پاسخ]

درود بر @سینما بدون رنگ: بابت خرابکاری‌ها عذرخواهی می‌کنم خیلی ممنون که واگردانی کردید حسابم دقایقی در اختیار یکی از همکاران اصالتاً ترک‌تبار بود الان که اومدم می‌بینم چه خرابکاری‌هایی رخ داده هیچوقت چنین رفتار و گفتاری رو در جلوی خودم بروز نمی‌داد اشتباه شده در هر حال اشتباه از من بود نمی‌بایست دستگاه را در اختیار فرد نااهل قرار می‌دادم باز هم عرض پوزش.
Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۵ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۲۱ (UTC)[پاسخ]

تام

شکایتی علیه شما در تام نوشتم گفتم اطلاع رسانی کنم Vivina3290 (بحث) ‏۵ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۵۲ (UTC)[پاسخ]

سلام @Vivina3290: کار خوب و درست را کردید بابت خرابکاری‌ها عذرخواهی می‌کنم حسابم دقایقی در اختیار یکی از همکاران اصالتاً ترک‌تبار بود الان که اومدم می‌بینم چه خرابکاری‌هایی رخ داده اشتباه شده در هر حال اشتباه از من بود نمی‌بایست دستگاه را در اختیار فرد نااهل قرار می‌دادم باز هم عرض پوزش
با احترام،
Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۵ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۱۸ (UTC)[پاسخ]
دوست عزیز من خودم مازندرانی گیلانی ترک کرد هستم :) اما توهین‌های قومیتی کار خوبی نیست Vivina3290 (بحث) ‏۵ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۲۷ (UTC)[پاسخ]

@Vivina3290: عرض کردم کار من نبوده دلیلی ندارد من بیام و به قومی توهین کنم که صفحه کاربریم رو از نام و یاد اسطوره‌های اون قوم پر کردم.
Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۵ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۳۰ (UTC)[پاسخ]

تذکر جدی

درود، اینگونه ویرایش‌ها در ویکی‌پدیای فارسی جای ندارند. البته چون خودتان ویرایش را خنثی‌کردید و عذرخواهی کردید به تذکر بسنده می‌کنم در حالی که اینگونه ویرایش‌ها قطع دسترسی را به همراه دارد. امیدوار هستم قوانین را مطالعه کنید. (توجه کنید مسئولیت ویرایش‌های انجام شده با حسابتان بر عهده خودتان است.) -- آرتا SATO ‏۵ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۴۶ (UTC)[پاسخ]

@Samuel T.Owen: با سلام تذکر به جایی بود؛ بسیاری از قوانین را هم مطالعه کرده‌ام و عواقب این اتفاقات را می‌دانم. متنی هم که داخل پرانتز نوشتید بسیار صحیح بود. امیدورام این رخداد برایم به عنوان سوءسابقه در نظر گرفته نشود زیرا همانطور که توضیح دادم این خرابکاری‌ها به نام حساب من ولی در اصل از سوی شخصی دیگری بود نه از سمت من. در هر حال همانطور که فرمودید مسئولیت این اتفاقات بر گردن خودم است. باز هم عذرخواهی می‌کنم و بهتان اطمینان میدهم‌ این رویداد تلخ دوباره تکرار نخواهد شد.
با احترام،
Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۵ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۰۸ (UTC)[پاسخ]

تابلوی اعلانات مدیران

به دلیل توهین قومیتی و ترولینگ گزارش فرستادم.188.158.66.119 ‏۸ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۳۲ (UTC)[پاسخ]

@188.158.66.119: با سلام و درود، گرچه برایم عجیب بود که چگونه یک آی پی در اولین ویرایشش در تام شکایتی مطرح می‌کند ولی در هر حال سپاس از شما که در جهت مقابله با خرابکاری‌ها و بهتر شدن ویکی‌پدیا یاری می‌کنید.
Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۸ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۴۱ (UTC)[پاسخ]

کاربر محترم،@188.158.66.119: شما که در اولین ویرایشتان با وپ:تام آشنایی داشتید حتماً با قوانین هم آشنا هستید و می‌دانید عدم پاسخگویی در بحث‌ها اقدامی اخلالگرانه است. لطفاً در اولین فرصت در وپ:تام پاسخگو باشید. تجدید احترام.
Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۸ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۱۸ (UTC)[پاسخ]

ویرایش‌های شما

ویدیو آموزشی: ویرایش در ویکی‌پدیا

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیای فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً به این نکته توجه کنید که به علت عدم رعایت قوانین و شیوه‌نامه‌های ویکی‌پدیا ممکن است مطالب شما حذف شود.

