فهرست سازمان‌های فضایی: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Tanhabot (بحث | مشارکت‌ها)
جز ربات: اصلاح فاصله مجازی: ها
Tanhabot (بحث | مشارکت‌ها)
جز ربات: اصلاح فاصله مجازی
خط ۱: خط ۱:
'''سازمانهای فضایی''' به مجموعه‌هایی عظیم گفته می شود که طراحی و مدیریت پروژه‌های فضایی و فضانوردی را بر عهده دارند. تاریخچه سازمانهای فضایی به آغاز عصر فضا و در حدود 50 سال پیش باز می گردد.سازمانهای فضایی غالبا دارای بودجه‌هایی کلان بوده و ماموریتهایی از قبیل پرتاب ماهواره‌ها ، مریخ نوردی ، اعزام فضانوردان ، انجام آزمایشهای فیزیکی خاارج از جو ، اکتشافات بیرون از مظومه شمسی و غیره را انجام می دهند.
'''سازمانهای فضایی''' به مجموعه‌هایی عظیم گفته می‌شود که طراحی و مدیریت پروژه‌های فضایی و فضانوردی را بر عهده دارند. تاریخچه سازمانهای فضایی به آغاز عصر فضا و در حدود 50 سال پیش باز می‌گردد.سازمانهای فضایی غالبا دارای بودجه‌هایی کلان بوده و ماموریتهایی از قبیل پرتاب ماهواره‌ها ، مریخ نوردی ، اعزام فضانوردان ، انجام آزمایشهای فیزیکی خاارج از جو ، اکتشافات بیرون از مظومه شمسی و غیره را انجام می‌دهند.





نسخهٔ ‏۳۱ ژوئیهٔ ۲۰۰۹، ساعت ۱۴:۵۶

سازمانهای فضایی به مجموعه‌هایی عظیم گفته می‌شود که طراحی و مدیریت پروژه‌های فضایی و فضانوردی را بر عهده دارند. تاریخچه سازمانهای فضایی به آغاز عصر فضا و در حدود 50 سال پیش باز می‌گردد.سازمانهای فضایی غالبا دارای بودجه‌هایی کلان بوده و ماموریتهایی از قبیل پرتاب ماهواره‌ها ، مریخ نوردی ، اعزام فضانوردان ، انجام آزمایشهای فیزیکی خاارج از جو ، اکتشافات بیرون از مظومه شمسی و غیره را انجام می‌دهند.


جستارهای وابسته


منابع

| دانشنامه فضایی ایران

آشنایی با ناسا