بحث کاربر:Behzad39: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
ا إِلٰهَ إِلَّا عزتهث بفمَّدٌ رَسُولُ عزتهث
Tegel (بحث | مشارکت‌ها)
جز ویرایش 31.220.16.21 (بحث) به آخرین تغییری که PTabaee انجام داده بود واگردانده شد
برچسب: واگردانی
خط ۶۳: خط ۶۳:
ببخشید که این قدر حرفم طولانی شد؛ خلاصه که مطلوب‌ترین حالت برای من این است که آن حساب به کل حذف بشود چون خودم حالا با حساب جدید دارم کار می‌کنم؛ ولی حتی نمی‌دانم چه طور می‌توانم ثابت کنم که صاحبش خودم بوده‌ام.
ببخشید که این قدر حرفم طولانی شد؛ خلاصه که مطلوب‌ترین حالت برای من این است که آن حساب به کل حذف بشود چون خودم حالا با حساب جدید دارم کار می‌کنم؛ ولی حتی نمی‌دانم چه طور می‌توانم ثابت کنم که صاحبش خودم بوده‌ام.
یک کابوس قدیمی‌ای وجود داشت آن دوران نوجوانی این‌جا نوشتن؛ این که تمام ویرایش‌هایم، هر چه قدر هم احمقانه، جزوی از تاریخ بشوند و تا ابد زیر اسمم بمانند، و حالا به نظر می‌آید در حال به وقوع پیوستن باشد. هیستریای به وجود آمده را درک کنید. [[کاربر:PTabaee|PTabaee]] ([[بحث کاربر:PTabaee|بحث]]) ‏۱۶ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۱:۵۹ (UTC)
یک کابوس قدیمی‌ای وجود داشت آن دوران نوجوانی این‌جا نوشتن؛ این که تمام ویرایش‌هایم، هر چه قدر هم احمقانه، جزوی از تاریخ بشوند و تا ابد زیر اسمم بمانند، و حالا به نظر می‌آید در حال به وقوع پیوستن باشد. هیستریای به وجود آمده را درک کنید. [[کاربر:PTabaee|PTabaee]] ([[بحث کاربر:PTabaee|بحث]]) ‏۱۶ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۱:۵۹ (UTC)

== ا إِلٰهَ إِلَّا عزتهث بفمَّدٌ رَسُولُ عزتهث ==

تپلها بی جنبه نیستند
درود مجدد
https://fa.wikipedia.org/w/index.php?title=ویژه:سیاهه‌ها/block&page=کاربر%3A211.65.191.6
این چی بود تو سیاهه نوشتی؟ من با نمک نیستم. در زندگی واقعیم یک فرد تمام عیار افسرده و غمگین هستم همه جور حرفی را هم بلدم اما این شخصیتم نیست خود حوجی اعتراف کرده شما که تحمل یک ای پی را نداری بهتره اصلا ویکی پدیا نیایی. راستی پرچمُو دیدی تو دستمُ؟؟!! از اینا بدت میاد--[[ویژه:مشارکت‌ها/31.220.16.21|31.220.16.21]] ‏۲۶ اوت ۲۰۱۷، ساعت ۰۶:۲۲ (UTC)

نسخهٔ ‏۱۶ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۴۲


من عاشق این شعرم اثر ژاله اصفهانی

زندگی صحنهٔ یکتای هنرمندی ماستهر کسی نغمهٔ خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته به جاستخرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد
  • در تمام ساعات روز آنلاین نیستم، شرمنده اگر دیر پاسخ می‌دهم

ساری

با سلام و احترام، لطفا خرابکاری ای که در توضیح عنوان مقاله شهر ساری شده است را خنثی فرمایید. باتشکر Viera iran (بحث) ‏۱۲ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۲۱:۴۱ (UTC)[پاسخ]

حذف نام یک مرجع شیعه

ادمین محترم با سلام و احترام ، حذف نام یک مرجع شیعه(عباس محفوظی) در این حد اجتمایی و دینی در حقیقت نوعی توهین می شود ، لطفا نسبت به ویرایش اینگونه مسایل در سایت ویکیپدیا مرز ها و دقت هایی وجود داشته باشد تا شائبه ی حب و بغض پیش نیاید ..... ضمنا در مباحثات قبل با جناب آقای بهزاد دلایل کافی و متقاعد کننده آمد و ادمین محترم حسب اقناع فهرست را تنظیم نمودند . قابل ذکر است که تعدادی از آقایان محترمی که اسم آنها در فهرست مراجع شیعه آمده است مجوز انتشار رساله ی عملیه ( ملاک اصلی مرجعیت ) را ندارند و هرگز دچار این نوع مشکلات هم نشدند . با احترام مجدد

بحث Behzad39 Sohail208 (بحث) ‏۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۵:۲۷ (UTC)sohail208Sohail208 (بحث) ‏۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۵:۲۷ (UTC)[پاسخ]

