بردلی کوپر: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
بدون خلاصۀ ویرایش
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
جز ویرایش 5.208.8.149 (بحث) به آخرین تغییری که Mehregaan انجام داده بود واگردانده شد
برچسب: واگردانی
خط ۲۱: خط ۲۱:
'''بردلی چارلز کوپر''' {{انگلیسی|Bradley Charles Cooper}} (متولد: ۵ ژانویه ۱۹۷۵) بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر [[آمریکا]]یی می‌باشد. بردلی برای اولین بار بخاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی‌ای همچون [[آلیاس]] و [[جک و بابی]] شناخته می‌شد. سپس بازی وی در فیلم‌هایی همچون [[مرد پاسخ‌های مثبت]] و [[با تو حال نمی‌کند (فیلم)|با تو حال نمی‌کند]] دیده شد. اما شهرت بسیار وی برای بازی در فیلم‌های [[خماری (مجموعه فیلم)|خماری]] (۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳)، [[نامحدود (فیلم)|نامحدود]] (۲۰۱۱) و ای-تیم (۲۰۱۰) شکل گرفت. بازی وی در فیلم [[اخاذی آمریکایی]] محصول سال ۲۰۱۳، بسیار مورد تحسین منتقدین قرار گرفت. کوپر در این فیلم با [[کریستین بیل]] هم‌بازی شد.
'''بردلی چارلز کوپر''' {{انگلیسی|Bradley Charles Cooper}} (متولد: ۵ ژانویه ۱۹۷۵) بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر [[آمریکا]]یی می‌باشد. بردلی برای اولین بار بخاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی‌ای همچون [[آلیاس]] و [[جک و بابی]] شناخته می‌شد. سپس بازی وی در فیلم‌هایی همچون [[مرد پاسخ‌های مثبت]] و [[با تو حال نمی‌کند (فیلم)|با تو حال نمی‌کند]] دیده شد. اما شهرت بسیار وی برای بازی در فیلم‌های [[خماری (مجموعه فیلم)|خماری]] (۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳)، [[نامحدود (فیلم)|نامحدود]] (۲۰۱۱) و ای-تیم (۲۰۱۰) شکل گرفت. بازی وی در فیلم [[اخاذی آمریکایی]] محصول سال ۲۰۱۳، بسیار مورد تحسین منتقدین قرار گرفت. کوپر در این فیلم با [[کریستین بیل]] هم‌بازی شد.


برای بازی در دو فیلم [[دفترچه امیدبخش]] و [[اخاذی آمریکایی]] که هردو نیز به کارگردانی [[دیوید او. راسل]] هستند، نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. بردلی کوپر با بازی در فیلم تک تیرانداز آمریکایی به کارگردانی کلینت ایستوود برای سومین بار نامزد جایزه اسکار برای بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. وی همچنین یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم بود و توانست بار چهارم برای بهترین فیلم نامزد اسکار شود. این فیلم در گیشه فروش بسیار بالایی داشت.بردلي كوپر در سال ٢٠١٨ موفق به دريافت اسكار براي بهترين بازيگر مرد در فيلم A star is born به كارگرداني خودش شد .
برای بازی در دو فیلم [[دفترچه امیدبخش]] و [[اخاذی آمریکایی]] که هردو نیز به کارگردانی [[دیوید او. راسل]] هستند، نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. بردلی کوپر با بازی در فیلم تک تیرانداز آمریکایی به کارگردانی کلینت ایستوود برای سومین بار نامزد جایزه اسکار برای بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. وی همچنین یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم بود و توانست بار چهارم برای بهترین فیلم نامزد اسکار شود. این فیلم در گیشه فروش بسیار بالایی داشت.


در سال ۲۰۱۱، مجله [[پیپل]] نام بردلی کوپر را در لیست جذاب‌ترین مردان جهان قرار داد.
در سال ۲۰۱۱، مجله [[پیپل]] نام بردلی کوپر را در لیست جذاب‌ترین مردان جهان قرار داد.

