بحث کاربر:Reasoneditor: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Reasoneditor (بحث | مشارکت‌ها)
Reasoneditor (بحث | مشارکت‌ها)
خط ۸۷: خط ۸۷:
کاربر گرامی با تشکر از مشارکت شما در ویکی پدیا، لطفا [[سه سال در آسیا]] را خیلی خلاصه‌تر کنید طوری که حجم مقاله یک سوم فعلی شود تا شائبه [[وپ:نقض حق تکثیر]] نداشته باشد. [[وپ:راهنمای حق تکثیر]] را هم ببینید. با سپاس.--[[کاربر:Taranet|Taranet]] ([[بحث کاربر:Taranet|بحث]]) ‏۱۹ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۲۷ (UTC)
کاربر گرامی با تشکر از مشارکت شما در ویکی پدیا، لطفا [[سه سال در آسیا]] را خیلی خلاصه‌تر کنید طوری که حجم مقاله یک سوم فعلی شود تا شائبه [[وپ:نقض حق تکثیر]] نداشته باشد. [[وپ:راهنمای حق تکثیر]] را هم ببینید. با سپاس.--[[کاربر:Taranet|Taranet]] ([[بحث کاربر:Taranet|بحث]]) ‏۱۹ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۲۷ (UTC)


{{پینگ|‏Taranet}} با تشکر از راهنمایی شما، ذکر کردم که این متن خلاصه چه کتابی است و تقطیع نیز نمیباشد، بلکه بازگویی دوباره است. در جایجای مقاله نوشته شده که: [[کاربر:Reasoneditor|Reasoneditor]] ([[بحث کاربر:Reasoneditor#top|بحث]]) ‏۱۹ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۳۶ (UTC) گوبینو معتقد است، وی اینگونه میگوید وغیره.
{{پینگ|‏Taranet}} با تشکر از راهنمایی شما، ذکر کردم که این متن خلاصه چه کتابی است و تقطیع نیز نمیباشد، بلکه بازگویی دوباره است. در جایجای مقاله نوشته شده که: گوبینو معتقد است، وی اینگونه میگوید وغیره. [[کاربر:Reasoneditor|Reasoneditor]] ([[بحث کاربر:Reasoneditor#top|بحث]]) ‏۱۹ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۳۷ (UTC)

نسخهٔ ‏۱۹ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۳۷

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Reasoneditor»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- ح.فاطمی«بحث» ‏۲۲ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۰۶:۱۰ (UTC)[پاسخ]

بهبود مقاله

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ سه سال در آسیا که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

  • در مقالهٔ سه سال در آسیا :
    • با توجه به حجم کم الگوی خرد مناسب را در انتهای مقاله قرار دهید.
    • رده‌بندی انجام نشده‌است و به علت نبود میان‌ویکی ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.
    • برای نوشتن معادل‌های غیر فارسی از {{به زبان}} استفاده نمائید.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۲۷ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۱۲ (UTC)[پاسخ]


ممنوعیت کپی‌کاری

کاربر گرامی!

از اینکه زمان خود را صرف گسترش مقالات می‌کنید متشکریم. لطفاً توجه کنید که در بیشتر موارد، کپی خط‌به‌خط از وبگاه‌ها، خبرگزاری‌ها یا کتاب‌ها خلاف سیاست حق تکثیر ویکی‌پدیاست. به جای کُپی–پیست کردن مطالب، می‌توانید آن را با انشای خودتان به‌طور کامل بازنویسی کنید بدون آنکه اصل موضوع تغییر کند، یا آن را خلاصه‌نویسی کنید و به منبع اصلی ارجاع دهید. آوردن مطلب با تغییر بسیار اندک، به طوری که نوشتهٔ جدید اثری منتج تلقی شود نیز هنوز در تضاد با قانون حق تکثیر است.

کپی از مطالب تحت مالکیت عمومی (همچون ۵ جلد نخست از فرهنگ فارسی معین) و استفاده از آنها به عنوان پایه در مقالات ویکی‌پدیا، کاملاً بی‌اشکال است.

مقاله‌ها و مطالب ناقض حق تکثیر به دست مدیران حذف خواهند شد. به نظر می‌آید که برخی از ویرایش‌های اخیرتان با این قانون ناسازگارند. لطفاً «ویکی‌پدیا:کپی‌کاری»، «ویکی‌پدیا:کپی مکنید» و «ویکی‌پدیا:راهنمای حق تکثیر» را مرور کنید. اگر پس از خواندن راهنمای حق تکثیر به نظرتان رسید که هیچ تعارضی با قوانین و سیاست‌ها بوجود نیامده‌است، لطفاً در صفحهٔ بحث من یک پیام بگذارید و دلایلتان را ذکر کنید. با سپاس. Luckie Luke (بحث) ‏۱۹ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۲۱ (UTC) {پاسخ به: } دوست عزیز مقاله سه سال در آسیا را بنده ایجاد کردم و در وسط ویرایش کاربری آن را به صفحه ای دیگر یعنی گوبینو پیوند زد، در حالیکه من در حال خلاصه کردن کتاب بودم و اگر کل خلاصه را در مدخلِ گوبینو میگذاشتم بدلیل تیترهای بسیار در آن مقاله اختلال ایجاد میشد. از این رو مجدداً صفحه ایجاد کردم. از آنجایی که من تازه آمده ام نمیتوانستم ندانسته در مقاله دیگری دست ببرم. @Luckie Luke دوست عزیز مقاله سه سال در آسیا را بنده ایجاد کردم و در وسط ویرایش کاربری آن را به صفحه ای دیگر یعنی گوبینو پیوند زد، در حالیکه من در حال خلاصه کردن کتاب بودم و اگر کل خلاصه را در مدخلِ گوبینو میگذاشتم بدلیل تیترهای بسیار در آن مقاله اختلال ایجاد میشد. از این رو مجدداً صفحه ایجاد کردم. از آنجایی که من تازه آمده ام نمیتوانستم ندانسته در مقاله دیگری دست ببرم.[پاسخ]