نکته بسیار مهم

==

آقای حامد وحید قبلا بطور مفصل این مباحث را مطرح کردید پاسخ هم گرفتید در حدی که آقای بهزاد نیز به اقناع رسیدند ولی شما با بغضی که محسوس است بر خورد می کنید شاید در پس این رفتار مطالب دیگری می باشد ، در هر صورت برای انتشار رساله ی عملیه ، شورای صیانت از مراجع مجوز می دهد و وزارت ارشاد و بزرگترین ملاک همین است ، بسیاری از افرادی که در زمره ی آقایان محترم مراجع در ویکی پدیا آمده است این مجوز را ندارند و مقبولیت مرجعیت را هم می توان از مباحث علمی ، مقلدین و جایگاه معنوی متوجه شد که در مورد آیت الله محفوظی مبرهن است ، ارجاع می دهم شما را به سایت جامعه مدرسین [۱]، سایت آیت الله محفوظی و تحقیق از علمای اعلام و کتب و رسائل ایشان . باز هم تاکید می کنم این نوع گفتار ها و رفتار ها دلالت بر شارژ از طرف دیگر ان است . شخصیت مستقل ، عرفانی ، علمی آیت الله محفوظی روشن تر از آن است که به ذکر آید بر همین اساس هم مرحوم آیت الله بهجت ایشان را تماماً قبول داشتند از نظر علمی و تقوی و باز اینکه ایشان مرجعی بدون حمایت دولت و حکومت میباشد ، در پایان آقای حامد ( اسامی مستعار ) اگر ادب و اصول گفتگو را رعایت نکنید و بار دیگر توهین نمایید به یک مرجع ۹۰ ساله که هرگز در جریان این حرفها هم نیست ، قطعا به متصدیان ذی صلاح بین المللی شکایت خواهیم برد . مجدداً با احترام امید است لحاظ شود . ====== Behzad39 کاربر:Hamedvahid Sohail208 (بحث) ‏۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۵:۳۴ (UTC)sohail208Sohail208 (بحث) ‏۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۵:۳۴ (UTC)[پاسخ]

درخواست کمک

درود. من قبل از آن که این حساب تازه را ایجاد کنم، سال‌ها پیش، در ویکی‌پدیا حسابی داشته‌ام و یک‌سری کارها انجام داده‌ام. حالا، چون خیلی از آن کارها و ویرایش‌ها و نوشته‌ها به نظرم اشتباه، جاهلانه، یا کودکانه هستند، از دلایل اصلی برگشتنم پاک‌سازی و اصلاح ردپاهای خودم است.

خوب، اول از همه رفتم سراغ صفحه‌ی همان حساب قدیمی؛ کمی ویرایش کردم بعضی حرف‌های چرند و خودپسندانه‌ای را که زده بودم (در آن دوره سیزده-چهارده سالم بوده است) و در قسمت خلاصه توضیح دادم که قضیه چیست، ولی ویکی‌پدیا اجازه‌ی این ویرایش را به‌م نداد چون طبیعتا تصور کرد دارم صفحه‌ی کاربر دیگری را ویرایش می‌کنم. پس از آن، به قهوه‌خانه و پرسش‌های رایج و چنین جاهایی سر زدم ولی نتوانستم کاری از پیش ببرم، چون مثلا سوال پرسیدن در قهوه‌خانه هم ملزم به این است که کاربری تاییدشده باشید و این حساب تازه‌کار است. خلاصه که دیدم تنها راه پرسیدن از مدیری است که پیام خودکار خوشامدگویی از سوی او فرستاده شده.

توجه داشته باشید که من به حساب قدیمی‌ام دیگر دسترسی ندارم. علاوه بر فراموش کردن پسوورد، فکر می‌کنم آی‌دی‌ام آخرین بار که با آن حساب وصل شدم (دو سالی پیش به گمانم) مصدود شد تا فلان سال دیگر به خاطر فیلترشکن.

ببخشید که این قدر حرفم طولانی شد؛ خلاصه که مطلوب‌ترین حالت برای من این است که آن حساب به کل حذف بشود چون خودم حالا با حساب جدید دارم کار می‌کنم؛ ولی حتی نمی‌دانم چه طور می‌توانم ثابت کنم که صاحبش خودم بوده‌ام. یک کابوس قدیمی‌ای وجود داشت آن دوران نوجوانی این‌جا نوشتن؛ این که تمام ویرایش‌هایم، هر چه قدر هم احمقانه، جزوی از تاریخ بشوند و تا ابد زیر اسمم بمانند، و حالا به نظر می‌آید در حال به وقوع پیوستن باشد. هیستریای به وجود آمده را درک کنید. PTabaee (بحث) ‏۱۶ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۰۱:۵۹ (UTC)[پاسخ]