نسخهٔ ‏۲۶ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۰:۵۳

بردلی کوپر

بردلی کوپر در مراسم اکران فیلم کلاهبرداری آمریکایی (۲۰۱۴)
نام اصلی بردلی چارلز کوپر
تولد ۵ ژانویهٔ ۱۹۷۵ ‏(۴۹ سال)
فیلادلفیا، پنسیلوانیا، آمریکا
والدین گلوریا
چارلز
ملیت آمریکایی
پیشه بازیگر
سال‌های فعالیت ۱۹۹۹–اکنون
همسر(ها) جنیفر اسپوزیتو (ا. ۲۰۰۶–ج. ۲۰۰۷)
شریک(های)
زندگی
ایرینا شایک (۲۰۱۵–اکنون)
فرزندان ۱
صفحه در وبگاه IMDb

بردلی چارلز کوپر (به انگلیسی: Bradley Charles Cooper) (متولد: ۵ ژانویه ۱۹۷۵) بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر آمریکایی می‌باشد. بردلی برای اولین بار بخاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی‌ای همچون آلیاس و جک و بابی شناخته می‌شد. سپس بازی وی در فیلم‌هایی همچون مرد پاسخ‌های مثبت و با تو حال نمی‌کند دیده شد. اما شهرت بسیار وی برای بازی در فیلم‌های خماری (۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳)، نامحدود (۲۰۱۱) و ای-تیم (۲۰۱۰) شکل گرفت. بازی وی در فیلم اخاذی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۳، بسیار مورد تحسین منتقدین قرار گرفت. کوپر در این فیلم با کریستین بیل هم‌بازی شد.

برای بازی در دو فیلم دفترچه امیدبخش و اخاذی آمریکایی که هردو نیز به کارگردانی دیوید او. راسل هستند، نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. بردلی کوپر با بازی در فیلم تک تیرانداز آمریکایی به کارگردانی کلینت ایستوود برای سومین بار نامزد جایزه اسکار برای بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. وی همچنین یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم بود و توانست بار چهارم برای بهترین فیلم نامزد اسکار شود. این فیلم در گیشه فروش بسیار بالایی داشت.

در سال ۲۰۱۱، مجله پیپل نام بردلی کوپر را در لیست جذاب‌ترین مردان جهان قرار داد.

کودکی

بردلی کوپر در فیلادلفیا متولد شد ولی پس از آن در جنکینتاون بزرگ شد. مادرش، گلوریا، یک ایتالیایی‌تبار و پدرش، چارلز، ایرلندی بود. پدر بردلی در عرصه سهام شرکت‌ها مشغول به کار بوده‌است. او یک خواهر به نام «هالی کوپر» دارد. بردلی یک مسیحی کاتولیک است.

ابتدا او در دانشگاه ویلانوا پذیرفته می‌شود ولی مدتی بعد به دانشگاه جورج‌تاون منتقل می‌شود و در همین دانشگاه مدرک لیسانس زبان انگلیسی خود را در سال ۱۹۹۷ دریافت می‌کند. در دانشگاه جورج‌تاون بردلی به زبان فرانسه مسلط می‌شود و بعد از آن به عنوان دانشجو، ۶ ماه در فرانسه و در اکس آن پروانس اقامت می‌کند. کمی بعد در سال ۲۰۰۰ نیز وی موفق به اخذ مدرک فوق لیسانس از اکتورز استودیو در نیویورک می‌شود.

بازیگری

بردلی کوپر نقش‌آفرینی حرفه‌ای خود را با بازی در یک سریال در سال ۱۹۹۹ آغاز کرد. سپس در فیلم تابستان داغ و نمناک آمریکایی ظاهر شد که شاید یکی از اولین تجربه‌های کاری او در عرصه سینما بوده و مجدداً در یک سریال تلویزیونی دیگر به نام آلیاس ظاهر شد. از دیگر مجموعه‌هایی که کوپر در آن‌ها به ایفای نقش پرداخت می‌توان به جک و بابی اشاره نمود. البته وی پیش‌تر در فیلم می‌خواهم با رایان بنکس ازدواج کنم که یک فیلم تلویزیونی بود نیز به ایفای نقش پرداخته بود.

