ورزشگاه آرنا خیمکی: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
MahdiBot (بحث | مشارکت‌ها)
جزبدون خلاصۀ ویرایش
خط ۲۸: خط ۲۸:
| dimensions = ۱۰۵ × ۶۸
| dimensions = ۱۰۵ × ۶۸
}}
}}
'''ورزشگاه آرنا خیمکی''' {{به روسی|Арена Химки}} یک [[ورزشگاه]] در شهر [[خیمکی]] [[روسیه]] است.این ورزشگاه دارای گنجایش ۱۸٬۶۳۶ نفر است.این ورزشگاه در سال ۲۰۰۸ و به جهت استفاده استادیوم خانگی باشگاه فوتبال خیمکی افتتاح شده است.از آنجایی که ورزشگاه [[باشگاه فوتبال دینامو مسکو]] در حال بازسازی است این باشگاه نیز از سال ۲۰۰۹ از این ورزشگاه جهت بازی های خانگی خود استفاده میکند. و همچنین از سال های 2010 تا 2016 باشگاه [[زسکا مسکو]] در ان بازی های خانگی خود را انجام می داد
'''ورزشگاه آرنا خیمکی''' {{به روسی|Арена Химки}} یک [[ورزشگاه]] در شهر [[خیمکی]] [[روسیه]] است.این ورزشگاه دارای گنجایش ۱۸٬۶۳۶ نفر است.این ورزشگاه در سال ۲۰۰۸ و به جهت استفاده استادیوم خانگی باشگاه فوتبال خیمکی افتتاح شده است.از آنجایی که ورزشگاه [[باشگاه فوتبال دینامو مسکو]] در حال بازسازی است این باشگاه نیز از سال ۲۰۰۹ از این ورزشگاه جهت بازی های خانگی خود استفاده میکند. و همچنین از سال های 2010 تا 2016 باشگاه [[زسکا مسکو]] در آن بازی های خانگی خود را انجام می داد.


== منابع ==
== منابع ==

نسخهٔ ‏۹ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۰۰:۲۰

ورزشگاه آرنا خیمکی
Map
نام کاملارنا خیمکی
مکانخیمکی, روسیه
مالکباشگاه خیمکی و دینامو مسکو
گنجایش۱۸٬۶۳۶
ابعاد زمین۱۰۵ × ۶۸
ساخت
ساخت۲۰۰۵-۲۰۰۸
گشایشسپتامبر ۲۰, ۲۰۰۸[۱]
معمارMihailo Stupar (Maritimo Group)
استفاده‌کنندگان
باشگاه فوتبال دینامو مسکو

ورزشگاه آرنا خیمکی (به روسی: Арена Химки) یک ورزشگاه در شهر خیمکی روسیه است.این ورزشگاه دارای گنجایش ۱۸٬۶۳۶ نفر است.این ورزشگاه در سال ۲۰۰۸ و به جهت استفاده استادیوم خانگی باشگاه فوتبال خیمکی افتتاح شده است.از آنجایی که ورزشگاه باشگاه فوتبال دینامو مسکو در حال بازسازی است این باشگاه نیز از سال ۲۰۰۹ از این ورزشگاه جهت بازی های خانگی خود استفاده میکند. و همچنین از سال های 2010 تا 2016 باشگاه زسکا مسکو در آن بازی های خانگی خود را انجام می داد.

منابع