لطفاً پیش از هرگونه ویرایش حتماً آموزش سریع، خودآموز و شیوه‌نامهٔ نگارش در ویکی‌پدیای فارسی را مطالعه نمایید تا ویرایش‌های شما حداقل استانداردهای مورد نیاز برای ماندن در ویکی‌پدیا را داشته باشد. در صورتی که اینترنت پرسرعت دارید تماشای فیلم‌های آموزشی را نیز پیشنهاد می‌کنم. برخی ویرایش‌ها که حکم خرابکاری داشته باشد ممکن است موجب قطع دسترسی شما شود. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. موفق باشید.

Luckie Luke (Talk) ‏۸ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۲۲ (UTC)[پاسخ]

منابع معتبر

درود. لطفاً به این چند نکته توجه کنید:

  1. ویکی‌پدیا تحقیق یا تفکرات دست‌اول را انتشار نمی‌دهد (ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع). هرآنچه در ویکی‌پدیا می‌آید، باید توسط منابع معتبر قابل تأیید باشد. برای تمام نقلِ‌قول‌ها و هر محتوای به‌چالش‌کشیده‌شده یا مستعد به چالش کشیده‌شدن، لازم است که منبع در خود مقاله ذکر شود (ویکی‌پدیا:تأییدپذیری و ویکی‌پدیا:منابع معتبر).
  2. مقالات نباید شامل هر گونه تحلیل جدید یا کنار هم گذاشتن مطالب چاپ‌شده به گونه‌ای باشند که در کنار هم، دیدگاه خاصی را پیش ببرند که هیچ‌کدام از آن منابع به‌تنهایی و به‌وضوح از آن دیدگاه حمایت نکنند (ویکی‌پدیا:ترکیب).
  3. هر وبگاهی به‌عنوان منبع معتبر قابل استناد نیست. لطفاً برای اطلاعات بیشتر وپ:پیوند نه را مطالعه کنید.
اگر سؤال یا ابهامی داشتید، می‌توانید در وپ:درخواست راهنمایی بپرسید.

Luckie Luke (Talk) ‏۸ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۲۴ (UTC)[پاسخ]

ویرایش اخلالگرانه [۲]

با درود؛ ویرایش‌های اخیر شما مصداق ویرایش اخلالگرانه است. لطفاً از ادامهٔ این روند خودداری کنید و با مشارکت‌هایتان به گسترش دانشنامه کمک کنید. چنانچه هشدارها را جدی نگیرید ممکن است دسترسی حساب کاربری شما مسدود شود.

پیشنهاد من این است که با ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و ویکی‌پدیا چه چیزی است آشنا شوید.

Luckie Luke (Talk) ‏۸ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۴۵ (UTC)[پاسخ]

@Luckie Luke: گرامی، اگر منظورتان اضافه کردن برچسب بهبود منبع به مقاله راه آهن شمال است، تقاضا دارم توضیح بدهید چرا این کار غلط بوده.
Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۸ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۴۹ (UTC)[پاسخ]

@Luckie Luke: گرامی، کجای کارم در این لینکی که گذاشته‌اید غلط بوده؟
Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۸ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۵۲ (UTC)[پاسخ]


در ویرایشات اخیرا شما که بنده برررسی نمودم اشتباهات بسیاری مشاهده نمودم ویرایشات قدیمی تر را هنوز بررسی ننمودم سعی نماید با انجام ویرایشات صحیح در خدمت دانشنامه باشید

  1. افزودن مطالب بدون منبع به مقالات ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع را بخوانید
  2. جارزنی (یک مورد را بالا مثال زدم ویکی‌پدیا:جارزنی را بخوانید
  3. افزودن برچسب های اشتباهات به مقالات که دو مورد را خنثی نمودم احتمال موارد دیگری نیز افزوده اید که خودتان لطفا اصلاح نماید

Luckie Luke (Talk) ‏۸ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۵۷ (UTC)[پاسخ]

در مورد سوالتان احتمالا این ویرایش را یا شما افزوده اید یا حساب جایگزین تان Luckie Luke (Talk) ‏۸ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۰۰ (UTC)[پاسخ]

