بارنی استینسون: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Rezabot (بحث | مشارکت‌ها)
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
خط ۵۹: خط ۵۹:


== شخصیت ==
== شخصیت ==
هریس بارنی را این گونه توصیف می‌کند: «او کسی است که دوست دارد موقعیت‌های دیوانه واری را خلق کند و سپس یک گوشه نشسته و آن را تماشا کند و بخندد .» او در اوایل سی سالگی است همواره کت و شلوار می‌پوشد و به زن بازی علاقه زیادی دارد و تقریباً در همه قسمت‌ها در حال دادن پیشنهادهای فریب کارانه به دختران است. او بسیار فرصت طلب و در عین حال چیره دست است و چنان کارها را پیش می‌برد تا به هدف خود برسد. او همچنین بسیار رقابت جو است و همواره دیگران را به مبارزه می‌طلبد و با انجام کارهای عجیب و غریب، سعی در اثبات خود و توانایی‌هایش دارد. او مغرور و سمج است و بر حرف خود پافشاری می‌کند تا آن را به مرحلهٔ اجرا برساند. اگر چه در ابتدا او خالی از اخلاقیات به نظر می‌رسد، اما او به [[قانون رفاقت]] پای‌بند است. با وجود شخصیت مشکوک او، کریگ توماس، خالق این کاراکتر، او را یک شخص دوست داشتنی و بسیار شکننده می‌داند که از تنها بودن می‌ترسد. او فقط دوست دارد دیگران او را دوست داشته باشند و برای آنها مهم باشد. او به دنبال شاگردی است که همیشه حرف‌هایش را گوش کنند.
هریس بارنی را این گونه توصیف می‌کند: «او کسی است که دوست دارد موقعیت‌های دیوانه واری را خلق کند و سپس یک گوشه نشسته و آن را تماشا کند و بخندد .» او در اوایل سی سالگی است همواره کت و شلوار می‌پوشد و به زن بازی علاقه زیادی دارد و تقریباً در همه قسمت‌ها در حال دادن پیشنهادهای فریب کارانه به دختران است. (تقریبا بیش از 250 دختر و زن )او بسیار فرصت طلب و در عین حال چیره دست است و چنان کارها را پیش می‌برد تا به هدف خود برسد. او همچنین بسیار رقابت جو است و همواره دیگران را به مبارزه می‌طلبد و با انجام کارهای عجیب و غریب، سعی در اثبات خود و توانایی‌هایش دارد. او مغرور و سمج است و بر حرف خود پافشاری می‌کند تا آن را به مرحلهٔ اجرا برساند. اگر چه در ابتدا او خالی از اخلاقیات به نظر می‌رسد، اما او به [[قانون رفاقت]] پای‌بند است. با وجود شخصیت مشکوک او، کریگ توماس، خالق این کاراکتر، او را یک شخص دوست داشتنی و بسیار شکننده می‌داند که از تنها بودن می‌ترسد. او فقط دوست دارد دیگران او را دوست داشته باشند و برای آنها مهم باشد. او به دنبال شاگردی است که همیشه حرف‌هایش را گوش کنند.


بارنی مانند خود هریس یک [[شعبده باز]] است. تردستی محبوب او که با جرقه و آتش است، همیشه تنفر دوستانش را به همراه دارد، چون از آن برای بلندکردن دخترها استفاده می‌کند. روش اصلی او در رابطه با دختران، این است که برایشان داستانهای استادانه و کاملاً تخیلی را (البته با یک نام دیگر) تعریف و آنها را شیفتهٔ خود می‌کند. او توانایی بالایی هم در قمار بازی دارد (مخصوصا با دوستان چینی‌اش). او توانایی‌های فراجنسی دارد و از آرایش و مانیکور لذت می‌برد.
بارنی مانند خود هریس یک [[شعبده باز]] است. تردستی محبوب او که با جرقه و آتش است، همیشه تنفر دوستانش را به همراه دارد، چون از آن برای بلندکردن دخترها استفاده می‌کند. روش اصلی او در رابطه با دختران، این است که برایشان داستانهای استادانه و کاملاً تخیلی را (البته با یک نام دیگر) تعریف و آنها را شیفتهٔ خود می‌کند. او توانایی بالایی هم در قمار بازی دارد (مخصوصا با دوستان چینی‌اش). او توانایی‌های فراجنسی دارد و از آرایش و مانیکور لذت می‌برد.

