زنبق‌های مزرعه (فیلم ۱۹۶۳): تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Hamid Hassani (بحث | مشارکت‌ها)
جز ←‏خلاصهٔ داستان: ویرایش جزئی
خط ۲۹: خط ۲۹:


== خلاصهٔ داستان ==
== خلاصهٔ داستان ==
ماشین هومر اسمیت ([[سیدنی پوآتیه]]) در راه خراب می‌شود. کنار می‌زند تا از چند راهبه‌ای که در آنجا هستند، آب بگیرد. راهبه‌ها در فکر ساختن کلیسایی در آنجا هستند و اسمیت را هدیه‌ای از جانب خدا می‌داند که کلیسا را خواهد ساخت. او پس از کشمکش‌های پیاپی از آنجا که مسیحی معتقدی است، حاضر به ساخت کلیسا می‌شود.
ماشین هومر اسمیت ([[سیدنی پوآتیه]]) در راه خراب می‌شود. کنار می‌زند تا از چند راهبه‌ای که در آنجا هستند، آب بگیرد. راهبه‌ها در فکر ساختن کلیسایی در آنجا هستند و اسمیت را هدیه‌ای از جانب خدا می‌دانند که کلیسا را خواهد ساخت. او پس از کشمکش‌های پیاپی، از آنجا که مسیحی معتقدی است، حاضر به ساخت کلیسا می‌شود.


== جوایز ==
== جوایز ==

نسخهٔ ‏۱۲ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۳:۴۹

زنبق‌های مزرعه
کارگردانرالف نلسون
تهیه‌کنندهرالف نلسون
نویسندهویلیام ادموند بارت
جیمز پو
بازیگرانسیدنی پوآتیه
لیلیا اسکالا
موسیقیجری گلدسمیت
فیلم‌بردارارنست هالر
توزیع‌کنندهیونایتد آرتیستس
تاریخ‌های انتشار
۱۹۶۳
مدت زمان
۹۴ دقیقه
کشورایالات متحده
زبانانگلیسی
هزینهٔ فیلم۲۴۰٬۰۰۰ دلار
فروش گیشه۳ میلیون دلار

زنبق‌های مزرعه یا سوسن‌های صحرا (به انگلیسی: Lilies of the Field) فیلمی ۹۴ دقیقه‌ای به کارگردانی رالف نلسون و با بازی سیدنی پوآتیه و لیلیا اسکالا محصول سال ۱۹۶۳ کشور ایالات متحده است. فیلمنامه این فیلم از رمانی به همین نام نوشته ویلیام ادموند بارت اقتباس شده است.

خلاصهٔ داستان

ماشین هومر اسمیت (سیدنی پوآتیه) در راه خراب می‌شود. کنار می‌زند تا از چند راهبه‌ای که در آنجا هستند، آب بگیرد. راهبه‌ها در فکر ساختن کلیسایی در آنجا هستند و اسمیت را هدیه‌ای از جانب خدا می‌دانند که کلیسا را خواهد ساخت. او پس از کشمکش‌های پیاپی، از آنجا که مسیحی معتقدی است، حاضر به ساخت کلیسا می‌شود.

جوایز

منابع

  • مشارکت‌کنندگان ویکی‌پدیا. «Lilies of the Field (1963 film)». در دانشنامهٔ ویکی‌پدیای انگلیسی، بازبینی‌شده در ۱۴ اوت ۲۰۱۴.
  • http://www.imdb.com/title/tt0057251/. پارامتر |عنوان= یا |title= ناموجود یا خالی (کمک)