ویرایش اخلالگرانه

با درود؛ ویرایش‌های اخیر شما مصداق ویرایش اخلالگرانه است. لطفاً از ادامهٔ این روند خودداری کنید و با مشارکت‌هایتان به گسترش دانشنامه کمک کنید. چنانچه هشدارها را جدی نگیرید ممکن است دسترسی حساب کاربری شما مسدود شود.

پیشنهاد من این است که با ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و ویکی‌پدیا چه چیزی است آشنا شوید.

Déjà vu ‏۱۹ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۴۱ (UTC)[پاسخ]

@DejaVu: دوست عزیز مقاله سه سال در آسیا را بنده ایجاد کردم و در وسط ویرایش کاربری آن را به صفحه ای دیگر یعنی گوبینو پیوند زد، در حالیکه من در حال خلاصه کردن کتاب بودم و اگر کل خلاصه را در مدخلِ گوبینو میگذاشتم بدلیل تیترهای بسیار در آن مقاله اختلال ایجاد میشد. از این رو مجدداً صفحه ایجاد کردم. از آنجایی که من تازه آمده ام نمیتوانستم ندانسته در مقاله دیگری دست ببرم.

هشدار نقض قانون مالکیت محتوا

به نظر می‌آید شما اخیراً در یک جنگ ویرایشی درگیر بوده‌اید و قانون وپ:مالکیت محتوا را در ویرایش‌های اخیرتان نقض کرده‌اید. توجه کنید شما مالک محتوای مقالات یا هر صفحه دیگر در ویکی‌پدیا نیستید؛ اگر شما یک محتوا را ایجاد کرده‌اید یا ویرایش می‌کنید، بدانید که دیگران هم آن را ویرایش خواهند کرد و با توجه به این دلیل، شما نباید آنها را از این کار محروم کنید؛ اگر نمی‌خواهید نوشته‌هایتان توسط دیگران ویرایش و تکثیر شود، نفرستیدشان. در ضمن آگاه باشید کاربرانی که در مقالات فراوانی با کاربران دیگر دچار درگیری می‌شوند، ممکن است به خاطر جنگ ویرایشی از مشارکت منع بشوند. لطفاً سعی کنید ویرایش‌ها را پشت سر هم واگردانی نکنید و به جای آن بحث را به صفحهٔ بحث و مباحثهٔ کلامی در جهت کسب اجماع میان ویرایش‌گران سوق دهید. در صورت لزوم هم می‌توانید حل اختلاف را پیگیری کنید.

Luckie Luke (بحث) ‏۱۹ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۰۱ (UTC)[پاسخ]

استفاده از چند حساب کاربری

کاربر گرامی! توجه داشته باشید که اگر چه داشتن چند حساب کاربری در ویکی‌پدیا مجاز است، اما اگر ارتباط بین این حساب‌ها را علنی نکرده باشید اجازه ندارید از آن‌ها به شکل هم‌جهت استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر ویکی‌پدیا:حساب زاپاس را بخوانید. توجه کنید که استفادهٔ غیر مجاز از چند حساب کاربری می‌تواند به قطع دسترسی تمام این حساب‌ها منجر بشود. این امر شامل مشارکت از طریق ترکیبی از حساب‌های ثبت‌نام کرده و گمنام (آی‌پی) نیز می‌شود.

اگر چند حساب دارید می‌توانید رابطهٔ آن‌ها را مثلاً با کمک الگوی {{حساب جایگزین}} علنی کنید. Luckie Luke (بحث) ‏۱۹ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۸:۰۲ (UTC)[پاسخ]

خلاصه سازی سه سال در آسیا

کاربر گرامی با تشکر از مشارکت شما در ویکی پدیا، لطفا سه سال در آسیا را خیلی خلاصه‌تر کنید طوری که حجم مقاله یک سوم فعلی شود تا شائبه وپ:نقض حق تکثیر نداشته باشد. وپ:راهنمای حق تکثیر را هم ببینید. با سپاس.--Taranet (بحث) ‏۱۹ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۲۷ (UTC)[پاسخ]

@Taranet: با تشکر از راهنمایی شما، ذکر کردم که این متن خلاصه چه کتابی است و تقطیع نیز نمیباشد، بلکه بازگویی دوباره است. در جایجای مقاله نوشته شده که: گوبینو معتقد است، وی اینگونه میگوید وغیره. Reasoneditor (بحث) ‏۱۹ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۳۷ (UTC)[پاسخ]