ادهاکراسی: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Hossin tavakoly (بحث | مشارکت‌ها)
ادهوکراسی نوعی از سازمان است که در نقطه مقابل بورکراسی قرار دارد. این واژه برای اولین بار در سالهای ۱۹۷۰ توسط آلوین تافلر بکار برده شد
برچسب‌ها: پیوندبیرونی به ویکی‌پدیای فارسی عدم استفاده از یادکرد و پانویس
 
جز ویکی‌سازی رباتیک (درخواست کاربر:Nightdevil)(۷.۶) >هنری مینتزبرگ+نشانی (۱۰.۷)
خط ۱: خط ۱:
ادهوکراسی نوعی از سازمان است که در نقطه مقابل بورکراسی قرار دارد. این واژه برای اولین بار در سالهای ۱۹۷۰ توسط [https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D9%84%D9%88%DB%8C%D9%86_%D8%AA%D8%A7%D9%81%D9%84%D8%B1 آلوین تافلر] بکار برده شد و از آن زمان به بعد در اغلب تئوری های مدیریت سازمان (به ویژه سازمان آنلاین) مورد استفاده قرار می گرفته است که بعدها توسط محققین دیگری مانند هنری مینتزبرگ توسعه بیشتری یافت.
ادهوکراسی نوعی از سازمان است که در نقطه مقابل بورکراسی قرار دارد. این واژه برای اولین بار در سالهای ۱۹۷۰ توسط [//fa.wikipedia.org/wiki/الوین_تافلر آلوین تافلر] بکار برده شد و از آن زمان به بعد در اغلب تئوری های مدیریت سازمان (به ویژه سازمان آنلاین) مورد استفاده قرار می گرفته است که بعدها توسط محققین دیگری مانند [[هنری مینتزبرگ]] توسعه بیشتری یافت.
[[رده:ویکی‌سازی رباتیک]]

نسخهٔ ‏۲۱ نوامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۵۶

ادهوکراسی نوعی از سازمان است که در نقطه مقابل بورکراسی قرار دارد. این واژه برای اولین بار در سالهای ۱۹۷۰ توسط آلوین تافلر بکار برده شد و از آن زمان به بعد در اغلب تئوری های مدیریت سازمان (به ویژه سازمان آنلاین) مورد استفاده قرار می گرفته است که بعدها توسط محققین دیگری مانند هنری مینتزبرگ توسعه بیشتری یافت.