دنیای اقتصاد: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Ebadgh (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
Amireshraqi (بحث | مشارکت‌ها)
جز امتیاز دنیای اقتصاد 88.4 برای این دوره است. و آن امتیاز 75 برای دو دوره قبل است.
خط ۲۰: خط ۲۰:
|chiefeditor=علی میرزاخانی}}
|chiefeditor=علی میرزاخانی}}


'''دنیای اقتصاد''' [[روزنامه]] [[اقتصاد|اقتصادی]] [[ایران|ایرانی]] است، که در سال ۲۰۰۲ توسط [[علیرضا بختیاری]] راه‌اندازی شد و هم‌اکنون متعلق به شرکت [[دنیای اقتصاد تابان]] می‌باشد. در رتبه‌بندی روزنامه‌های ایران بر پایه عملکردشان در بازهٔ نیمه دوم ۱۳۹۵ توسط [[وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی]]؛ دنیای اقتصاد، با ۷۸ امتیاز، رتبهٔ دوم را دارا است.<ref>{{یادکرد وب |عنوان=نتایج رتبه‌بندی روزنامه‌ها اعلام شد |نشانی= http://donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/967139|ناشر= دنیای اقتصاد}}</ref> علی میرزاخانی از تأسیس تاکنون سردبیری روزنامه دنیای اقتصاد را بر عهده داشته و بعد از اضافه شدن سرویس‌های دیگر وی به عنوان سردبیر ارشد مجموعه رسانه‌های دنیای اقتصاد منصوب شده است.
'''دنیای اقتصاد''' [[روزنامه]] [[اقتصاد|اقتصادی]] [[ایران|ایرانی]] است، که در سال ۲۰۰۲ توسط [[علیرضا بختیاری]] راه‌اندازی شد و هم‌اکنون متعلق به شرکت [[دنیای اقتصاد تابان]] می‌باشد. در رتبه‌بندی روزنامه‌های ایران بر پایه عملکردشان در بازهٔ نیمه دوم ۱۳۹۵ توسط [[وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی]]؛ دنیای اقتصاد، با 88.4 امتیاز، رتبهٔ دوم را دارا است.<ref>{{یادکرد وب |عنوان=نتایج رتبه‌بندی روزنامه‌ها اعلام شد |نشانی= http://donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/967139|ناشر= دنیای اقتصاد}}</ref> علی میرزاخانی از تأسیس تاکنون سردبیری روزنامه دنیای اقتصاد را بر عهده داشته و بعد از اضافه شدن سرویس‌های دیگر وی به عنوان سردبیر ارشد مجموعه رسانه‌های دنیای اقتصاد منصوب شده است.


این مؤسسه بر مبنای نیاز هر گروه از مخاطبان ماموریت‌های زیر را برای خود تعریف کرده است: گروه اول: صاحب‌نظران و اقتصاددانان. گروه دوم: تصمیم‌سازان و سیاست‌گذاران. گروه سوم: فعالان اقتصادی.
این مؤسسه بر مبنای نیاز هر گروه از مخاطبان ماموریت‌های زیر را برای خود تعریف کرده است: گروه اول: صاحب‌نظران و اقتصاددانان. گروه دوم: تصمیم‌سازان و سیاست‌گذاران. گروه سوم: فعالان اقتصادی.

نسخهٔ ‏۱۶ ژانویهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۷:۴۳

دنیای اقتصاد
نوعروزنامه
صاحب(ان) امتیازعلیرضا بختیاری
ناشرگروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد تابان
سردبیرعلی میرزاخانی
نویسندگان۲۰۰ نفر (۲۰۱۵)
بنیان‌گذاری۲۰۰۲؛ ۲۲ سال پیش (۲۰۰۲-خطا: زمان نامعتبر}})
جهت‌گیری سیاسیمیانه‌رو
زبانزبان فارسی
دفتر مرکزیتهران، ایران
روزنامه‌های
خواهرخوانده
فایننشال تریبون
تجارت فردا
وبگاهwww.donya-e-eqtesad.com

دنیای اقتصاد روزنامه اقتصادی ایرانی است، که در سال ۲۰۰۲ توسط علیرضا بختیاری راه‌اندازی شد و هم‌اکنون متعلق به شرکت دنیای اقتصاد تابان می‌باشد. در رتبه‌بندی روزنامه‌های ایران بر پایه عملکردشان در بازهٔ نیمه دوم ۱۳۹۵ توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ دنیای اقتصاد، با 88.4 امتیاز، رتبهٔ دوم را دارا است.[۱] علی میرزاخانی از تأسیس تاکنون سردبیری روزنامه دنیای اقتصاد را بر عهده داشته و بعد از اضافه شدن سرویس‌های دیگر وی به عنوان سردبیر ارشد مجموعه رسانه‌های دنیای اقتصاد منصوب شده است.

این مؤسسه بر مبنای نیاز هر گروه از مخاطبان ماموریت‌های زیر را برای خود تعریف کرده است: گروه اول: صاحب‌نظران و اقتصاددانان. گروه دوم: تصمیم‌سازان و سیاست‌گذاران. گروه سوم: فعالان اقتصادی.

گستره توزیع

از مرداد ۱۳۹۰ با هدف یکپارچه‌سازی مدیریت شبکه توزیع روزنامه دنیای‌اقتصاد در سراسر کشور و تسریع فرایند چاپ و توزیع، سازمان شهرستان‌های «دنیای‌اقتصاد» با مدیریت چاپ و توزیع، سازمان شهرستان‌های «دنیای‌اقتصاد» با مدیریت چاپ و توزیع تجمیع شده و واحد جدید تحت عنوان «مدیریت چاپ، توزیع و امور شهرستان‌ها» تشکیل شده است. به این ترتیب، پیگیری کلیه امور این فرایند از مرحله چاپ روزنامه و ضمایم آن تا توزیع هر نسخه روزنامه در کیوسک‌های مطبوعاتی تهران و شهرستان‌ها، تحت نظارت یکپارچه انجام می‌شود.

هم‌اکنون روزنامه دنیای‌اقتصاد علاوه بر توزیع گسترده از طریق ۱۲۰۰ عامل فروش (کیوسک مطبوعاتی) در سطح تهران بزرگ، با نظارت مستقیم ۵۰ سرپرستی و نمایندگی مستقر در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، در اختیار مخاطبان روزنامه در دورترین نقاط کشور قرار دارد.

برند دنیای اقتصاد

برند دنیای اقتصاد در سال ۱۳۹۲ در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران شناخته شد.[۲]

منابع

  1. «نتایج رتبه‌بندی روزنامه‌ها اعلام شد». دنیای اقتصاد.
  2. «برندهای ارزشمند ایران معرفی شدند». خبرآنلاین. ۲۱ دی ۱۳۹۳. دریافت‌شده در ۷ مرداد ۱۳۹۴.

پیوند به بیرون