چارلی ایکس‌سی‌ایکس: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
بدون خلاصۀ ویرایش
FreshmanBot (بحث | مشارکت‌ها)
جز اصلاح فاصله مجازی + اصلاح نویسه با ویرایشگر خودکار فارسی
خط ۱۷: خط ۱۷:


== اوایل زندگی ==
== اوایل زندگی ==
شارلوت اِما ایچیسون در ۲ اوت ۱۹۹۲ در [[کمبریج]] بدنیا امد. پدر وی [[اسکاتلند|اسکاتلندی]] و یک [[کارآفرینی|کار افرین]] است در حالی که مادرش اصلیتی هندی دارد و یک پرستار است. چارلی در [[اسکس]] بزرگ شد و به مدرسه هنر های [[لندن]] رفت اما پس از دو سال ترک تحصیل کرد.
شارلوت اِما ایچیسون در ۲ اوت ۱۹۹۲ در [[کمبریج]] به دنیا امد. پدر وی [[اسکاتلند|اسکاتلندی]] و یک [[کارآفرینی|کار افرین]] است در حالی که مادرش اصلیتی هندی دارد و یک پرستار است. چارلی در [[اسکس]] بزرگ شد و به مدرسه هنرهای [[لندن]] رفت اما پس از دو سال ترک تحصیل کرد.


== حرفه موسیقی ==
== حرفه موسیقی ==
چارلی از 14 سالگی به نوشتن اهنگ روی اورد و شروع به ضبط اولین البوم خود کرد. وی بین سالهای ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ اجراهای مختلفی در سراسر انگلستان داشت. وی در سال ۲۰۱۶ البوم Number 1 Angel را منتشر کرد و یک سال بعد البوم Pop 2 خود را منتشر کرد که باعث شهرتش شد. البوم جدید او در سال 2018 می آید. همچنین چارلی در سال ۲۰۱۸ اولین سینگل از البوم جدید خود با نام 5In the Morning را منتشر کرد و ان را در [[تور جهانی اعتبار|تور استودیویی]] [[اعتبار (آلبوم تیلور سویفت)|اعتبار]] [[تیلور سوئیفت|تیلور سویفت]] اجرا کرد. او دو سینگل جدید دیگر از آلبوم جدید خود با نام های Focus / No Angel نیز منتشر کرد.
چارلی از 14 سالگی به نوشتن اهنگ روی اورد و شروع به ضبط اولین البوم خود کرد. وی بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ اجراهای مختلفی در سراسر انگلستان داشت. وی در سال ۲۰۱۶ البوم Number 1 Angel را منتشر کرد و یک سال بعد البوم Pop 2 خود را منتشر کرد که باعث شهرتش شد. البوم جدید او در سال 2018 می آید. همچنین چارلی در سال ۲۰۱۸ اولین سینگل از البوم جدید خود با نام 5In the Morning را منتشر کرد و ان را در [[تور جهانی اعتبار|تور استودیویی]] [[اعتبار (آلبوم تیلور سویفت)|اعتبار]] [[تیلور سوئیفت|تیلور سویفت]] اجرا کرد. او دو سینگل جدید دیگر از آلبوم جدید خود با نام‌های Focus / No Angel نیز منتشر کرد.


== تور ها ==
== تور ها ==

نسخهٔ ‏۱۹ نوامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۵۰

چارلی ایکس‌سی‌ایکس
نام هنگام تولدشارلوت اما ایچیسون
زادهٔ۲ آگوست ۱۹۹۲ (۲۶ سال)
ملیتبریتانیایی
پیشهخواننده، نویسنده آهنگ
سال‌های فعالیت۲۰۰۷–کنون
شهر زادگاهکمبریج، انگلستان
قد.۵. ۳ (۱۶۰ c m)
وزن۵۵ کیلو گرم
والدینشامیرا، جان ایچیسون
وبگاه

شارلوت اِما ایچیسون (به انگلیسی: Charlotte Emma Aitchison) (زادهٔ ۲ آگوست ۱۹۹۲) که به‌طور حرفه‌ای با نام چارلی ایکس‌سی‌ایکس (به انگلیسی: Charli XCX) شناخته می‌شود خواننده، آهنگساز، ترانه سرا بریتانیایی اهل انگلستان است. او کار خود را در یک مکان واقع در زیرزمین به عنوان یک نوجوان شروع کرد و انجام داد، و خوانندگی با اسیلوم رکوردز در سال ۲۰۱۲ میلادی

اوایل زندگی

شارلوت اِما ایچیسون در ۲ اوت ۱۹۹۲ در کمبریج به دنیا امد. پدر وی اسکاتلندی و یک کار افرین است در حالی که مادرش اصلیتی هندی دارد و یک پرستار است. چارلی در اسکس بزرگ شد و به مدرسه هنرهای لندن رفت اما پس از دو سال ترک تحصیل کرد.

حرفه موسیقی

چارلی از 14 سالگی به نوشتن اهنگ روی اورد و شروع به ضبط اولین البوم خود کرد. وی بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ اجراهای مختلفی در سراسر انگلستان داشت. وی در سال ۲۰۱۶ البوم Number 1 Angel را منتشر کرد و یک سال بعد البوم Pop 2 خود را منتشر کرد که باعث شهرتش شد. البوم جدید او در سال 2018 می آید. همچنین چارلی در سال ۲۰۱۸ اولین سینگل از البوم جدید خود با نام 5In the Morning را منتشر کرد و ان را در تور استودیویی اعتبار تیلور سویفت اجرا کرد. او دو سینگل جدید دیگر از آلبوم جدید خود با نام‌های Focus / No Angel نیز منتشر کرد.

تور ها

خواننده اول

افتتاحیه

منابع

  • مشارکت‌کنندگان ویکی‌پدیا. «Charli XCX». در دانشنامهٔ ویکی‌پدیای انگلیسی، بازبینی‌شده در ۲۱ اوت ۲۰۱۴.
  • «Charli_XCX». دریافت‌شده در ۲۱ اوت ۲۰۱۴.

پیوند به بیرون