چالش فراهنجار یک میلیون دلاری: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
خنثی‌سازی ویرایش 19627128 توسط AmirAK (بحث)
جز ←‏top: اصلاح نویسه عربی، + ویرایش با ماژول ابرابزار با استفاده از AWB
خط ۱: خط ۱:
'''چالش فرامعمول (ما وراء الطبيعة) یک میلیون دلاری''' ({{lang-en|One Million Dollar Paranormal Challenge}}) اشاره به پرداخت پاداش یک میلیون دلار توسط [[بنیاد آموزشی جیمز رندی|بنیاد رندی]] به کسی که بتواند در شرایط دقیق آزمایشگاهی شواهدی برای وجود پدیده‌ها، نیروی [[فراهنجار]] یا [[فراطبیعی]] بیاورد، دارد. این چالش برای نخستین بار در سال ۱۹۶۴ مطرح شد و از آن زمان، هزاران نفر برای دریافت این جایزه تلاش کردند که تا کنون هیچ‌کدام موفق به دریافت آن نشده‌اند.
'''چالش فرامعمول (ما وراء الطبیعة) یک میلیون دلاری''' ({{lang-en|One Million Dollar Paranormal Challenge}}) اشاره به پرداخت پاداش یک میلیون دلار توسط [[بنیاد آموزشی جیمز رندی|بنیاد رندی]] به کسی که بتواند در شرایط دقیق آزمایشگاهی شواهدی برای وجود پدیده‌ها، نیروی [[فراهنجار]] یا [[فراطبیعی]] بیاورد، دارد. این چالش برای نخستین بار در سال ۱۹۶۴ مطرح شد و از آن زمان، هزاران نفر برای دریافت این جایزه تلاش کردند که تا کنون هیچ‌کدام موفق به دریافت آن نشده‌اند.


== منابع ==
== منابع ==

نسخهٔ ‏۱۲ اوت ۲۰۱۷، ساعت ۰۰:۱۰

چالش فرامعمول (ما وراء الطبیعة) یک میلیون دلاری (انگلیسی: One Million Dollar Paranormal Challenge) اشاره به پرداخت پاداش یک میلیون دلار توسط بنیاد رندی به کسی که بتواند در شرایط دقیق آزمایشگاهی شواهدی برای وجود پدیده‌ها، نیروی فراهنجار یا فراطبیعی بیاورد، دارد. این چالش برای نخستین بار در سال ۱۹۶۴ مطرح شد و از آن زمان، هزاران نفر برای دریافت این جایزه تلاش کردند که تا کنون هیچ‌کدام موفق به دریافت آن نشده‌اند.

منابع