درگاه:طبرستان/ورزشکاران/۶: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
صفحه‌ای تازه حاوی «95پیکسل|چپ '''قاسم رضایی''' (زاده ۲۷ مرداد...» ایجاد کرد
 
MammothBot (بحث | مشارکت‌ها)
←‏top: اصلاح پیوند(های) داخلی با استفاده از AWB
خط ۱: خط ۱:
[[پرونده:Rio_2016_Wrestling_139505262328022008403934.jpg|95پیکسل|چپ]]
[[پرونده:Rio 2016 Wrestling 139505262328022008403934.jpg|95پیکسل|چپ]]
'''[[قاسم رضایی]]''' (زاده ۲۷ مرداد ۱۳۶۴ در [[آمل]]) فرنگی گیر آملی است که در [[المپیک لندن]] در وزن ۹۶ کیلوگرم قهرمان شد و برنده مدال برنز [[المپیک ریو]] در وزن ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی است. قاسم تنها کشتی‌گیر فرنگی تاریخ ایران است که دو مدال المپیک دارد. رضایی علاوه بر این دو المپیک در مسابقات [[المپیک پکن]] نیز شرکت کرده بود. او در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۴ برنده مدال برنز و در سال ۲۰۱۵ برنده مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان شد. فیلا در گزارشی او را به عنوان فردی قدرتمند و پر امید معرفی ود و او را در زمره برجسته‌ترین کشتی گیران چند سال گذشته جهان قرار داد.
'''[[قاسم رضایی (ورزشکار)|قاسم رضایی]]''' (زاده ۲۷ مرداد ۱۳۶۴ در [[آمل]]) فرنگی گیر آملی است که در [[المپیک لندن]] در وزن ۹۶ کیلوگرم قهرمان شد و برنده مدال برنز [[المپیک ریو]] در وزن ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی است. قاسم تنها کشتی‌گیر فرنگی تاریخ ایران است که دو مدال المپیک دارد. رضایی علاوه بر این دو المپیک در مسابقات [[المپیک پکن]] نیز شرکت کرده بود. او در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۴ برنده مدال برنز و در سال ۲۰۱۵ برنده مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان شد. فیلا در گزارشی او را به عنوان فردی قدرتمند و پر امید معرفی ود و او را در زمره برجسته‌ترین کشتی گیران چند سال گذشته جهان قرار داد.

نسخهٔ ‏۹ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۲۶

قاسم رضایی (زاده ۲۷ مرداد ۱۳۶۴ در آمل) فرنگی گیر آملی است که در المپیک لندن در وزن ۹۶ کیلوگرم قهرمان شد و برنده مدال برنز المپیک ریو در وزن ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی است. قاسم تنها کشتی‌گیر فرنگی تاریخ ایران است که دو مدال المپیک دارد. رضایی علاوه بر این دو المپیک در مسابقات المپیک پکن نیز شرکت کرده بود. او در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۴ برنده مدال برنز و در سال ۲۰۱۵ برنده مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان شد. فیلا در گزارشی او را به عنوان فردی قدرتمند و پر امید معرفی ود و او را در زمره برجسته‌ترین کشتی گیران چند سال گذشته جهان قرار داد.