هیولا (ساختمان): تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
جز ربات: حذف پیوندهای میان‌ویکی که در ویکی‌داده موجود است
Gnosis (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
 
خط ۱: خط ۱:
'''ساختمان ییک چونگ''' معروف به '''هیولا'''، یک مجتمع مسکونی شامل پنج ساختمان به‌هم پیوسته در منطقهٔ [[کوآری بی]]، [[هنگ کنگ]] است. این مکان محبوبی برای گردشگران و [[عکاسی]] است و لوکیشن چندین [[فیلم سینمایی]]، از جمله در ''[[شبح درون پوسته (فیلم ۲۰۱۷)|شبح درون پوسته]]'' و ''[[تبدیل‌شوندگان: عصر انقراض]]'' بوده‌است.
'''ساختمان ییک چونگ''' معروف به '''هیولا'''، یک مجتمع مسکونی شامل پنج ساختمان به‌هم پیوسته در منطقهٔ [[کوآری بی]]، [[هنگ کنگ]] است.<ref>[https://www.atlasobscura.com/places/quarry-bay-monster-building Quarry Bay 'Monster Building'], ''Atlas Obscura''</ref> این مکان محبوبی برای گردشگران و [[عکاسی]] است و لوکیشن چندین [[فیلم سینمایی]]، از جمله در ''[[شبح درون پوسته (فیلم ۲۰۱۷)|شبح درون پوسته]]'' و ''[[تبدیل‌شوندگان: عصر انقراض]]'' بوده‌است.


== گالری ==
== گالری ==
خط ۸: خط ۸:


</gallery>
</gallery>

==پانویس==
{{پانویس}}


[[رده:ساختمان‌ها و سازه‌ها در هنگ کنگ]]
[[رده:ساختمان‌ها و سازه‌ها در هنگ کنگ]]

نسخهٔ کنونی تا ‏۲۷ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۴۳

ساختمان ییک چونگ معروف به هیولا، یک مجتمع مسکونی شامل پنج ساختمان به‌هم پیوسته در منطقهٔ کوآری بی، هنگ کنگ است.[۱] این مکان محبوبی برای گردشگران و عکاسی است و لوکیشن چندین فیلم سینمایی، از جمله در شبح درون پوسته و تبدیل‌شوندگان: عصر انقراض بوده‌است.

گالری[ویرایش]

پانویس[ویرایش]