از نمایش‌هایی که کوپر در این دوره به اجرای آن‌ها پرداخت، نمایشی به نام سه روز بارانی اشاره کرد که در مارس ۲۰۰۶ و در تئاتری در برادوی به نمایش گذاشته شد. وی در این نمایش با دیگر بازیگرانی چون جولیا رابرتز و پاول راد هم‌بازی بود.

بردلی کوپر در مراسم جایزه گولدن گلوب ۲۰۱۳

از دیگر آثای وی می‌توان به بازی در فیلم مرد پاسخ‌های مثبت به همراه جیم کری و راکر اشاره نمود. کوپر همچنین قسمتی از برنامه تلویزیونی ساتردی نایت لایو را اجرا کرد. در سال ۲۰۰۹ وی را در فیلم‌های دیگری جون با تو حال نمی‌کند، پرونده ۳۹ و همه‌چیز در مورد استیودیدیم. سپس کوپر به نقش‌آفرینی در فیلم مشهور خماری پرداخت. این فیلم از نظر فروش توانست موفقیت بالایی کسب کند و فروشی حدود ۴۶۷ میلیون دلاری در در جهان تجربه کرد در حالی که بودجه ساخت آن تنها ۳۵ میلیون دلار بود. البته این فیلم مورد توجه منتقدین و کارشناسان قرار نگرفت و از این حیص مورد انتقاد فراوان بود. اگرچه که فیلم از نظر منتقذین در سطح بالایی نبود، اما بخاطر بازی در این فیلم کوپر موفق به کسب جایزه کمدی هالیوود از جشنواره فیلم هالیوود شد.

در سال ۲۰۱۰ بردلی کوپر در فیلم روز والنتین بازی کرد که در ژانر رمانتیک بود. این فیلم به کارگردانی گری مارشال، شامل ستارگانی چون اشتون کوچر، جسیکا آلبا، جسیکا بیل و آن هاتاوی بود. از نظر فروش فیلم در سطح خوبی قرار گرفت و موفق شد فروش ۲۱۵ میلیون دلاری در در جهان تجربه کند. بعد از این نیز در فیلم تیم-آ نقش‌آفرینی کرد. در ۷ ژوئن ۲۰۱۰ کوپر به همراه دو همبازی خود در فیلم تیم-آ در دابلیو دابلیو ایی راو به عنوان مجری میهمان ظاهر شد.

در سال بعد بردلی در فیلم نامحدود به نقش‌آفرینی پرداخت و سپس در قسمت دوم فیلم خماری، خماری: قسمت دوم ظاهر شد. این‌بار نیز این فیلم موفق به فروش بالایی در سطح جهانی شد و فروشش به مبلغ ۵۸۰ میلیون دلار رسید. در ۱۶ نوامبر همین سال نیز مجله پیپل بردلی کوپر را یکی جذاب‌ترین مردان جهان معرفی نمود.

در سال بعد یعنی ۲۰۱۲، بردلی در فیلم کلمات و دفترچه امیدبخش ظاهر شد. این فیلم به کارگردانی دیوید او. راسل بود و بازیگران دیگری چون رابرت د نیرو و جنیفر لارنس در آن حضور دارند و باعث شد بردلی نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شود. فیلم دیگر وی نیز فیلمی تحت عنوان مکانی آن سوی کاج‌ها است که در آن نقش یک مأمور پلیس را دارد و با رایان گاسلینگ هم‌بازی است.

در سال ۲۰۱۳ بردلی کوپر در قسمت سوم فیلم خماری، خماری: قسمت سوم ظاهر شد. این قسمت در واقع آخرین قسمت از سه‌گانه‌های خماری بود. قسمت سوم این فیلم به شدت مورد انتقاد منتقدین قرار گرفت ولی مجدداً از نظر فروش جهانی توانست موفق ظاهر شود. فیلم بعدی وی حاصل همکاری مجدد کوپر با دیوید او. راسل بود که اخاذی آمریکایی نام دارد. در این فیلم وی با کریستین بیل، امی آدامز، جرمی رنر و جنیفر لارنس هم‌بازی بود. کوپر در این فیلم نقش یک مأمور اف‌بی‌آی را بازی می‌کند و بخاطر نقش‌افرینی‌اش نیز نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

در ۲ می ۲۰۱۳ رسماً اعلام شد که بردلی کوپر قرار است در فیلمی به نام تک‌تیرانداز آمریکایی بازی کند. در ابتدا قرار بود استیون اسپیلبرگ کارگردان فیلم باشد که چندی بعد کلینت ایستوود را جایگزین وی کردند. این فیلم روایتگر زندگی تک‌تیرانداز آمریکایی، کریس کایل است.

