هوش سیاه: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
بدون خلاصۀ ویرایش
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
Poya.taheri (بحث | مشارکت‌ها)
اصلاح و کامل شد
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
خط ۴۸: خط ۴۸:
| production_website =
| production_website =
}}
}}
'''''هوش سیاه''''' مجموعهٔ تلویزیونی ۱۵ قسمتی با موضوع [[جرائم اینترنتی و رایانه ای|جرائم رایانه‌ای]] است. کارگردان این مجموعه [[مسعود آب‌پرور]] و تهیه‌کنندهٔ آن [[عباس فاطمی]] است.<ref name="test2">[http://www.iribtv.ir/index.php?option=com_content&task=view&id=1366&Itemid=235 پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت سیما].</ref> این مجموعه از تاریخ ۹ تیرماه ۱۳۹۸ از شبکه آی فیلم فارسی باز پخش شد .
'''''هوش سیاه''''' مجموعهٔ تلویزیونی ۱۵ قسمتی با موضوع [[جرائم اینترنتی و رایانه ای|جرائم رایانه‌ای]] است. کارگردان این مجموعه [[مسعود آب‌پرور]] و تهیه‌کنندهٔ آن [[عباس فاطمی]] است.<ref name="test2">[http://www.iribtv.ir/index.php?option=com_content&task=view&id=1366&Itemid=235 پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت سیما].</ref> این مجموعه پلیسی چند بار از شبکه های مختلف فارسی باز پخش شد است.


== بازیگران ==
== بازیگران ==

نسخهٔ ‏۱۳ ژوئیهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۲۳:۴۸

هوش سیاه
پوستر رسمی
ژانراکشن، پلیسی
نویسندهآرش قادری
سید رضا اورنگ
نیاز اسماعیل پور
شیوا کاظمی
حمید پیش قدم
علیرضا محمود زاده[۱]
کارگردانمسعود آب پرور[۱]
بازیگرانحسین یاری
کیکاووس یاکیده
رضا آشتیانی
ارسلان قاسمی
افشین کتانچی
روح الله کمانی
کمند امیرسلیمانی
داریوش اسد زاده[۱]
سازنده موسیقی متنآرمان موسی پور[۱]
زبان اصلیفارسی
شمار قسمت‌ها۱۵
تولید
تهیه‌کنندهسید عباس فاطمی نویسی[۱]
مکان تولیدتهران
فیلم‌برداریهاشم گرامی
مدت۱ اردیبهشت ۱۳۸۹
پخش
شبکهٔ اصلیشبکه سه سیما[۱]
انتشار
پیش ازهوش سیاه ۲

هوش سیاه مجموعهٔ تلویزیونی ۱۵ قسمتی با موضوع جرائم رایانه‌ای است. کارگردان این مجموعه مسعود آب‌پرور و تهیه‌کنندهٔ آن عباس فاطمی است.[۲] این مجموعه پلیسی چند بار از شبکه های مختلف فارسی باز پخش شد است.

بازیگران

بازیگران اصلی

سایر بازیگران مهمان

خلاصه داستان

سرگرد احمدی معاون دایره پیشگیری و مبارزه با جرایم رایانه ای پلیس است که همراه با دستیاران خود درگیر پروندهٔ پیچیدهٔ یک خرابکار و نابغهٔ رایانه و الکترونیک، "جمشید کاظمی" با نام تقلبی "کامران پوریایی" شده‌است.

فیلمبرداری

فیلم‌برداری این مجموعه تماماً بر روی دست انجام شده‌است و به گفتهٔ کارگردان مجموعه، پلانی وجود ندارد که در آن دوربین روی سه‌پایه قرار گرفته باشد. در این مجموعهٔ تلویزیونی عمدتاً موضوعات بلوتوث، سرقت نرم‌افزار، هک، شرکت‌های هرمی، دوستی‌های اینترنتی مورد بحث قرار می‌گیرند.

سری دوم هوش سیاه

سری دوم این سریال در اردیبهشت ۱۳۹۲ پخش شد. در این مجموعه به مسائل امنیتی پرداخته شده و پلیس مبارزه با جرایم رایانه‌ای در حال مبارزه با چنین متخلفانی است.[۱]

سایر عوامل

منابع

پیوند به بیرون