درود مجدد جناب Luckie Luke،
خواهشاً ما را با خودتان مقایسه نکنید شما خیلی باتجربه هستید و ما کم‌تجربه. خودآموز هم که خوب توضیح نمی‌دهد. در هر حال بابت تذکر و راهنمایی متشکرم. البته راجع به منابع معتبر می‌دانستم ولی خب حتماً مستحضر هستید که خیلی اطلاعات صحیح در جهان وجود دارد که صحتشان را در هیچ منبعی نمی‌توان یافت. برای مطلبی هم که در تلاوک نوشتم هم منبع موجود نیست ولی من چون خودم بدان روستا رفت‌و‌آمد دارم می‌دانم که نام تلاوک فقط یک نام رسمی(و فارسی‌شده واژه مازندرانی تَلوک) است و بین مردم اصلاً رایج نیست. در هر حال خود می‌دانم که آن کار درست نبود.
آن ویرایش را هم خودم کرده‌ام منظورتان را از حساب جایگزین متوجه نمی‌شوم مگر اسم کاربری‌ام زیر ویرایش مشخص نیست؟
Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۸ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۵۴ (UTC)[پاسخ]

تشکر

با درود خدمت شما دوست گرامی با تشکر و سپاس از شما بابت اصلاح و ویرایش پرونده دافین فرانسه 🌹🌹🌹 شاهزاده پارسی (بحث) ‏۹ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۳۶ (UTC)[پاسخ]

@شاهزاده پارسی: سلام وظیفه بود کاری نکردم
در صفحه بحثتان مطلبی عرض کردم لطفاً ملاحظه بفرمایید.
Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۹ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۳۸ (UTC)[پاسخ]

مقاله عبدالرسول زرین

درود بر همکار گرامی بعید میداند با آمار حذف و نبح نتیجه‌ای در رفع محدودیت ایجاد مقاله به دست آورید بد نیست پیش نویس را به همین شکل به نبح ارسال بفرمایید شاید نظر همکاران گرامی اینبار به قلم شیوای شما به ماندن قرار گیرد. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۱۱ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۰۶ (UTC)[پاسخ]

@Shahnamk: درود بر شما دوست زحمتکش و همیشه خوش‌برخورد.
متاسفانه با فرآیند نامزدی برای حذف آشنا نیستم و خودآموز هم گویا نیست. اگر ممکن است به بنده بیاموزید تا بیش از این مزاحم حضرت‌عالی نشوم. با مهر
Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۱۱ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۲۹ (UTC)[پاسخ]

درود نفرمایید افتخار است در خدمت شما باشم برای ارسال به نبح بهتر است ابزار توینکل را از ترجیحات فعال بفرمایید و هنگامی در مقاله تشریف دارید در حالت معمولی نه ویرایش به منو توینکل تشریف برده و و نظر خواهی حذف را انتخاب بفرمایید اگر نشد پس از خاتمه مقاله بفرمایید حقیر اقدام میکنم. هرچند بسیار سابقه دارد اما معمولا نویسنده مقاله به نبح ارسال نمیکند چون یعنی خودش موافق حذف است. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۱۱ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۴۴ (UTC)[پاسخ]
@Shahnamk: سپاس از لطف و راهنمایی شما مقاله به نبح رفت (البته با کمی خرابکاری😅)
سپاس مجدد از شما با وجود افرادی مثل شما اینجا زیباست امیدوارم بتوانم روزی اخلاقم را مثل شما بکنم🌹😄
Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۱۲ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۰۶ (UTC)[پاسخ]

راجع به مقاله مردم گیلک

سلام دوست گرامی استفاده از منبع اولیه الزاماً به معنی تحقیق دست اول نیست. (دۊرگ.؟!) (بحث) ‏۱۸ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۰:۳۸ (UTC)[پاسخ]

@دۊرگ.؟!: سلام و درود بر شما.
وپ:تحقیق دست‌اول ممنوع را مطالعه بفرمائید ضمن اینکه توجه شما را به این ویرایش جلب می‌کنم.

سپاسگزاری

عرض سلام و احترام و سپاس از تشکر شما مهر آفرین (بحث) ‏۲۴ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۱۴ (UTC)[پاسخ]

@مهر آفرین: سلام و درود بر شما و احترام متقابل.
Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۲۵ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۰۰ (UTC)[پاسخ]

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ فهرست انواع کلاه‌ها پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/فهرست انواع کلاه‌ها ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. Luckie Luke (Talk) ‏۲۵ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۵۷ (UTC)[پاسخ]

بازنشته اید

در صفحه ی توضیحات نوشته شما باز نشسته شدا اید چرا؟ Yekta yousefian (بحث) ‏۲۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۵۷ (UTC)[پاسخ]

