جزیره رنگین: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
CommonsDelinker (بحث | مشارکت‌ها)
پروندهٔ Rangin.jpg که در ویکی‌انبار به دست Gbawden حذف شده بود، به این علت برداشته شد: per c:Commons:Deletion requests/Files uploaded by سینمانوین
پیوند
خط ۱۴: خط ۱۴:
| انتشار =۶ دی ۱۳۹۴
| انتشار =۶ دی ۱۳۹۴
}}
}}
'''جزیرهٔ رنگین''' فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی [[خسرو سینایی]] در سال ۱۳۹۳ می‌باشد. [[فیلمنامه]] با اقتباس آزاد از زندگی احمد نادعلیان نوشته شده و بهانه‌ای ست برای آنکه بتوان گوشه‌ای از جذابیت‌های جزیرهٔ هرمز را در سینمای ایران ثبت کند. در این فیلم به جز [[مهدی احمدی]] تعدادی از بازیگران بومی جزیرهٔ هرمز به ایفای نقش پرداختند.
'''جزیرهٔ رنگین''' فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی [[خسرو سینایی]] در سال ۱۳۹۳ می‌باشد. [[فیلمنامه]] با اقتباس آزاد از زندگی [[احمد نادعلیان]] نوشته شده و بهانه‌ای ست برای آنکه بتوان گوشه‌ای از جذابیت‌های جزیرهٔ هرمز را در سینمای ایران ثبت کند. در این فیلم به جز [[مهدی احمدی]] تعدادی از بازیگران بومی جزیرهٔ هرمز به ایفای نقش پرداختند.


این فیلم در تاریخ ۶ دی ۱۳۹۴ در سینماهای ایران اکران شده‌است.
این فیلم در تاریخ ۶ دی ۱۳۹۴ در سینماهای ایران اکران شده‌است.

نسخهٔ ‏۷ دسامبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۷:۱۸

جزیرهٔ رنگین
کارگردانخسرو سینایی
تهیه‌کنندهخسرو سینایی
نویسندهخسرو سینایی
بازیگرانمهدی احمدی
موسیقیلوریس چکناوریان
فیلم‌بردارعلی لقمانی
تدوین‌گرعلیرضا کریمی
توزیع‌کنندههنر و تجربه
تاریخ‌های انتشار
۶ دی ۱۳۹۴
کشورایران
زبانفارسی

جزیرهٔ رنگین فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی خسرو سینایی در سال ۱۳۹۳ می‌باشد. فیلمنامه با اقتباس آزاد از زندگی احمد نادعلیان نوشته شده و بهانه‌ای ست برای آنکه بتوان گوشه‌ای از جذابیت‌های جزیرهٔ هرمز را در سینمای ایران ثبت کند. در این فیلم به جز مهدی احمدی تعدادی از بازیگران بومی جزیرهٔ هرمز به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم در تاریخ ۶ دی ۱۳۹۴ در سینماهای ایران اکران شده‌است.

منابع