گربه سیامی: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
جز Bot: Removing Link FA template
FreshmanBot (بحث | مشارکت‌ها)
جز ←‏top: اصلاح فاصله مجازی + اصلاح نویسه با ویرایشگر خودکار فارسی
خط ۱: خط ۱:
[[پرونده:Siam lilacpoint.jpg|بندانگشتی]]
[[پرونده:Siam lilacpoint.jpg|بندانگشتی]]
'''گربه سیامی''' یکی از نژاد های [[گربه]] شناخته شده از خاور دور میباشند . خاستگاه این [[گربه]] البته نامشخص است اما این اعتقاد وجود دارد که آنها متعلق به کشور های آسیای جنوب شرقی میباشند . یکی از کشورهایی که زادگاه این گربه محسوب میشود [[تایلند]] است که در آنجا به سیامی ها "Wichien-maat " به معنی " جواهر ماه " گفته میشود . در قرن ۲۰ ام سیامی به یکی از محبوب ترین نژاد‌ها در [[اروپا]] و [[آمریکای شمالی]] تبدیل شد.
'''گربه سیامی''' یکی از نژادهای [[گربه]] شناخته شده از خاور دور می‌باشند . خاستگاه این [[گربه]] البته نامشخص است اما این اعتقاد وجود دارد که آن‌ها متعلق به کشورهای آسیای جنوب شرقی می‌باشند . یکی از کشورهایی که زادگاه این گربه محسوب می‌شود [[تایلند]] است که در آنجا به سیامی‌ها "Wichien-maat " به معنی " جواهر ماه " گفته می‌شود . در قرن ۲۰ ام سیامی به یکی از محبوب‌ترین نژادها در [[اروپا]] و [[آمریکای شمالی]] تبدیل شد.


== نگارخانه ==
== نگارخانه ==

نسخهٔ ‏۱۳ نوامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۸:۳۱

گربه سیامی یکی از نژادهای گربه شناخته شده از خاور دور می‌باشند . خاستگاه این گربه البته نامشخص است اما این اعتقاد وجود دارد که آن‌ها متعلق به کشورهای آسیای جنوب شرقی می‌باشند . یکی از کشورهایی که زادگاه این گربه محسوب می‌شود تایلند است که در آنجا به سیامی‌ها "Wichien-maat " به معنی " جواهر ماه " گفته می‌شود . در قرن ۲۰ ام سیامی به یکی از محبوب‌ترین نژادها در اروپا و آمریکای شمالی تبدیل شد.

نگارخانه

منابع

http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Siamese_(cat)&oldid=441481767