سلام. بازنشته نشده‌ام. اینکه چرا الگویش را در صفحه‌ام گذاشتم عللی دارد که شاید فعلاً نتوان گفت. الگو را گذاشته‌ام تا اشخاص خاصی به اشتباه اینطور فکر کنند. من حتی اگر بازنشته هم بشوم باز اگر کسی در صفحه بحثم راهنمایی یا یاری بخواهد بی‌پاسخ نمی‌گذارمش.
Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۲۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۰۴ (UTC)[پاسخ]

مثال برای آگاه‌سازی

برای مثال من این پیغام را خطاب به شما می‌نویسم؛ اما شما متوجه نمی‌شوید چون آگاه‌سازی نکرده‌ام.
Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۲۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۲۶ (UTC)[پاسخ]

@Yekta yousefian: اما حالا این پیغام را دریافت می‌کنید چون آگاه‌سازی کرده‌ام. حالا شما متوجه پیام من می‌شوید. در واقع در بالای صفحه‌تان در قسمت اعلان‌ها نوشته می‌شود که من شما را ذکر کرده‌ام آن وقت شما می‌آئید و مشاهده می‌کنید که درباره شما چی نوشتم.
Mehdi Parkuhi (بحث) ‏۲۶ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۲۹ (UTC)[پاسخ]

رده های قرمز رنگ ناموجود

سلام لطفا کاربر گرامی رده های قرمز رنگ ناموجود را به مقالات و صفحه های ویکی پدیا نیفزاید با تشکر Luckie Luke (Talk) ‏۲ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۵:۲۱ (UTC)[پاسخ]

سلام. بسیارخب.
 وندادهرمز گپ ‏۲ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۵:۲۳ (UTC)[پاسخ]

رعایت شیوه‌نامه

Information icon به ویکی‌پدیا خوشامدید. بابت مشارکت‌هایتان در اینجا از شما سپاسگزارم. هر چند که هر کسی می‌تواند در اینجا مشارکت مفید و سازنده داشته باشد، لطفا توجه داشته باشید که ایجا شیوه‌نامه‌ای دارد که برای حفظ سازگاری و ظاهر دانشنامه‌ای باید از آن تبعیت کرد. سرپیچی کردن و انحراف از این شیوه‌نامه، همانند ویرایش‌های اخیر شما در طرح انتقال آب از مازندران به سمنان، باعث ایجاد اختلال در یکنواختی بین مقالات می‌شود و مشکلاتی را در خواندن مقالات و دستیابی به آنها پدید می‌آورد. لطفا نگاهی به صفحه خوشامدگویی داشته باشید تا با نحوه مشارکت کردن در ویکی‌پدیا بیشتر آشنا شوید. با سپاس از شما. نسیان ‏۲ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۰۶ (UTC)[پاسخ]

سلام مجدد نسیان گرامی، بابت راهنمایی سپاسگزارم.
 وندادهرمز گپ ‏۳ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۰۹ (UTC)[پاسخ]

گشت خودکار

درود، جناب پرکوهی گرامی، من ویرایش‌های شما را زیر نظر دارم، به محضی که ببینم آمادهٔ گرفتن دسترسی گشت هستید، آنرا اعطا می‌کنم. لطفاً کماکان به ویرایشهای مفیدتان ادامه دهید. پایدار و شاد باشید. Déjà Vu ‏۲ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۲:۳۳ (UTC)[پاسخ]

DejaVu گرامی، سلام. سپاس از زحماتی که برای سامانه می‌کشید. اگر ایرادی دارم لطفاً گوشزد بفرمائید با جان و دل می‌پذیرم.
 وندادهرمز گپ ‏۳ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۰۳ (UTC)[پاسخ]

محمدعلی حیدری نوا

درود و خسته نباشید به دوست عزیز پرسشی داشتم از جنابعالی دلیل حذف جعبه فرد مذکور چه بوده ؟ با احترام و تشکر Vivina3290 (بحث) ‏۶ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۶:۱۰ (UTC)[پاسخ]

سلام و درود فراوان بر شما. گویا جعبه درست کار نمی‌کرده یا شاید من درست از آن استفاده نکردم. دائماً

عبارت {{{عنوان}}} روی مقاله می‌آمده که جلوه مقاله را زشت می‌کرد لذا جعبه اطلاعات معمار رو حذف و یک جعبه اطلاعات ساده گذاشتم.
 وندادهرمز گپ ‏۶ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۶:۱۷ (UTC)[پاسخ]