زندگی شخصی

بردلی در اواخر ۲۰۰۶ با جنیفر اسپوزیتو ازدواج کرد که کمی بعد در می ۲۰۰۷ اعلام شد اسپوزیتو قصد طلاق گرفتن از وی را دارد. وی از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ مدتی همراه زویی سالدانا بود.
همچنین وی از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ وارد رابطه‌ای با سوکی واترهوس شد و از سال ۲۰۱۵، رابطه با ایرینا شایک مدل روسی را آغاز کرده‌است و از او صاحب دختری شده.

فیلم‌ها

جدول فیلم‌های وی به شرح زیر است:[۱]

نام فیلم سال نقش(ها) کارگردان(ها) توضیحات منبع
تابستان داغ داغ آمریکایی ۲۰۰۱ بن دیوید وین [۲]
تغییر خطوط ۲۰۰۲ Gordon Pinella راجر میشل صحنه‌هایی از فیلم حذف شده [۳]
چشم کوچک من ۲۰۰۲ Travis Patterson مارک ایوانز [۴]
شکنندگان تمام قوانین ۲۰۰۲ جف مورگان کلاین
پیتر نایت
[۵]
مهمانان ناخوانده عروسی ۲۰۰۵ Zachary "Sack" Lodge دیوید دابکین [۶]
شکست در اجرا ۲۰۰۶ دمو تام دی [۷]
بازگشت‌ها ۲۰۰۷ کابوی تام بریدی [۸]
قدیمی تر از آمریکا ۲۰۰۸ لوک جرجینا لایتنینگ [۹]
راکر ۲۰۰۸ ترش پیتر کاتانیو [۱۰]
قطار گوشت نیمه‌شب ۲۰۰۸ Leon Kaufman ٰریوهی کیتامور [۱۱]
مرد بله‌گو ۲۰۰۸ پیتر پیتون رید [۱۲]
با تو حال نمی‌کند ۲۰۰۹ بن کن کواپیس [۱۳]
خماری ۲۰۰۹ فیل تاد فلیپس [۱۴]
پرونده ۳۹ ۲۰۰۹ Douglas Ames کریستیان آلفارت [۱۵]
همه چیز دربارهٔ استیو ۲۰۰۹ استیو فیل تریل [۱۶]
نیویورک، دوستت دارم ۲۰۰۹ Gus مختلف[الف] حضور در قسمتی که کارگردانی آن بر عهدهٔ آلن هیوز بوده‌است. [۱۷]
روز والنتاین ۲۰۱۰ هولدن گری مارشال [۱۸]
عدالت برادر ۲۰۱۰ Himself / Dwight Sage[ب] دکس شپارد [۱۹]
تیم آ ۲۰۱۰ Templeton Peck جو کارنهان [۲۰]
نامحدود ۲۰۱۱ Eddie Morra نیل برگر همچنین به عنوان تهیه‌کننده اجرایی [۲۱]
خماری: قسمت دوم ۲۰۱۱ فیل تاد فلیپس [۲۲]
کایلیان ۲۰۱۱ Father Human زویی سالدانا فیلم کوتاه [۲۳]
کلمات ۲۰۱۲ Rory Jansen برایان کلاگمن
لی استرنسال
همچنین به عنوان تهیه‌کننده اجرایی [۲۴]
بزن و در رو ۲۰۱۲ Alex Dimitri دکس شپارد [۲۵]
مکانی آن سوی کاج‌ها ۲۰۱۲ Avery Cross درک سیانفرانس [۲۶]
دفترچه امیدبخش ۲۰۱۲ Patrick "Pat" Solitano, Jr. دیوید او. راسل همچنین به عنوان تهیه‌کننده اجرایی [۲۷]
خماری: قسمت سوم ۲۰۱۳ فیل تاد فلیپس [۲۸]
حقه‌بازی آمریکایی ۲۰۱۳ Richie DiMaso دیوید او. راسل همچنین به عنوان تهیه‌کننده اجرایی [۲۹]
نگهبانان کهکشان ۲۰۱۴ راکت جیمز گان به عنوان صداپیشه [۳۰]
سرنا ۲۰۱۴ George Pemberton سوزان بیر [۳۱]
تک‌تیرانداز آمریکایی ۲۰۱۴ کریس کایل کلینت ایستوود همچنین به عنوان تهیه‌کننده [۳۲]
آلوها ۲۰۱۵ Brian Gilcrest کامرون کرو [۳۳]
سوخته ۲۰۱۵ Adam Jones جان ولز [۳۴]
جوی ۲۰۱۵ Neil Walker دیوید او. راسل [۳۵]
شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد ۲۰۱۶ بن دن تراچنبرگ به عنوان صداپیشه [۳۶]
سگ‌های جنگی ۲۰۱۶ Henry Girard تاد فلیپس همچنین به عنوان تهیه‌کننده [۳۷]
نگهبانان کهکشان بخش ۲ ۲۰۱۷ راکت جیمز گان به عنوان صداپیشه و ضبط حرکت [۳۸]
انتقام‌جویان: جنگ ابدیت ۲۰۱۸ راکت آنتونی روسو
جو روسو
فیلمبرداری؛ به عنوان صداپیشه [۳۹]
ستاره ای متولد شده است ۲۰۱۸ Jackson Maine بردلی کوپر فیلمبرداری؛ همچنین به عنوان کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده [۴۰]
انتقام جویان: پایان بازی ۲۰۱۹ راکت آنتونی روسو
جو روسو
فیلمبرداری؛ به عنوان صداپیشه [۳۹]

