فردا هرگز نمی‌میرد: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
توضیحی درباره بازی کامپیوتری فیلم فردا هرگز نمیمیرد.
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
خط ۲۴: خط ۲۴:
| جایزه‌ها =
| جایزه‌ها =
}}
}}
'''''فردا هرگز نمی‌میرد''''' {{انگلیسی|Tomorrow Never Dies}} عنوان هجدهمین فیلم از سری فیلم‌های ''[[جیمز باند (سری فیلم)|جیمز باند]]'' است که در سال [[۱۹۹۷]] اکران عمومی شد. در این فیلم [[پیرس برازنان]] برای دومین بار پس از فیلم [[چشم طلایی]] در نقش جیمزباند ظاهر شده‌است. او در [[دنیا کافی نیست]] و [[روزی دیگر بمیر]] نیز از این سری نیز در نقش جیمزباند حضور داشت. یک بازی کامپیوتری براساس این فیلم در همین سال ساخته شد.
'''''فردا هرگز نمی‌میرد''''' {{انگلیسی|Tomorrow Never Dies}} عنوان هجدهمین فیلم از سری فیلم‌های ''[[جیمز باند (سری فیلم)|جیمز باند]]'' است که در سال [[۱۹۹۷]] اکران عمومی شد. در این فیلم [[پیرس برازنان]] برای دومین بار پس از فیلم [[چشم طلایی]] در نقش جیمزباند ظاهر شده‌است. او در [[دنیا کافی نیست]] و [[روزی دیگر بمیر]] نیز از این سری نیز در نقش جیمزباند حضور داشت. یک بازی کامپیوتری براساس این فیلم در همین سال ساخته شد.بازی کامپیوتری جیمزباند تحت عنوان 007 بر روی پلتفرم های گوناگون از جمله سگا عرضه شد.


== جستارهای وابسته ==
== جستارهای وابسته ==

نسخهٔ ‏۸ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۲۹

فردا هرگز نمی‌میرد
پوستر فیلم برای اکران در بریتانیا
کارگردانراجر اسپاتیس‌وود
نویسندهبر پایهٔ جیمز باند
اثر یان فلمینگ
بازیگرانپیرس برازنان
جاناتان پرایس
میشل یئو
تری هچر
جودی دنچ
آنتونی گرین
تاریخ‌های انتشار
  • ۶ دسامبر ۱۹۹۷ (۱۹۹۷-۱۲-۰۶)
مدت زمان
۱۱۹ دقیقه
کشورپادشاهی متحد بریتانیا
زبانانگلیسی
هزینهٔ فیلم۱۱۰ میلیون دلار
فروش گیشه۳۳۳٬۰۱۱٬۰۶۸ دلار

فردا هرگز نمی‌میرد (به انگلیسی: Tomorrow Never Dies) عنوان هجدهمین فیلم از سری فیلم‌های جیمز باند است که در سال ۱۹۹۷ اکران عمومی شد. در این فیلم پیرس برازنان برای دومین بار پس از فیلم چشم طلایی در نقش جیمزباند ظاهر شده‌است. او در دنیا کافی نیست و روزی دیگر بمیر نیز از این سری نیز در نقش جیمزباند حضور داشت. یک بازی کامپیوتری براساس این فیلم در همین سال ساخته شد.بازی کامپیوتری جیمزباند تحت عنوان 007 بر روی پلتفرم های گوناگون از جمله سگا عرضه شد.

جستارهای وابسته

منابع

مشارکت‌کنندگان ویکی‌پدیا. «Tomorrow Never Dies». در دانشنامهٔ ویکی‌پدیای انگلیسی، بازبینی‌شده در ۹ سپتامبر ۲۰۱۱.

پیوند به بیرون