محمد اردشیر: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
بدون خلاصۀ ویرایش
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۱: خط ۱:
[[محمد اردشیر]] (متولد [[۱۳۳۵]] در [[بابل]]) استاد دانشکده ریاضی [[دانشگاه صنعتی شریف]] با گرایش [[منطق]] و [[ریاضیات شهودگرا]] است. از وی کتابی به نام ''منطق ریاضی'' در ایران به چاپ رسیده که در سال ۱۳۸۴ به عنوان کتاب برگزیده سال در ایران انتخاب شد. اکنون کتابی درباره [[براور]] بنیانگزار مکتب شهودگرایی در [[ریاضیات]] در دست چاپ دارد. او دایی [[علی لاریجانی]] رییس مجلس ایران است.
[[محمد اردشیر]] (متولد [[۱۳۳۵]] در [[بابل]]) استاد دانشکده ریاضی [[دانشگاه صنعتی شریف]] با گرایش [[منطق]] و [[ریاضیات شهودگرا]] است. از وی کتابی به نام ''منطق ریاضی'' در ایران به چاپ رسیده که در سال ۱۳۸۴ به عنوان کتاب برگزیده سال در ایران انتخاب شد. کتاب [[فلسفه براور]] درباره فلسفه و مبانی مکتب شهودگرایی در [[ریاضیات]] نیز بوسیله او ترجمه و در سال 1387 چاپ شد.


==منبع==
==منبع==

نسخهٔ ‏۲۰ ژوئن ۲۰۰۹، ساعت ۰۸:۰۸

محمد اردشیر (متولد ۱۳۳۵ در بابل) استاد دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی شریف با گرایش منطق و ریاضیات شهودگرا است. از وی کتابی به نام منطق ریاضی در ایران به چاپ رسیده که در سال ۱۳۸۴ به عنوان کتاب برگزیده سال در ایران انتخاب شد. کتاب فلسفه براور درباره فلسفه و مبانی مکتب شهودگرایی در ریاضیات نیز بوسیله او ترجمه و در سال 1387 چاپ شد.

منبع

  • «منطقی میان اعداد! (درباره محمد اردشیر)». روزنامه ایران. ۱۸ اسفند ۱۳۸۴ - شماره ۳۴۱۶. ص. صفحه ۱۱. تاریخ وارد شده در |تاریخ= را بررسی کنید (کمک)

پیوند به بیرون