پانویس

  1. مشارکت‌کنندگان ویکی‌پدیا. «Bradley Cooper». در دانشنامهٔ ویکی‌پدیای انگلیسی، بازبینی‌شده در ۴ دسامبر ۲۰۱۳.
  2. Hayes, Britt (December 10, 2013). "See the Cast of 'Wet Hot American Summer' Then and Now". Screen Crush. Retrieved March 9, 2016.
  3. Changing Lanes
  4. "My Little Eye (2002) — Cast and Crew". AllMovie. Retrieved November 18, 2015.
  5. "Bending All the Rules (2002) — Cast and Crew". AllMovie. Retrieved March 13, 2016.
  6. Ryan, Mike (January 8, 2015). "On Having A Strange Emotional Attachment To 'Wedding Crashers,' Of All Movies". Uproxx. Retrieved November 18, 2016.
  7. Ebert, Roger (March 9, 2006). "Failure to Launch". Chicago Sun-Times. Retrieved March 12, 2016.
  8. Seitz, Matt Zoller (October 20, 2007). "Stumbling at the Goal Line". The New York Times. Retrieved December 19, 2016.
  9. Malcolm, Gabrielle (March 11, 2012). "'Older than America', Retitled to 'American Evil'". PopMatters. Retrieved December 10, 2015.
  10. Holden, Stephen (August 19, 2008). "Middle-Aged Heavy Metal Drummer Meets Under-Age Band". The New York Times. Retrieved December 19, 2016.
  11. "The Midnight Meat Train Review". IGN. July 31, 2008. Retrieved December 7, 2015.
  12. "Yes Man (2008) — Cast and Crew". AllMovie. Retrieved March 12, 2016.
  13. "He's Just Not That Into You (2009) — Cast and Crew". AllMovie. Retrieved December 7, 2015.
  14. خطای یادکرد: خطای یادکرد:برچسب <ref>‎ غیرمجاز؛ متنی برای یادکردهای با نام TDT وارد نشده است. (صفحهٔ راهنما را مطالعه کنید.).
  15. Catsoulis, Jeannette (October 1, 2010). "Renée Zellweger and a Very Naughty Child From Hell". The New York Times. Retrieved December 19, 2016.
  16. Phillips, Michael (September 4, 2009). "'All About Steve' movie review: Sandra Bullock romantic comedy needs a rewrite". Chicago Tribune. Retrieved March 12, 2016.
  17. "New York, I Love You (2008) — Cast and Crew". AllMovie. Retrieved November 18, 2015.
  18. Eldredge, Richard L. (February 12, 2010). "Julia Roberts, Garry Marshall reunite for 'Valentine's Day'". Atlanta. Retrieved August 29, 2016.
  19. Webster, Andy (September 8, 2011). "No Plot, No Story, No Kicks: Want to Back My Movie?". The New York Times. Retrieved August 30, 2016.
  20. Travers, Peter (June 10, 2010). "The A—Team". Rolling Stone. Retrieved December 7, 2015.
  21. "Limitless (2011) — Cast and Crew". AllMovie. Retrieved March 12, 2016.
  22. Bradshaw, Peter (May 26, 2011). "The Hangover Part II — review". The Guardian. Retrieved August 29, 2016.