راجع به ویرایش مقاله

1-سلام ببخشید چرا نباید copy paste کنم؟ اگر من برداشت خودم را بنویسم که این ارزش تحلیل ندارد و نظر خودم را در آن دخیل کرده ام. اگر خلاصه نویسی کنم در حق مطلب اجحاف میشود و باعث نارسایی و ناقص شدن آن میشود و پیوستگی و رسایی آن کاهش میابد. 2-مدام مطالب با منبع من که برای آن وقت گذاشته ام واگردانی میشوند آیا این قابل پیگیری یا قابل پیشگیری است؟ 3-آیا این درست است که ویکی پدیای فارسی توسط یک باند اداره میشود که مدام از هم جانب داری میکنند و دوست دارند که نظرات خود را به کرسی بنشانند ؟.اگر شنیدن نظرات مخالف آنقدر سخت است پس چرا اسم آن دانشنامه ی آزاد است ؟اینطور نیست که هر جه منابع و نظرات معتبر, متنوع تر باشند پختگی مطلب بیشتر میشود؟ بنده حدود 10روز است که فقط روی یک مقاله کار میکنم تا شاید بتوانم کمی به آن اضافه,حذف یا ویرایش کنم اما حتی یک کلمه هم اجازه ی تغییر به من داده نشد و عین همان کلمات قبلی ثبت شدند. امیدوارم به عنوان پیشکسوت یا مدیر به تازه وارد هایی مثل من کمک کنید. Naghme zandian (بحث) ‏۷ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۴۵ (UTC)[پاسخ]

@Naghme zandian: با درود. منظور از کپی‌-پیست نکردن این نیست که شما مفهوم و منظور جمله را تغییر دهید. منظور این است که کمی جملات را تغییر دهید و آن را با ادبیات خودتان بازنویسی کنید. برای مثال اگر در منبع نوشته است:《در میان جانوران خشکی، فیل بزرگترین می‌باشد.》اگر شما این جمله را در مقاله کپی-پیست کنید صحیح نیست. اما شما می‌توانید بنويسيد:《فیل بزرگترین جانور خشکی است.》یا به هر صورت دیگر که خودتان می‌توانید. منتهی نوشتن عین جمله‌ای که در منبع نوشته شده (یعنی همان جمله اولی) نقض کپی‌رایت است.
 وندادهرمز گپ ‏۷ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۴۵ (UTC)[پاسخ]

تقدیم به شما!

نشان طبرستان
تقدیم به شما، به خاطر مقالات خوبی که دارید می‌پرورید. مقاله‌هایی مثل طرح انتقال آب از مازندران به سمنان نشان می‌دهند که چه پیشرفت سریع و خوبی دارید.

خار تن داری و خسته نووشی…

این نشان در ‏۱۰ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۰۷ (UTC) از جانب محک 📞 به Mehdi Parkuhi اعطا شد.
@محک: مرسی واقعا دستتون درد نکنه خستگی ما که بالکل در رفت! امیدوارم بتونم بیش از اینها مفید باشم. وندادهرمز گپ ‏۱۰ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۵۵ (UTC)[پاسخ]

اخلال‌گری

بابت اخلال‌گری‌های مکرر در نبح از شما شکایت شد. این پیام آگاهی‌سازی است Mr Smt *[بحث]* ‏۱۱ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۳۸ (UTC)[پاسخ]

اخلال‌گری؟ آیا جناب آرتا به شما تذکر مدیریتی در این باره ندادند؟ هر طور میل دارید. در تام بحث خواهیم کرد. وندادهرمز گپ ‏۱۱ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۵۴ (UTC)[پاسخ]
اولا آن موضوعات ربطی به هم ندارند، دوما ایشان اشتباه کردند که چون زمان شلوغی‌ها بود من پیگیر نشدم وگرنه بابت تذکر نابجا حتما از ایشان شکایت می‌کردم. الان هم مسئولیت اخلال‌گری شما با ایشان است که باعث شدند این چنین فکر کنید رویه‌تان درست بوده. به‌هرحال لازم باشد پیگیر اشتباه ایشان هم می‌شوم Mr Smt *[بحث]* ‏۱۱ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۰۱ (UTC)[پاسخ]
ضمنا بهتر است حرف کاربران/مدیران را ملاک قرار ندهید تا وقتی سیاست‌ها وجود دارند، همین کار اخیر شما برخلاف وپ:در نبح بوده و اخلالگری آشکار. Mr Smt *[بحث]* ‏۱۱ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۰۲ (UTC)[پاسخ]
در تام بحث کنید. وندادهرمز گپ ‏۱۱ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۲۰ (UTC)[پاسخ]

