بحث کاربر:Sajad.dehghan: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Sajad.dehghan (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
Raamin (بحث | مشارکت‌ها)
بیربط به صفحه بحث
 
خط ۱: خط ۱:
علی دهقان دانالو زاده ی بیستم فروردین ماه سال یکهزار سیصد و سی هشت هجری شمسی در شهر ارومیه میباشد وی در سال پنجاه و پنج به مقام ریاست فروش فروشگاههای بزرگ کوروش در خیابان محمودیه تهران درآمد و طی سال های ۵۹ تا ۶۱ به دلیل عزیمت به خدمت مقدس سربازی در جبهه های جنگ علیه باطل جنگید و در سال های ۶۷ لغایت ۸۴ به مقام مدیریت عاملی فروشگاههای قدس (کوروش سابق) برگزیده و همچنین دارای نشان لیاقت از سازمان بسیج مستضعفین می باشد...نامبرده از عوامل سازمانی بنیاد شهید در این مجموعه بوده و سال ۸۴ به دلیل انحلال فروشگاه های زنجیره ای قدس بازنشسته و از شغل کناره گیری کرد وی همچنین در سال ۶۶ با سرور امینیان رییس کارگزینی فروشگاههای قدس ازدواج و از وی صاحب یک فرزند ذکور به نام سجاد بوده و همچنین از همسر دوم خود فرزندی دیگر با نام سینا را مختار می باشد علی دهقان همچنین عضو هئیت مدیره تعاونی مسکن قدس و رئیس هئیت مدیره مجتمع مسکونی قدس بوده ودر نهم آذر ماه سال یکهزار و سیصد و نود و پنج هجری شمسی در عین نا باوری به دلیل بیماری عروقی چشم از جهان گشود و به دیار باقی شتافت روحش قرین رحمت ایزدی باشد ان شالله....


== خوش‌آمدید ==
== خوش‌آمدید ==
خط ۶۴: خط ۶۳:
'''نکته:''' در ویکی‌پدیا معیارهای سنجش سرشناسی با جامعه و کوچه و بازار تفاوت دارد. پیش از قضاوت حتماً [[وپ:سرشناسی]] را مطالعه کنید.
'''نکته:''' در ویکی‌پدیا معیارهای سنجش سرشناسی با جامعه و کوچه و بازار تفاوت دارد. پیش از قضاوت حتماً [[وپ:سرشناسی]] را مطالعه کنید.
[[User:UnitedPowers|UnitedPowers]][[بحث کاربر:UnitedPowers|<sup style="color:#000">Talk</sup>]] ‏۱۸ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۲۲ (UTC)
[[User:UnitedPowers|UnitedPowers]][[بحث کاربر:UnitedPowers|<sup style="color:#000">Talk</sup>]] ‏۱۸ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۲۲ (UTC)

== علی دهقان دانالو ==

علی دهقان دانالو زاده ی بیستم فروردین ماه سال یکهزار سیصد و سی هشت هجری شمسی در شهر ارومیه میباشد وی در سال پنجاه و پنج به مقام ریاست فروش فروشگاههای بزرگ کوروش در خیابان محمودیه تهران درآمد و طی سال های ۵۹ تا ۶۱ به دلیل عزیمت به خدمت مقدس سربازی در جبهه های جنگ علیه باطل جنگید و در سال های ۶۷ لغایت ۸۴ به مقام مدیریت عاملی فروشگاههای قدس (کوروش سابق) برگزیده و همچنین دارای نشان لیاقت از سازمان بسیج مستضعفین می باشد...نامبرده از عوامل سازمانی بنیاد شهید در این مجموعه بوده و سال ۸۴ به دلیل انحلال فروشگاه های زنجیره ای قدس بازنشسته و از شغل کناره گیری کرد وی همچنین در سال ۶۶ با سرور امینیان رییس کارگزینی فروشگاههای قدس ازدواج و از وی صاحب یک فرزند ذکور به نام سجاد بوده و همچنین از همسر دوم خود فرزندی دیگر با نام سینا را مختار می باشد علی دهقان همچنین عضو هئیت مدیره تعاونی مسکن قدس و رئیس هئیت مدیره مجتمع مسکونی قدس بوده ودر نهم آذر ماه سال یکهزار و سیصد و نود و پنج هجری شمسی در عین نا باوری به دلیل بیماری عروقی چشم از جهان گشود و به دیار باقی شتافت
روحش قرین رحمت ایزدی باشد ان شالله.... [[کاربر:Sajad.dehghan|Sajad.dehghan]] ([[بحث کاربر:Sajad.dehghan#top|بحث]]) ‏۲۶ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۲۰:۵۲ (UTC)

نسخهٔ کنونی تا ‏۲ فوریهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۲:۲۲

خوش‌آمدید[ویرایش]

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Sajad.dehghan»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به پرسش‌های متفرقه بروید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- ARASH PT  بحث  ‏۱۷ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۲۳:۴۲ (UTC)[پاسخ]

سرشناسی[ویرایش]

کاربر گرامی، برای مقالهٔ اخیرتان ممکن است نیاز به احراز سرشناسی داشته باشید. لطفاً پس از مطالعهٔ وپ:سرشناسی، مدارک و منابع اثبات‌کنندهٔ سرشناسی موضوع را به مقاله بیفزایید. همچنین مطالعهٔ هر یک از موارد زیر می‌تواند به شما در سرشناسی موضوع‌های مختلف کمک کند:

در صورتی که مقالهٔ شما حذف شده‌است، می‌توانید آن را در صفحهٔ تمرین خودتان بسازید و منابع معتبر به آن بیافزائید و از مدیری که مقاله را حذف کرده‌است درخواست بررسی نمائید تا در صورتی که متن شما استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد به بخش مقاله‌ها انتقال یابد.

نکته: در ویکی‌پدیا معیارهای سنجش سرشناسی با جامعه و کوچه و بازار تفاوت دارد. پیش از قضاوت حتماً وپ:سرشناسی را مطالعه کنید. UnitedPowersTalk ‏۱۸ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۵:۲۲ (UTC)[پاسخ]