  23. Obenson, Tambay A. (October 26, 2011). "Watch Zoe Saldana's Directorial Debut "Kaylien"". IndieWire. Retrieved March 13, 2016.
  24. McCarthy, Todd (January 30, 2012). "The Words: Sundance Film Review". The Hollywood Reporter. Retrieved August 29, 2016.
  25. "Hit & Run (2012) — Cast and Crew". AllMovie. Retrieved November 17, 2015.
  26. Pockross, Adam (August 6, 2013). "Bradley Cooper Talks 'Place Beyond the Pines' & His Most Complex Character Yet". Yahoo! Movies. Retrieved November 17, 2015.
  27. "Silver Linings Playbook (2012) — Cast and Crew". AllMovie. Retrieved November 24, 2015.
  28. "The Hangover Part III Cast and Crew". TV Guide. Retrieved November 18, 2015.
  29. "American Hustle (2013) — Cast and Crew". AllMovie. Retrieved November 17, 2015.
  30. Zacharek, Stephanie (July 30, 2014). "Guardians Of The Galaxy: Beware The Movie That's Too Much Fun". The Village Voice. Retrieved March 12, 2016.
  31. Collin, Robbie (October 23, 2014). "Serena, review, 'intensely unlikeable'". The Daily Telegraph. Retrieved March 9, 2016.
  32. Keegan, Rebecca (February 12, 2015). "Bradley Cooper on 'American Sniper': Chris Kyle 'didn't really leave me'". Los Angeles Times. Retrieved November 17, 2016.
  33. Shone, Tom (May 29, 2015). "Aloha review — inspiration overdose at the pixie-dust buffet". The Guardian. Retrieved November 17, 2015.
  34. Genzlinger, Neil (October 29, 2015). "Review: 'Burnt,' With Bradley Cooper as a Chef Fresh From Rehab". The New York Times. Retrieved December 8, 2015.
  35. Chang, Justin (December 7, 2015). "Film Review: 'Joy'". Variety. Retrieved December 7, 2015.
  36. Sullivan, Kevin P. (March 11, 2016). "Yes, that's Bradley Cooper in 10 Cloverfield Lane". Entertainment Weekly. Retrieved March 12, 2016.
  37. Lamothe, Dan (August 19, 2016). "A cocky arms dealer fleeced the Pentagon in 'War Dogs.' Now he's fighting for movie profits". The Washington Post. Retrieved November 17, 2016.
  38. Maharana, Kabita (November 25, 2016). "Sean Gunn teases Rocket Raccoon's emotional journey in Guardians Of The Galaxy 2". International Business Times. Retrieved January 23, 2017.
  39. ۳۹٫۰ ۳۹٫۱ Sciretta, Peter (January 23, 2017). "Which Characters Will (And Won't) Appear in 'Avengers: Infinity War'". /Film. Retrieved January 23, 2017.
  40. Perry, Spencer (April 17, 2017). "First Look at Lady Gaga in A Star is Born Remake". ComingSoon.net. Retrieved April 18, 2017.


خطای یادکرد: خطای یادکرد: برچسب <ref> برای گروهی به نام «persian-alpha» وجود دارد، اما برچسب <references group="persian-alpha"/> متناظر پیدا نشد. ().