فین‌رود فلاگوند: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
ابرابزار
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۱: خط ۱:
'''فین‌رود فلاگوند''' یک شخصیت خیالی [[سرزمین میانی]] در نوشته‌های [[جی. آر. آر. تالکین]] است که در [[سیلماریلیون]] ظاهر شده است.
'''فین‌رود فلاگوند''' یک شخصیت خیالی [[سرزمین میانی]] در نوشته‌های [[جی. آر. آر. تالکین]] است که در [[سیلماریلیون]] ظاهر شده است.


فین‌رود یک [[الف (سرزمین میانی)|الف]] [[نولدور]] و پسر بزرگتر [[فینارفین]] و [[ئآرون]] است. او برادر [[گالادریل]] است.<ref>Tolkien, J.R.R. The Silmarillion. Ballantine. p. 380. ISBN(شابک) 0-345-32581-8.</ref> فین‌رود تا پیش از سفر به غرب شاه نارگوتروند بود در آنجا خاندان [[انسان (سرزمین میانی)|انسان]] به او عنوان ''نوم'' به معنی ''خردمند'' را دادند.
فین‌رود یک [[الف (سرزمین میانی)|الف]] [[نولدور]] و پسر بزرگتر [[فینارفین]] و [[ائارون]] است. او برادر [[گالادریل]] است.<ref>Tolkien, J.R.R. The Silmarillion. Ballantine. p. 380. ISBN(شابک) 0-345-32581-8.</ref> فین‌رود تا پیش از سفر به غرب شاه نارگوتروند بود در آنجا خاندان [[انسان (سرزمین میانی)|انسان]] به او عنوان ''نوم'' به معنی ''خردمند'' را دادند.


== منابع ==
== منابع ==

نسخهٔ ‏۱۹ فوریهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۰۹:۴۸

فین‌رود فلاگوند یک شخصیت خیالی سرزمین میانی در نوشته‌های جی. آر. آر. تالکین است که در سیلماریلیون ظاهر شده است.

فین‌رود یک الف نولدور و پسر بزرگتر فینارفین و ائارون است. او برادر گالادریل است.[۱] فین‌رود تا پیش از سفر به غرب شاه نارگوتروند بود در آنجا خاندان انسان به او عنوان نوم به معنی خردمند را دادند.

منابع

  1. Tolkien, J.R.R. The Silmarillion. Ballantine. p. 380. ISBN(شابک) 0-345-32581-8.