من سیاست‌ها را پیروی میکنم نه سخن کاربرانی همچون شما یا هر کسی. وندادهرمز گپ ‏۱۱ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۵:۲۱ (UTC)[پاسخ]

فحن

درود بر همکار بسیار گرامی و عزیز احتراما مزاحم شدم نخست از زحمات شما برای دانشنامه به سهم ناچیز خود سپاسگزاری نمایم و دیگر پیرو تقاضای کاربر محترم بحث_کاربر:Shahnamk#تقاضای_رسیدگی موضوع بحث بحث_کاربر:Parsa_2au#January_2021 و رنجش ایشان از لحن تذکر و تهدید شما خواهش کنم محبت نمایید کار همکاران را نخست به فحن گرفته و با ملایمت راهنمایی بفرمایید بدیهی است راه تذکر جدی و اشاره به بندایش در صورت لزوم همواره باز است اما وپ:چماق هم به منظور جلب همکاری کاربران تاکید به ملایمت دارد لذا خواهشمند است این مهم را در راهنمایی های بعدی و حتی تذکرهای نخستین مد نظر گرامیتان قرار بدهید. همواره سپاسگزار زحمات شما هستم. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۱۶ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۱۵ (UTC)[پاسخ]

@Shahnamk: سلام و هزاران درود بر شما باد. ایشان مطلبی منبع‌دار را حذف کرده‌بودند. در صفحهٔ کاربردشان نوشته‌شده کرجی هستند و همچنین کاربری نسبتاً باسابقه هستند. آنچه که گفته‌شد حقیقت بود ولی در هر حال شاید لحنم کمی تند بوده. بابت لحنم پوزش می‌طلبم ولی این دلیلی بر عدم رسیدگی به اقدامات ایشان نیست. شما بزرگوارید.  وندادهرمز گپ ‏۱۷ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۳۷ (UTC)[پاسخ]
درود ضمن تشکر از زحمت پاسخگویی و بنده نوازی حقیر کاملا در مورد نگارش و تذکر حق با حضرتعالی است منظور بنده تنها لحن بود که محبت فرموده توجه فرمودید و قطعا نیازی به پوزش نبود که شرمنده فرمودید. با تشکر مجدد. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۱۷ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۴۷ (UTC)[پاسخ]

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ سد فینسک که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

  • در مقالهٔ سد فینسک :
    • با توجه به حجم کم الگوی خرد مناسب را در انتهای مقاله قرار دهید.
    • رده‌بندی انجام نشده‌است و به علت نبود میان‌ویکی ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۲۵ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۲۷ (UTC)[پاسخ]

آگاه‌سازی بحث درباره شما در ویکی‌پدیا:تابلوی اعلانات مدیران

این پیام برای آگاه‌سازی شما نسبت‌به گفتگو در ویکی‌پدیا:تابلوی اعلانات مدیران دربارهٔ شما فرستاده‌شده است. وحید (بحث) ‏۳۰ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۵۱ (UTC)[پاسخ]

@Vahid: عجب! باشه راستی چندوقتیه مقالات مازندران رو به نبح نمی‌بری نگرانت شدم خداروشکر که سالم و سلامتی راستی به نظرت مازندران و طبرستان و باشگاه فوتبال نساجی مازندران سرشناسی دارن؟ من که فکر می‌کنم تمام منابع مکتوب توشون جعلیه و منابع آنلاینش لینکش خرابه و خود موضوعهای هم سرشناس نیستن. نظر تو چیه؟  وندادهرمز 📞 ‏۳۰ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۱۱ (UTC)[پاسخ]
خجالت هم خوب چیزیه. وقاحت و فرار به جلو هم حدی داره.  وندادهرمز 📞 ‏۳۰ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۱۲ (UTC)[پاسخ]

قطع دسترسی

Stop icon with clock
دسترسی ویرایش شما در ویکی‌پدیا برای یک هفته قطع شده‌است چراکه شما سیاست‌های ویکی‌پدیا را با نقض نزاکت و حمله شخصی ویژه:پیوند دائمی/31024516#حمله شخصی زیر پا گذاشته‌اید.
اگر فکر می‌کنید در بستن حساب کاربری شما اشتباهی رخ داده‌است، پس از مطالعه ویکی‌پدیا:راهنمای تقاضای تجدید نظر می‌توانید پایین همین اخطار، متن {{بازکردن|دلیل‌تان}} را اضافه کنید. همچنین می‌توانید مدیری را که دسترسی شما را بسته، با استفاده از الگوی {{پاسخ به|نام کاربری مدیر}} باخبر کنید.

