بحث کاربر:Siyantell: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Siyantell (بحث | مشارکت‌ها)
برچسب: احتمال تبلیغ در فضای کاربری
Grim reaper (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۵۳: خط ۵۳:


[[کاربر:Siyantell|Siyantell]] ([[بحث کاربر:Siyantell#top|بحث]]) ‏۱ فوریهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۰:۵۹ (UTC)
[[کاربر:Siyantell|Siyantell]] ([[بحث کاربر:Siyantell#top|بحث]]) ‏۱ فوریهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۰:۵۹ (UTC)

== نام کاربری تبلیغاتی ==
درود. حساب شما به علت استفاده از نام کاربری تبلیغاتی بسته شد. شما می‌توانید نام کاربری دیگری انتخاب کرده و حساب جدیدی بسازید. همچنین مقاله ای که اخیراً ایجاد کرده بودید هم به علت تبلیغاتی بودن حذف شد. لطفا قوانین ویکی در مورد نام کاربری و ایجاد مقالات را بار دیگر مطالعه کنید. --[[کاربر:Grim reaper|<b style="white-space:nowrap;text-shadow:#000 0em 0em 0.4em,#5a0 -0.2em -0.2em 0.4em,#0a0 0.2em 0.2em 0.4em;color: #000000">فرشتهٔ مرگ</b>]]&nbsp;<sup><small>[[بحث کاربر:Grim reaper|(بحث)]]</small></sup> ‏۱ فوریهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۵۷ (UTC)

نسخهٔ ‏۱ فوریهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۵۷

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Siyantell»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- ARASH PT  بحث  ‏۱ فوریهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۰:۳۰ (UTC)[پاسخ]

سیانتل پخش عمده لوازم جانبی موبایل

سیانتل نام یکی از شرکت فعال در زمینه تجارت الکترونیک و پخش عمده لوازم جانبی موبایل در ایران است. این وب سایت یکی از بهترین و معتبرترین شرکت‌ها در ایران می‌باشد و روزانه بیش از ۳۰ میلیون خریدار به صورت انلاین و حضوری دارد. دفتر مرکزی این شرکت در اصفهان در میدان احمدآباد مجتمع برجگانی طبقهٔ دوم و دفتر مالی این شرکت در اصفهان میدان احمدآباد مجتمع برجگانی طبقهٔ سوم قرار دارد. سیانتل دارای یک انبار کلی می‌باشد که واقع در اصفهان خیابان جی خیابان همدانیان قرار دارد. مدل کسب‌وکار این فروشگاه اینترنتی و همچنین حضوری می‌باشد. یکی از زیر مجموعه‌های شرکت پخش لوازم جانبی سیانتل، مدیا سیانتل است که قرار است با دریافت مجوزهای لازمه در اردیبهشت سال ۱۳۹۹ شروع به کار می‌کند. شرکت سیانتل با دارابودن نماد اعتماد الکترونیکی توانست، اعتماد بسیاری از خریداران اینترنتی را جلب کند و در مهر ماه سال1398 توانست در یک روز مبلغ ۶۵ میلیون تومان فروش اینترنتی داشته باشد. این شرکت به پاس قدر دانی از مشتریان خود تصمیم گرفت که کلیهٔ محصولات خود را با ارسال رایگان تحویل خریداران عزیز دهد. از این رو باعث شد بار دیگر در آذر ماه سال ۹۸ فروش زیادی را از طریق وب سایت خود داشته باشد. کلیهٔ اجناس داخل این فروشگاه به صورت اورجینال عرضه می‌گردد. در حال حاضر تمامی اجناس این شرکت از چین وارد شده و به تمامی کشور ارسال می‌گردد. سیانتل هم‌اکنون با بکارگیری ۵۷ نفر از جوانان کار بلد آمادهٔ خدمت رسانی به تمامی هم وطنان عزیز می‌باشد. وبگاه سیانتل


Siyantell (بحث) ‏۱ فوریهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۰:۵۹ (UTC)[پاسخ]

نام کاربری تبلیغاتی

درود. حساب شما به علت استفاده از نام کاربری تبلیغاتی بسته شد. شما می‌توانید نام کاربری دیگری انتخاب کرده و حساب جدیدی بسازید. همچنین مقاله ای که اخیراً ایجاد کرده بودید هم به علت تبلیغاتی بودن حذف شد. لطفا قوانین ویکی در مورد نام کاربری و ایجاد مقالات را بار دیگر مطالعه کنید. --فرشتهٔ مرگ (بحث) ‏۱ فوریهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۵۷ (UTC)[پاسخ]