نسخهٔ ‏۱ سپتامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۸:۰۸

بارناباس استینسون
شخصیت آشنایی با مادر
نیل پاتریک هریس در نقش بارنی استینسون
اطلاعاتِ درون‌داستانی
جنسیتمرد

بارنی استینسون یکی از شخصیت‌های اصلی سریال آشنایی با مادر است که خالق آن کارتر بیز و کریگ توماس هستند . این سریال در شبکه CBS نمایش داه می‌شود و نقش بارنی را نیل پاتریک هریس اجرا می‌کند.

نقش در سریال

بارنی یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های فیلم است. او بر خلاف دوستش تد موزبی، علاقه بسیاری به رابطه جنسی با زن‌های مختلف دارد. او همواره می‌خواهد خود را بی‌نقص و به قول خود «افسانه‌ای (legendary)» نشان دهد. وقتی تد موزبی (بهترین دوستش) با رابین شرباتسکی دوست می‌شود و مارشال اریکسون (دیگر دوستش) با لیلی آلدرین نامزد و سپس ازدواج می‌کند و حتی برادر سیاه پوستش با یک هم جنس‌گرا ازدواج می‌کند، بارنی تنها شخصیت مجرد سریال می‌شود. به همین دلیل او در هر موقعیتی تد را از ازدواج منع می‌کند و در عوض او را به زن بارگی تشویق می‌کند.

شخصیت

هریس بارنی را این گونه توصیف می‌کند: «او کسی است که دوست دارد موقعیت‌های دیوانه واری را خلق کند و سپس یک گوشه نشسته و آن را تماشا کند و بخندد .» او در اوایل سی سالگی است همواره کت و شلوار می‌پوشد و به زن بازی علاقه زیادی دارد و تقریباً در همه قسمت‌ها در حال دادن پیشنهادهای فریب کارانه به دختران است. (تقریبا بیش از 250 دختر و زن )او بسیار فرصت طلب و در عین حال چیره دست است و چنان کارها را پیش می‌برد تا به هدف خود برسد. او همچنین بسیار رقابت جو است و همواره دیگران را به مبارزه می‌طلبد و با انجام کارهای عجیب و غریب، سعی در اثبات خود و توانایی‌هایش دارد. او مغرور و سمج است و بر حرف خود پافشاری می‌کند تا آن را به مرحلهٔ اجرا برساند. اگر چه در ابتدا او خالی از اخلاقیات به نظر می‌رسد، اما او به قانون رفاقت پای‌بند است. با وجود شخصیت مشکوک او، کریگ توماس، خالق این کاراکتر، او را یک شخص دوست داشتنی و بسیار شکننده می‌داند که از تنها بودن می‌ترسد. او فقط دوست دارد دیگران او را دوست داشته باشند و برای آنها مهم باشد. او به دنبال شاگردی است که همیشه حرف‌هایش را گوش کنند.

بارنی مانند خود هریس یک شعبده باز است. تردستی محبوب او که با جرقه و آتش است، همیشه تنفر دوستانش را به همراه دارد، چون از آن برای بلندکردن دخترها استفاده می‌کند. روش اصلی او در رابطه با دختران، این است که برایشان داستانهای استادانه و کاملاً تخیلی را (البته با یک نام دیگر) تعریف و آنها را شیفتهٔ خود می‌کند. او توانایی بالایی هم در قمار بازی دارد (مخصوصا با دوستان چینی‌اش). او توانایی‌های فراجنسی دارد و از آرایش و مانیکور لذت می‌برد.

منابع

مشارکت‌کنندگان ویکی‌پدیا. «Barney_Stinson». در دانشنامهٔ ویکی‌پدیای انگلیسی، بازبینی‌شده در ۳ مارس ۲۰۱۳.