Telluride (بحث) ‏۳۰ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۶:۵۹ (UTC)[پاسخ]

@Telluride: از لطفتان ممنونم قربان. متاسفانه برخی از کاربران آدم را به کارهای عجیبی وامی‌دارند. از خودم چنین انتظاری نداشتم ولی این آقا بدجوری اعصاب آدم را خرد می‌کند. در هر صورت از بابت لطف شما سپاسگزارم.  وندادهرمز 📞 ‏۳۰ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۷:۱۱ (UTC)[پاسخ]

@Telluride: بابت بستن آن خرابکار ممنونم. قطعا زاپاس آمل میپکا و دختر طبری بود. سپاس از زحماتتان  وندادهرمز 📞 ‏۳۰ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۲۳ (UTC)[پاسخ]

زاپاس‌باز خرابکار همیشگی

سلام و درود بر @Telluride: گرامی. نظر به اینکه دختر طبری یعنی همان زاپاس خرابکار همیشگی، همیشه با آی‌پی جدید می‌آید و اقدام در تام زمان‌بر است؛ آیا اجازه هست هروقت با زاپاس جدید ایشن روبرو شدم به شما که ایشان را می‌شناسید و آشنایی لازم را دارید اطلاع دهم تا سریعاً اقدام بفرمائید؟  وندادهرمز 📞 ‏۳۰ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۰:۴۱ (UTC)[پاسخ]

تلوراید گرامی آن کاربر مجددا برگشته لطفا هرچه سریعتر اقدام بفرمایید تا خرابکاری بیشتری نکرده.  وندادهرمز 📞 ‏۳۱ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۳۲ (UTC)[پاسخ]
دیگر احتیاجی نیست. آرتا زحمتش را کشیدند.  وندادهرمز 📞 ‏۳۱ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۴۹ (UTC)[پاسخ]
درود، در زمان قطع دسترسی، صفحه بحثتان فقط و فقط برای اعتراض به قطع دسترسی باز است. نباید به مسائل دیگر بپردازید. آرتا SATO ‏۳۱ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۵۲ (UTC)[پاسخ]
اگر یک نفر آمد و کل صفحه بحثم را پاک کرد یا بدوبیراه نوشت من باید ساکت بشینم و تا یک هفته بعد که بتوانم در تام شکایت کنم ناسزا و دشنام آن کاربر روی صفحه بحثم باقی بماند. عجب ... باشه ......  وندادهرمز 📞 ‏۳۱ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۰۰ (UTC)[پاسخ]
بله، قانون است. نگهبانان تغییرات اخیر را می‌بینند و به موقع کنش لازم را انجام خواهند داد. آرتا SATO ‏۳۱ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۰۳ (UTC)[پاسخ]
@Samuel T.Owen: بسیارخب. ضمناً ۵۰۰۰۰تایی شدن ویرایش‌های‌تان مبارک.  وندادهرمز 📞 ‏۳۱ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۴۷ (UTC)[پاسخ]

حداقل‌های مقاله

ویدیو آموزشی: ویرایش در ویکی‌پدیا

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا فارسی ویرایش می‌کنید. در نظر داشته باشید که برای نوشتن مقاله در ویکی‌پدیا باید حداقل‌هایی را رعایت کرد. لطفاً حداقل‌های ترجمه و ویکی‌پدیا:شیوه‌نامه را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید.

ارادتمند Anonymous Mamad (بحث) ‏۷ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۳۶ (UTC)[پاسخ]

سلام عزیزدل دو دقیقه وایستا از ساختن مقاله بگذره بعد هرچی خواستی بگو الان ۵ دقیقه نیست مقاله رو ساختم در حال ویرایش هستم.  وندادهرمز 📞 ‏۷ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۳۹ (UTC)[پاسخ]
سلام وقت بخیر شما قبل از انتشار تمام نیازمندی های یک مقاله رو ایجاد کنید بعدش انتشار بدین قرار نیست زمانی که انتشار دادین ۱۰ بار صفحه رو ویرایش کنید.
تمام کار هارو در حالت ویرایش و قبل انتشار انجام بدین سپس انتشار کنید.
باسپاس از شما دوست عزیز. Anonymous Mamad (بحث) ‏۷ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۴۳ (UTC)[پاسخ]
@Anonymous Mamad: بله فطعا شما صحیح می‌فرمائید ولی بنده با گوشی ویرایش می‌کنم و آن گزینه را ندارم. اگر با کامپیوتر ویرایش می‌کردم حتما از گزینهٔ پیش‌نمایش استفاده می‌کردم. به‌هرحال. متشکرم.  وندادهرمز 📞 ‏۸ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۸:۴۱ (UTC)[پاسخ]
حتما این موضوع را با همکاران و دوستانی که در بخش مورد نظر هستند مطرح میکنم اگر راهی داشت این مورد را برای تلفن همراه هم فعال کنند.
موفق و پیروز باشید.
Anonymous Mamad (بحث) ‏۸ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۹:۲۰ (UTC)[پاسخ]


ممنوعیت کپی‌کاری

کاربر گرامی!

