فاکس نیوز: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
بدون خلاصۀ ویرایش
برچسب‌ها: دارای ادبیات عامیانه ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
جز ویرایش 5.209.172.126 (بحث) به آخرین تغییری که Editor-1 انجام داده بود واگردانده شد
برچسب: واگردانی
خط ۲۵: خط ۲۵:
}}
}}
'''فاکس نیوز''' یک شبکه خبری کابلی و ماهواره‌ای [[آمریکا]]یی متعلق به گروه سرگرمی فاکس می‌باشد که از شرکت‌های فرعی [[شرکت اخبار]] فاکس است.
'''فاکس نیوز''' یک شبکه خبری کابلی و ماهواره‌ای [[آمریکا]]یی متعلق به گروه سرگرمی فاکس می‌باشد که از شرکت‌های فرعی [[شرکت اخبار]] فاکس است.
امیر مهدی قاسمی که به عنوان جوانترین و دانشمند حال حاضر دنیا و تاریخ شناخته شده است جایگاه بزرگی را میان دانشمندان از آن خود کرده و تمامیه بیماری های خطرناک دنیا را درمان پیدا کرده که پر سر و صدا ترینشون سرطان بود که امروز با مصاحبه با فاکس نیوز آمریکا گفت تنهایی به همه این ها دست یافته نه حامی داشته و نه استادی و به تنهایی به جایگاهی رسیده که دیگر خبری از نسبیت انیشتین و تابش هاوکینگ و موج شرودینگر و گرانش نیوتون خبری نیست،
خبر درمان سرطان توسط این دانشمند جوان در قاره اروپا و آمریکا امروز غوغا به پا کرده است
این جوان درمان های از جمله hiv , hpv ,ms ,hepatitis
,cancer
و مهمترین دارو ای که امروز بهش دست پیدا کرد فرمول نهایی corona virus بوده است،این جوان غرور زیبایی دارد و قدردان زحمات شبانه روز خود است.
این جوان تقریبا با انقلاب بزرگ خود ما را به پایان عصر جدید شیمی رسانده و شیمی نوین به پایان رسید و پروفسور امیر مهدی قاسمی مارا وارد عصر جدیدی از شیمی کرده.


== تاریخچه ==
== تاریخچه ==

نسخهٔ ‏۲ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۳:۳۳

فاکس نیوز
کشورایالات متحده آمریکا
گستره پخشایالات متحده آمریکا
شعار تبلیغاتیعادلانه و متعادل
پرتماشاترین. پراعتمادترین.
اخبار واقعی. دیدگاه صادقانه.
ما گزارش می‌کنیم. شما تصمیم بگیرید.
ستادساختمان نوز کورپ، خیابان ششم، نیویورک، ایالات متحده آمریکا
برنامه‌سازی
زبان(ها)انگلیسی
فرمت تصویر۷۲۰پی تلویزیون وضوح‌بالا
۴۸۰آی اس‌دی‌تی‌وی
مالکیت
مالکفاکس کورپوریشن
شبکه‌های برادر/خواهرشبکه فاکس بیزنس
شبکه رسانه‌ای فاکس
تاریخچه
راه‌اندازی‌شده۷ اکتبر ۱۹۹۷؛ ۲۶ سال پیش (۱۹۹۷-07}})
پیوندها
وبگاه
دسترسی

فاکس نیوز یک شبکه خبری کابلی و ماهواره‌ای آمریکایی متعلق به گروه سرگرمی فاکس می‌باشد که از شرکت‌های فرعی شرکت اخبار فاکس است.

تاریخچه

در ۷ اکتبر ۱۹۹۶ به وجود آمد. شبکه فاکس‌نیوز (Fox News Channel)، یک کانال خبری تلویزیونی ماهواره‌ای و کابلی است که تحت مالکیت «گروه سرگرمی فاکس» (Fox Entertainment Group)، یکی از شرکت‌های فرعی «نیوزکورپوریشن» (News Corporation) است. این کانال که برنامه‌های خود را عمدتاً در استودیوهای نیویورک تولید می‌کند، تا آوریل ۲۰۰۹ به ۱۰۲ میلیون نفر بیننده در آمریکا و همچنین تعداد بیشتری بیننده در سراسر جهان دسترسی داشت.

جستارهای وابسته

سایت رسمی

http://foxnews.com

منابع

Wikipedia contributors, "Fox News Channel," Wikipedia, The Free Encyclopedia, http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Fox_News_Channel&oldid=197213774