از اینکه زمان خود را صرف گسترش مقالات می‌کنید متشکریم. لطفاً توجه کنید که در بیشتر موارد، کپی خط‌به‌خط از وبگاه‌ها، خبرگزاری‌ها یا کتاب‌ها خلاف سیاست حق تکثیر ویکی‌پدیاست. به جای کُپی–پیست کردن مطالب، می‌توانید آن را با انشای خودتان به‌طور کامل بازنویسی کنید بدون آنکه اصل موضوع تغییر کند، یا آن را خلاصه‌نویسی کنید و به منبع اصلی ارجاع دهید. آوردن مطلب با تغییر بسیار اندک، به طوری که نوشتهٔ جدید اثری منتج تلقی شود نیز هنوز در تضاد با قانون حق تکثیر است.

کپی از مطالب تحت مالکیت عمومی (همچون ۵ جلد نخست از فرهنگ فارسی معین) و استفاده از آنها به عنوان پایه در مقالات ویکی‌پدیا، کاملاً بی‌اشکال است.

مقاله‌ها و مطالب ناقض حق تکثیر به دست مدیران حذف خواهند شد. به نظر می‌آید که برخی از ویرایش‌های اخیرتان با این قانون ناسازگارند. لطفاً «ویکی‌پدیا:کپی‌کاری»، «ویکی‌پدیا:کپی مکنید» و «ویکی‌پدیا:راهنمای حق تکثیر» را مرور کنید. اگر پس از خواندن راهنمای حق تکثیر به نظرتان رسید که هیچ تعارضی با قوانین و سیاست‌ها بوجود نیامده‌است، لطفاً در صفحهٔ بحث من یک پیام بگذارید و دلایلتان را ذکر کنید. با سپاس. آرتا SATO ‏۹ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۰:۵۳ (UTC)[پاسخ]

کپی

درود، بجز پوشاک مازندرانی، دو مقاله دیگر شما، سد فینسک و ورف‌چال تماما کپی خط به خط بودند که حذف شدند. اگر قصد بازنویسی داشتید، بگوید در پیشنویس احیا کنم. -- آرتا SATO ‏۹ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۲۵ (UTC)[پاسخ]

@Samuel T.Owen: سلام سد فینسک شاید ولی ورف‌چال هم؟ راجع به ورف‌چال مطمئن هستید؟ فکر نمی‌کنم ورف‌چال ناقض بوده‌باشد. یکبار دیگر بررسی بفرمائید.  وندادهرمز 📞 ‏۹ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۵۹ (UTC)[پاسخ]
بله، از ۱ ۲ و ۳ کپی است. -- آرتا SATO ‏۹ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۰۳ (UTC)[پاسخ]

@Samuel T.Owen: این‌یکی را خودم جمله‌به‌جمله از منابع مختلف جمع‌آوری کرده‌بودم و کپی در کار نبود. به‌هرصورت. لطفا در پیش‌نویس احیا بفرمائید.  وندادهرمز 📞 ‏۹ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۰۵ (UTC)[پاسخ]

باید بازنویسی بفرمایید، یعنی با انشای خودتان. نباید جمله‌ها را عینا کپی پیست بفرمایید. آرتا SATO ‏۹ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۰۷ (UTC)[پاسخ]
پیش‌نویس:سد فینسک و پیش‌نویس:ورف‌چال
✓ آرتا SATO ‏۹ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۰۹ (UTC)[پاسخ]

ویرایش مقاله کردآباد (علی‌آباد)

با درود ب دوست عزیزم در حال گشت زنی بودم و ویرایش حضرتعالی را گشت زدم اما در خلاصه ویرایش نوشتین که منبع نبوده ، منظورتون جعل منبع بوده ؟؟؟ مگر نه ویرایش قبلی منبع داشته با تشکر و احترام Vivina3290 (بحث) ‏۱۰ فوریهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۳۲ (UTC)[پاسخ]